Igår, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prescence
Närmaste släkting til en schimpans kan inte vara en Afrikan eftersom att om du rakar en schimpans så kan du se att han lika blek som ditt ansikte dessutom är schimpanser håriga över hela kroppen precis som dig medans Afrikaner har väldigt lite kroppshår. Sen har ju schimpanser även rakt hår/päls precis som europeer och inte afro som afrikaner. Så nä jag tror inte det riktigt stämmer.

Men du bevisar ju själv att du som neger ser upp till våldsamma negrer utan konsekvenstänk som dör innan 26 år.

Menar du att det antyder att ni är mer utvecklade än chimpanserna?

Tror faktisk apor har en slags institutioner för konfliktlösning. Du är inte ens framm på det stadium när fungerande samhällen är möjliga.
Citera
Igår, 17:00
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Lägre IQ -> lägre impulskontroll. Väldokumenterat.

Yepp. Skulle just skriva det men du hann före. Låg IQ hänger ihop med låg förmåga att förstå följderna av sitt brott. Vi ser detta globalt och speciellt i USA. Man stoppas av polisen och trots det så tror man att man kan köra ifrån dom vilket alltid misslyckas men de provar i alla fall.
Citera
Igår, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Japp, du har rätt, svarta är tuffast på gatan i Sverige.

Varför? För att dom i genomsnitt har ett lägre iq, därmed lägre konsekvenstänk, kommer från problematiska uppväxter och mindre att förlora.

Grattis, du vann.

Kan du svara på varför svartskallarna är totalt irrelevanta och hundar när det kommer till den internationella undre världen?

Lägre iq men du argumenterar på småbarns nivå med massa personliga attacker och helt utan självkontroll genom hela den här tråden. Sanningen är att du är inget annat än en flashback ryttare som aldrig varit nånting vare sig på gatan eller i svenskt näringsliv och allt du äger är ett flashback konto och 30 värdelösa åsikter om dagen och massa ouppfyllda drömmar kanske därför du skriker och gapar så mycket online för att få ur dig din frustration eller? Patetiskt.

Din sista fråga ör helt meningslös eftersom att det är bara ännu en av dina värdelösa åsikter som du slänger ur dig utan fakta. Och verkar som att den röda tråden i alla dina inlägg mot mig har varit att du projekerar alla dina egna känslor som du har mot dig själv och försöker slänga dem på mig.

Men tack för att du erkänner att jag hade rätt och du hade fel hela tiden. Vet inte varför du sa att du inte höll med mig tidigare men efter jag citerade dig verkar ditt minne ha frisknat till iallafall. Ha det bra nu din lilla byfåne!
Citera
Igår, 17:03
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Inte så korkade och patetiska för att kunna hävda sig och klättra så fort och högt i en sån miljö och det faktum att du underskattar dem visar på att de du som är den fåniga. Lejonen hade hjärta och alla vet det.
Jaså du... 😂
Citera
Igår, 17:05
Medlem
Inte ens nära sanning, du snackar om vapen och somalier, inte fight. Nej dem har låg IQ inte mer än så, sett 10 negrer backa mot 5 svenskar/finnar. Vapen = alla kan vinna
Citera
Igår, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av economixx
För att de har ingenting att förlora, fattiga, obildade som äger ingenting av värde. Äger man något av värde vill man inte förlora det. Svarta kan göra vad fan dom vill och komma undan också efter BLM. Så de kan utöva mycket högre våldskapital än någon annan för de vet att de får skydd av systemet.

Men främst när de gäller invandrarvåld så har det att göra med att dom har ingenting att förlora samt sämre gener för impulskontroll

Ingenting att förlora? Dem här grabbarna tjänar säkert mer pengar på en månad än vad du drar in på ett år dessutom betalar dem ingen skatt på det. Dem får nog säkert också mer tjejer än dig men det en annan femma.

Och att vara fattig eller outbildad gör dig inte tuff eller ger dig ett stenhårt psyke många gånger blir det tvärtom eftersom många fastnar på droger & alkohol som du vet.
Ett stenhårt psyke och en sån här mentalitet som dessa grabbar hade måste man till viss del vara född med. Nånting som du verkar vara för dum och outbildad för att kunna fatta.

Om det räckte med att vara fattig och outbildad hade en byfåne som dig kunnat ta över Sveriges gator. Skämt.
Citera
Igår, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Yepp. Skulle just skriva det men du hann före. Låg IQ hänger ihop med låg förmåga att förstå följderna av sitt brott. Vi ser detta globalt och speciellt i USA. Man stoppas av polisen och trots det så tror man att man kan köra ifrån dom vilket alltid misslyckas men de provar i alla fall.

Tror du verkligen själv att dessa grabbar inte förstår konsekvenserna av vad dem ger sig in på? Om dem inte gjorde det kan jag garantera att dem inte hade vunnit över två gäng samtidigt och dessutom hållit sig undan tillräckligt länge från polisen för att kunna vinna krigen.

Och du sitter och kollar på biljakter i USA på youtube som polisen själva lägger ut. Tror du verkligen att dem kommer lägga ut videos där förövaren kommer undan och polisen ser dåliga ut? Knappast. Men ändå kommer ju en stor andel av förövarna undan men det får man aldrig se. Men detta är alltså vad du baserar ditt resonemang på och drar en slutsats ifrån om dessa grabbar? Fånigt.
Citera
Igår, 17:31
Medlem
Svarta afrikaner har dålig impulskontroll, låg IQ, svårt att förstå konsekvenser av egna handlingar, svårt att förstå andras situation (empati), misshandel under uppväxten i hemmet.

Allt ovanstående är nedärvt från föräldrarna som behandlar sina egna barn enligt ovan på grund av det som står ovan.

Med djungelns lag överlever bara den som är våldsammast, impulsivast och aggressivast, finns inte behov att planera, samarbeta och bygga upp något när det bara är att äta frukter från träden året runt.

Tvärt om mot svenska förutsättningar.

Dessutom har aldrig afrika haft något rasbiologiskt institut som steriliserat typ en procent av de dummaste och mest galna psykopaterna.

När vita däremot vill eller tycker de behöver vara aggressiva, är de betydligt effektivare, se tysklands eller Utöyas historia.
Citera
Igår, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farskosten
Inte ens nära sanning, du snackar om vapen och somalier, inte fight. Nej dem har låg IQ inte mer än så, sett 10 negrer backa mot 5 svenskar/finnar. Vapen = alla kan vinna

Alla vet i förorten majoriteten av grabbarna runt om kring Stockholm som kan fightas med händerrna är afrikaner.

Men du vill att jag ska tro på dig här bara för vad du säger så på flashback när jag sett annat gång på gåmg och kan ge dig exempel på exempel på detta.

Till och med i kampsport är ju majoriteten av dem bästa av afrikanskt ursprung så varför är detta så svårt att tro?
Tänk också på att majoriteten av svartingar som blir proffsfighters är födda i europa eller amerika medans väldigt få fighters är direkt från Afrika där flest svarta finns. Så det alltså mindre befolkning av svarta i dessa länder där det fightats men ändå är dem överrepresenterade i dessa sporter? Hur kommer det sig om svarta är så fega och bara kan slåss med vapen eller flera mot en?
Citera
Igår, 17:36
Medlem
Jag sörjer det Sverige som en gång var men är borta för evigt
Citera
Igår, 17:37
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Lägre iq men du argumenterar på småbarns nivå med massa personliga attacker och helt utan självkontroll genom hela den här tråden. Sanningen är att du är inget annat än en flashback ryttare som aldrig varit nånting vare sig på gatan eller i svenskt näringsliv och allt du äger är ett flashback konto och 30 värdelösa åsikter om dagen och massa ouppfyllda drömmar kanske därför du skriker och gapar så mycket online för att få ur dig din frustration eller? Patetiskt.

Din sista fråga ör helt meningslös eftersom att det är bara ännu en av dina värdelösa åsikter som du slänger ur dig utan fakta. Och verkar som att den röda tråden i alla dina inlägg mot mig har varit att du projekerar alla dina egna känslor som du har mot dig själv och försöker slänga dem på mig.

Men tack för att du erkänner att jag hade rätt och du hade fel hela tiden. Vet inte varför du sa att du inte höll med mig tidigare men efter jag citerade dig verkar ditt minne ha frisknat till iallafall. Ha det bra nu din lilla byfåne!

Du sitter och avundar kriminella avskum, kan inte ta till dig svar och låter allmänt korkad, du förtjänar alla ”personliga attacker”, försök att inte vara så jävla känslig.

Kul också att du påstår att jag projicerar när det i själva verket är du som precis projicerade något enormt, som sagt, korkad.

Svara på min fråga nu, hur kommer det sig att svartingarna inte tar plats globalt när det kommer till organiserad brottslighet?
Senast redigerad av pulverhonung Igår kl. 17:42.
Citera
Igår, 17:39
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Alla vet i förorten majoriteten av grabbarna runt om kring Stockholm som kan fightas med händerrna är afrikaner.

Men du vill att jag ska tro på dig här bara för vad du säger så på flashback när jag sett annat gång på gåmg och kan ge dig exempel på exempel på detta.

Till och med i kampsport är ju majoriteten av dem bästa av afrikanskt ursprung så varför är detta så svårt att tro?
Tänk också på att majoriteten av svartingar som blir proffsfighters är födda i europa eller amerika medans väldigt få fighters är direkt från Afrika där flest svarta finns. Så det alltså mindre befolkning av svarta i dessa länder där det fightats men ändå är dem överrepresenterade i dessa sporter? Hur kommer det sig om svarta är så fega och bara kan slåss med vapen eller flera mot en?

Trodde först att du bara var en svensk liten tonåring cuck som ser upp till kriminella men det är uppenbart att du själv är en liten apa, måste vara jobbigt att det enda du kan vara stolt över när det kommer till din ras är att ett gäng var framgångsrikt på gatan i Sverige i ett par år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in