Citat:
Nej men alltså jag har ju ingen offerkofta. Jag säger att det var bådas fel, precis som Måns säger.
Ciara däremot, säger att allt var Måns fel. Mitt ex har samma inställning: total offerkofta.
Det var dock jävligt synd om mitt ex också, han slutade fan nästan att äta och blev ett skelett i processen. Så fort vi separerade började han lägga på sig vikt.
En del av mig älskade honom så mycket att jag var geniunt glad för hans skull, när jag såg att han började bli sig själv igen. "If you love him, let him go."
Ciara däremot, säger att allt var Måns fel. Mitt ex har samma inställning: total offerkofta.
Det var dock jävligt synd om mitt ex också, han slutade fan nästan att äta och blev ett skelett i processen. Så fort vi separerade började han lägga på sig vikt.
En del av mig älskade honom så mycket att jag var geniunt glad för hans skull, när jag såg att han började bli sig själv igen. "If you love him, let him go."
Är du min killkompis ex?
Hans ex-kille var en mardröm och tog fram sidor i min kompis han ALDRIG har framme annars och inte har haft med andra.
Det är ofta bara ens fel i dessa relationer, om den som felar beter sig likadant i relation efter relation.
Ciara har en mycket bra relation med killen hon hade innan Måns och hade det redan när hon träffade Måns. Han VALDE att bli gudfar till hennes barn hon fick med Måns.
Det säger allt. Hon har en stor vänskapskrets av människor hon känt mycket länge.
Måns däremot har varit ett svin mot alla han varit tillsammans med och han är inte vän med ett enda av sina ex. Tjejen han var med innan Ciara var han också otrogen mot, ljög för och svek, och de bråkade jättemycket. Hon är nu lyckligt gift med någon annan.
Marie Serneholt var han otrogen mot konstant och de har inte varit vänner sen dess. Hon är lyckligt gift med en annan man sedan många år.
Ser du? Alla Måns kvinnor är fullt kapabla att ha bra och stabila relationer men ingen av dem har haft det med Måns då det inte GÅR att ha en stabil och bra relation med någon som inte lyssnar på sin partner, som knarkar, är otrogen och gaslightar den andra att den är sjuk i huvudet som blir arg på hur hen beter sig (som en gris).
hade känt mig hotad som fan, hehe.. de läpparna och den tungan kan säkert göra mycket. Han lär stöna jävligt sexigt när han blir påsatt också (OBS! Detta är ren spekulation och NEJ jag vill inte knulla med Benjamin Bögjävel). Men svartsjukan fattar jag.