Citat:
Du varken bryr dig om eller värderar den undre världen trots sitter du här och skapar en tråd om den och droppar 50 kommentarer där du uppenbarligen tycker det är beundransvärt och coolt vad dessa gäng åstadkommer? Logiskt.
Givetvis är jag inte kriminell, jag hade en halv fot in i den världen när jag var yngre då det florerade en del droger i min umgängeskrets, dessa kriminella människor lever ett helt miserabelt liv och behöver knäppa benzo innan kaffet på morgonen bara för att klara av dagen, patetiskt och sorgligt liv.
Du fick ett bra svar innan på varför inget svenskt gäng gjort det här du pratar om eller varför dom inte är lika hänsynslösa.
Svenskar har inget behov av tung kriminalitet, vi är ett smartare folk än så, födda i ett bra och fint land där de flesta har en bra och stabil uppväxt, varför skulle man bli kriminell när man kan skaffa villa vovlo och barn? Tänk till lite för en gångs skull.
Givetvis är jag inte kriminell, jag hade en halv fot in i den världen när jag var yngre då det florerade en del droger i min umgängeskrets, dessa kriminella människor lever ett helt miserabelt liv och behöver knäppa benzo innan kaffet på morgonen bara för att klara av dagen, patetiskt och sorgligt liv.
Du fick ett bra svar innan på varför inget svenskt gäng gjort det här du pratar om eller varför dom inte är lika hänsynslösa.
Svenskar har inget behov av tung kriminalitet, vi är ett smartare folk än så, födda i ett bra och fint land där de flesta har en bra och stabil uppväxt, varför skulle man bli kriminell när man kan skaffa villa vovlo och barn? Tänk till lite för en gångs skull.
Jag värderar inte den miljön utan gör bara en objektiv analys utan att lägga nåt värde i det. Och till skillnad från dig har jag aldrig ens haft en "halv fot" inne i gängkriminalitet.
Du pratar även om att svenskar inte vill vara gängkriminella men trots det finns det ju säkert fler svenska gäng och gängkriminella än afrikanska i sverige och det är ju självklart mellan dessa jag försökte göra en jämförelse mellan och inte vanliga svenssons som bor i villa.
Men du har ju redan erkänt något inlägg tidigare att jag hade rätt från hela början gällande att Lejonen är det tuffaste gänget och inget annat gäng har gjort något liknande. Tack för det så kan vi kanske båda gå vidare med våra liv nu?