Citat:
Så... skulle du tolka mina svar på diverse "misogyna" svar och sexuella förslag ifrån ANDRA i den här tråden som kommandes från någon annan än en "djävligt trött kvinna"? Knappast - om du är läskunnig.
Jag kan inte annat än hänvisa till Madeleine Ahlbrights devis "There is a special place in hell for women who don't help other women". Och uppenbarligen kan en kvinna inte uttrycka explicita åsikter utan att andra kvinnor känner sig föranledda att peka ut dem som troll. Shame on you!!!
Jag kan inte annat än hänvisa till Madeleine Ahlbrights devis "There is a special place in hell for women who don't help other women". Och uppenbarligen kan en kvinna inte uttrycka explicita åsikter utan att andra kvinnor känner sig föranledda att peka ut dem som troll. Shame on you!!!
Läs om, läs rätt. Jag tror inte att du är ett troll. Jag skrev en analys över vad jag tror skulle få andra att betrakta dig som ett troll. Och du får åter ta in att du är på FB, där det hänger en del misogyna män (med liknande tankar som du uttrycker i din trådstart). Hade du ställt din fråga på Familjeliv eller öppet på Facebook, hade nog ingen tagit dig för ett troll, utan tagit dig för en kvinna som geniunt ställer en fråga. Så. Återigen: kontextet du befinner dig i, är förmodligen en avgörande faktor. Alla här har sett trådstarter från troll, vissa gånger uppenbart att det är misogyn man som lajvar kvinna.
Som jag skrev: hade du startat din trådstart på Famileliv eller Facebook, hade alla tagit dig för kvinna. Det är kontexten (Flashback) du ställer din fråga i, som kan utgöra att du ses som ett troll. Här är folk vana att se misogyna män skriva liknande saker.
Blev det tydligare så?

jag kan inte låta bli att ge min partner dagliga komplimanger!