Citat:
Ursprungligen postat av
Prescence
Jag misstog dig för nån annan. Svårt att hålla koll på alla människor i tråden. Och ännu en gpng projekterar du och säger att jag inte hafe klarat mig i den undre världen när jag först och främst inte är eller vill vara en del av den och inte heller bryr mig om den eller värderar den på något sätt.
Men du kanske är svensk man som är en del av den världen då eller? Vilket gäng tillhör du och varför kan du inte mäta dig med dessa grabbar? Aldrig hört om ett svenskt gäng som gjort liknande..
Du varken bryr dig om eller värderar den undre världen trots sitter du här och skapar en tråd om den och droppar 50 kommentarer där du uppenbarligen tycker det är beundransvärt och coolt vad dessa gäng åstadkommer? Logiskt.
Givetvis är jag inte kriminell, jag hade en halv fot in i den världen när jag var yngre då det florerade en del droger i min umgängeskrets, dessa kriminella människor lever ett helt miserabelt liv och behöver knäppa benzo innan kaffet på morgonen bara för att klara av dagen, patetiskt och sorgligt liv.
Du fick ett bra svar innan på varför inget svenskt gäng gjort det här du pratar om eller varför dom inte är lika hänsynslösa.
Svenskar har inget behov av tung kriminalitet, vi är ett smartare folk än så, födda i ett bra och fint land där de flesta har en bra och stabil uppväxt, varför skulle man bli kriminell när man kan skaffa villa vovlo och barn? Tänk till lite för en gångs skull.