Citat:
Ursprungligen postat av
Prescence
Lägre iq men du argumenterar på småbarns nivå med massa personliga attacker och helt utan självkontroll genom hela den här tråden. Sanningen är att du är inget annat än en flashback ryttare som aldrig varit nånting vare sig på gatan eller i svenskt näringsliv och allt du äger är ett flashback konto och 30 värdelösa åsikter om dagen och massa ouppfyllda drömmar kanske därför du skriker och gapar så mycket online för att få ur dig din frustration eller? Patetiskt.
Din sista fråga ör helt meningslös eftersom att det är bara ännu en av dina värdelösa åsikter som du slänger ur dig utan fakta. Och verkar som att den röda tråden i alla dina inlägg mot mig har varit att du projekerar alla dina egna känslor som du har mot dig själv och försöker slänga dem på mig.
Men tack för att du erkänner att jag hade rätt och du hade fel hela tiden. Vet inte varför du sa att du inte höll med mig tidigare men efter jag citerade dig verkar ditt minne ha frisknat till iallafall. Ha det bra nu din lilla byfåne!
Du sitter och avundar kriminella avskum, kan inte ta till dig svar och låter allmänt korkad, du förtjänar alla ”personliga attacker”, försök att inte vara så jävla känslig.
Kul också att du påstår att jag projicerar när det i själva verket är du som precis projicerade något enormt, som sagt, korkad.
Svara på min fråga nu, hur kommer det sig att svartingarna inte tar plats globalt när det kommer till organiserad brottslighet?