2026-09-26, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
"Först ut är den vackraste inredningsbild jag någonsin sett, från senaste numret av Eurowoman som...".etc. Bild: Ett vitt fyrkantigt bord med plexistolar,4 små lampor och en lång låg bokhylla.Det vackraste hon någonsin sett! Jag saknar ord.

Jag saknade också ord när jag läste detta, trodde knappt det jag läste var sant.
Citera
2026-09-26, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
"Först ut är den vackraste inredningsbild jag någonsin sett, från senaste numret av Eurowoman som...".etc. Bild: Ett vitt fyrkantigt bord med plexistolar,4 små lampor och en lång låg bokhylla.Det vackraste hon någonsin sett! Jag saknar ord.
Mm. Min första tanke var pingisbord, men såna har mer personlighet än det fotot haha
Citera
2026-09-26, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misirlouie
Har för mig att hon köpte den och sen skickade en bild till Pontus när den levererats och att han svarade med en Batman-gif. Då fick hon panik och har sen aldrig visat den hahahah

Men vart tog Sommarskuggan vägen? Och är inte det här en ny soffa?! Hahaha

https://www.flickr.com/photos/elsabillgren/55548035398/
Citera
2026-09-26, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heksa

Jo det är en ny soffa! Den tredje sedan hon flyttade till nya lägenheten. Fy så trist och grå och opersonlig den ser ut!
Citera
2026-09-26, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saga.Lind
Jo det är en ny soffa! Den tredje sedan hon flyttade till nya lägenheten. Fy så trist och grå och opersonlig den ser ut!
Ser väldigt hård ut framför allt, inget som inbjuder till soffmys direkt. Det är väl tanken kanske, att man hellre ska vilja göra armhävningar på golvet haha
Citera
2026-09-26, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saga.Lind

Wow.. Helt rätt för Elsas hem då, med andra ord!
Citera
2026-09-26, 12:33
Medlem
De förra sofforna i denna lägenhet hade iallafall lite färg- den första var milt rosa och den andra milt senapsgul. Nu med den grå soffan blir allt ännu mer färglöst.
Håller med, den ser hård och obekväm ut.
Citera
2026-09-26, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heksa

Det var väl det tyget hon hade med som prov till Svensk Tenn? Det är inte den förra som är omklädd? Det kommer väl kuddar i Hawaii brun snart.
Citera
2026-09-26, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Det var väl det tyget hon hade med som prov till Svensk Tenn? Det är inte den förra som är omklädd? Det kommer väl kuddar i Hawaii brun snart.

Men grå ? Herregud den passar ju inte alls. Som att någon ställt in en kasern mitt i vardagsrummet. Om det fanns något som kunde göra det rummet ännu tråkigare och dessutom fulare.
Citera
2026-09-26, 14:04
Medlem
Citat:
Aha,kan vara förra soffan som är omklädd och fått en hel sits/front ist för sittkuddarna!?
Citera
2026-09-26, 14:17
Medlem
Citat:

Det här är samma modell på soffa som den hon har på Gotland. De förra sofforna var från Marie-Louise Sjögrens butik och var faktiskt i en vacker modell tycker jag.
Citera
2026-09-26, 14:18
Medlem
Citat:

Nej tror det är den här https://www.layeredinterior.com/products/somerset-2-seat-sofa?variant=53663007867148

Hon är fan helt jävla sanslös. Är det inte fjärde soffan i den här lägenheten? Rosa, gulbrun, rosa igen och sen den här? Tänk att vara så orolig i själen att man inte kan nöja sig med en jättefin soffa om man inte tycker att den är PERFEKTTTTTT, hur kan man motivera för sig själv och familjen att det är dags för ännu en?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in