2026-09-25, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dagensjudas
När jag för en liten stund sedan läste stycket om hårspännet så kände jag att min hjärna tog skada. Vad är det jag läser? Varför lägger jag tid på det här? En vuxen människa som bara måste köpa ett glittrigt hårspänne med sitt namn på när hon köper presenter till sitt barn.

Alla bloggare har fullständigt tappat det med sin bantning, Peter Pansjuka, konsumtion och självupptagenhet. Dags att sluta följa dessa världsfrånvända människor. Jag tyckte att det var en egen stil men det börjar bli helt galet. The little princess is not five, she is 42.

Så himla kul att du citeras i introt till senaste avsnittet av Cyklopernas land på SVT. Haha!
Citera
2026-09-25, 23:26
Moderator
cleolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnsmal
Så himla kul att du citeras i introt till senaste avsnittet av Cyklopernas land på SVT. Haha!
Kul! Dagensjudas inlägg var huvudet på spiken! Citeras hon i sin helhet eller bara det helt korta som sas i introt? Försökte titta men står inte ut med program där den fruktansvärt dryge Emil Persson medverkar så stängde av…

Edit: och i vilket sammanhang inne i programmet? De lär väl knappast dissat Sandra?
Citera
2026-09-26, 01:34
Medlem
Citat:

Haha såg precis! Fy fan vad bra!
Citera
2026-09-26, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qnostalgi
Ganska ofattbart att han är hetero, faktiskt. Ser ju trevlig ut utseendemässigt, enligt mig i alla fall, men rösten och gesterna passar inte alls in.

Björn Werner tipsar om Stockholms bästa tyska restauranger
https://www.youtube.com/shorts/Nwdq-3yMiRc

HERREGUD! Han är en AI-bot. Helt overklig! Jag är chockad. Varför ler han hela tiden? Han är ju 100% gay. Hade aldrig i hela mitt liv gissat att han låter sådär. Vilken sjukt omanlig kille… han spelar alltså tv-spel hela dagarna och när Sandra kommer hem från hårspänneshopping möts hon av… det där? Inte undra på att vill resa och festa hela tiden.
Citera
2026-09-26, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
HERREGUD! Han är en AI-bot. Helt overklig! Jag är chockad. Varför ler han hela tiden? Han är ju 100% gay. Hade aldrig i hela mitt liv gissat att han låter sådär. Vilken sjukt omanlig kille… han spelar alltså tv-spel hela dagarna och när Sandra kommer hem från hårspänneshopping möts hon av… det där? Inte undra på att vill resa och festa hela tiden.

Visst blir man lite förvånad. Sandra har iofs alltid gillat barnsliga killar men det här är ju något annat.
Citera
2026-09-26, 12:03
Medlem
Var luggen bara ett sätt att dölja rynkorna i pannan? Tänkte eftersom hon nu plötsligt överger den, samtidigt som hon är mystiskt utslätad och uppumpad i hela ansiktet. Såg nyss en bild på henne från vad som måste vara före merparten fillers och jäklar vilken skillnad det är. Knappt samma ansikte. Hon släpper ju inte igenom kommenterar som påpekar eller ställer frågor om detta, men är verkligen majoriteten läsare så naiva att de tror att kvinnor plötsligt åldras baklänges efter 40?

Förslag på blogginlägg framöver:

Detta kostade mitt nya ansikte

Hur jag plötsligt fick en överläpp

42 Benjamin Button-behandlingar du hittar i butik och klinik just nu

Hur jag gör för att slippa bli vuxen

Mitt sjuårskalas del 1

392 fina saker på Toys R Us just nu

Mitt sjuårskalas del 2

Osv.
Senast redigerad av Gripsholmslejonet 2026-09-26 kl. 12:10.
Citera
2026-09-26, 12:49
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:

Följdes detta upp på något sätt i resten av programmet? Såg introt men orkar inte se vidare. Brukar de läsa upp grejer från Flashback?
Citera
2026-09-26, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gripsholmslejonet
Var luggen bara ett sätt att dölja rynkorna i pannan? Tänkte eftersom hon nu plötsligt överger den, samtidigt som hon är mystiskt utslätad och uppumpad i hela ansiktet. Såg nyss en bild på henne från vad som måste vara före merparten fillers och jäklar vilken skillnad det är. Knappt samma ansikte. Hon släpper ju inte igenom kommenterar som påpekar eller ställer frågor om detta, men är verkligen majoriteten läsare så naiva att de tror att kvinnor plötsligt åldras baklänges efter 40?

Mitt sjuårskalas del 1

Mitt sjuårskalas del 2

Osv.

Tror hon har gjort ganska mycket både utslätande och även skulpterande fillers. Hon ser så personlighetslös ut numera.
Citera
2026-09-26, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gripsholmslejonet

Mitt sjuårskalas del 1

Mitt sjuårskalas del 2

Osv.

Hahaha🔥👏
Citera
2026-09-26, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Följdes detta upp på något sätt i resten av programmet? Såg introt men orkar inte se vidare. Brukar de läsa upp grejer från Flashback?

Nej de brukar läsa upp en random line tagen ur luften i introt, det följs inte upp. Brukar vara ett citat från en intervju och sånt.
Citera
2026-09-26, 14:55
Medlem
Så tråkigt det är att läsa hennes London-inlägg. Är så less på att läsa om restaurang-besök.

Är det någon som förstår hur hon kan tjäna så mycket pengar? På IG har hon ju bara ca 50000 följare till exempel, det kan väl inte vara tillräckligt för att bli så rik?
Citera
2026-09-26, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Han kanske har stor kuk? Det är väl en liten tröst i deras hushåll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in