2026-09-26, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Tror hon har gjort ganska mycket både utslätande och även skulpterande fillers. Hon ser så personlighetslös ut numera.

Ironiskt nog blir hon mer och mer lik sin pappa ju mer hon puffar till ansiktet. Vet inte om hon tänkt på det.

Citat:
Ursprungligen postat av Saga.Lind
Så tråkigt det är att läsa hennes London-inlägg. Är så less på att läsa om restaurang-besök.

Är det någon som förstår hur hon kan tjäna så mycket pengar? På IG har hon ju bara ca 50000 följare till exempel, det kan väl inte vara tillräckligt för att bli så rik?

Fast inkomst från Elle, reklamsamarbeten både på blogg och Instagram, lite från böcker, stim från den där sinnessjukt dåliga skivan hon fick göra osv. Sen har väl Björne en liten inkomst också, så de delar på vissa tråkiga utgifter gissar jag. Ockrar säkert ut läggan i Gamla stan också.

Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Han kanske har stor kuk? Det är väl en liten tröst i deras hushåll

Den låter liten.
Citera
2026-09-26, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gripsholmslejonet
Ironiskt nog blir hon mer och mer lik sin pappa ju mer hon puffar till ansiktet. Vet inte om hon tänkt på det.

Fast inkomst från Elle, reklamsamarbeten både på blogg och Instagram, lite från böcker, stim från den där sinnessjukt dåliga skivan hon fick göra osv. Sen har väl Björne en liten inkomst också, så de delar på vissa tråkiga utgifter gissar jag. Ockrar säkert ut läggan i Gamla stan också.

Den låter liten.

Sant, Körlof-dragen förstärks verkligen.
Citera
2026-09-26, 20:03
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Nej men man måste ha körkort iallafall.

Han har iaf skägg...

Har Sandra körkort då ?
Citera
2026-09-26, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Han har iaf skägg...

Har Sandra körkort då ?

Nej men hon tappade ju sina mjölktänder härom året så det är lite väl tidigt för körkort än.
Citera
2026-09-26, 21:05
Medlem
Citat:

Den låter liten.

Undrar om den fasta inkomsten från Elle är hög. Johanna Bradford valde ju att lämna Elle för Substack. Kan det betyda att lönen från Elle är låg?
Citera
2026-09-26, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnsmal
Så himla kul att du citeras i introt till senaste avsnittet av Cyklopernas land på SVT. Haha!

Haha. Jag kommer drömma om det jävla hårspännet inatt. Och sen skriva drömdagbok om det =P
Citera
2026-09-26, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saga.Lind
Undrar om den fasta inkomsten från Elle är hög. Johanna Bradford valde ju att lämna Elle för Substack. Kan det betyda att lönen från Elle är låg?

Jag vet inte. Förstår inte ens vad substack är eller hur det funkar. Men Elle kanske har vissa krav som hon inte limmar med? Mer frihet på substack?

Citat:
Ursprungligen postat av dagensjudas
Haha. Jag kommer drömma om det jävla hårspännet inatt. Och sen skriva drömdagbok om det =P

Aah hade barmhärtigt nog glömt hennes jävla drömdagbok. Tills nu.
Citera
2026-09-27, 10:03
Medlem
S borde verkligen lära sig vilka byxor som funkar på henne. Hon köper alltid varianter som ger henne lång, platt rumpa. Är det pga att hon är kort som hon vill förlänga benen och därför väljer Obelix-byxor med superhög midja?

För övrigt, sen jag såg bilder på hennes pappa slår det mig varje gång jag ser hennes ansikte hur lika de är. Är det därför hon inte gillar sitt utseende? Hon har pratat om det förr, sagt att hon lärt sig leva med sitt ansikte osv men att hon inte direkt gillar det.

Måste vara jobbigt att se någon man ogillar varje gång man ser sig i spegeln, tycker faktiskt synd om henne för det. Men varför speglar och fotar hon sig själv så mycket isåfall? Får inte ihop det riktigt.
Citera
2026-09-27, 10:17
Medlem
Citat:
S borde verkligen lära sig vilka byxor som funkar på henne. Hon köper alltid varianter som ger henne lång, platt rumpa. Är det pga att hon är kort som hon vill förlänga benen och därför väljer Obelix-byxor med superhög midja?

För övrigt, sen jag såg bilder på hennes pappa slår det mig varje gång jag ser hennes ansikte hur lika de är. Är det därför hon inte gillar sitt utseende? Hon har pratat om det förr, sagt att hon lärt sig leva med sitt ansikte osv men att hon inte direkt gillar det.

Måste vara jobbigt att se någon man ogillar varje gång man ser sig i spegeln, tycker faktiskt synd om henne för det. Men varför speglar och fotar hon sig själv så mycket isåfall? Får inte ihop det riktigt.

Haha, ja! Och byxorna slutar ofta innan ankeln och benen blir ännu kortare. Leva med sitt ansikte pallade hon nog aldrig, därför hon ser dramatisk annorlunda ut nu. Synd bara att resultatet blev pappa plus ansiktslyft. För det var inget lyft....
Citera
2026-09-27, 10:18
Medlem
Citat:

Det finns alltid någon med lika skev självbild som berömmer dem. Det är det de lever på.
Citera
2026-09-27, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Haha, ja! Och byxorna slutar ofta innan ankeln och benen blir ännu kortare. Leva med sitt ansikte pallade hon nog aldrig, därför hon ser dramatisk annorlunda ut nu. Synd bara att resultatet blev pappa plus ansiktslyft. För det var inget lyft....

Vet man vad som gjort att det skurit sig så mellan far och dotter? Har han gjort något riktigt oförlåtligt eller är det ”bara” ett fall av ”pappa lämnade oss och skaffade en ny familj”? Min gissning är alkoholmissbruk.

Sandra har ju en talang för att säga tillräckligt lite och tillräckligt mycket för att folk hon brutit med ska framstå som potentiella monster (lex Magnus) och få hennes trogna läsare att vända sig mot vederbörande.
Citera
2026-09-27, 10:58
Medlem
Citat:
Vet man vad som gjort att det skurit sig så mellan far och dotter? Har han gjort något riktigt oförlåtligt eller är det ”bara” ett fall av ”pappa lämnade oss och skaffade en ny familj”? Min gissning är alkoholmissbruk.

Sandra har ju en talang för att säga tillräckligt lite och tillräckligt mycket för att folk hon brutit med ska framstå som potentiella monster (lex Magnus) och få hennes trogna läsare att vända sig mot vederbörande.

Tror Sandra själv är svår att ha att göra med. Svår avundsjuka mot de yngre systrarna också skulle jag anta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in