Igår, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Det är en sågspånshjärna, men eftersom inte alla ser det direkt (det uppenbara) förtjänar det ändå att påpekas. Så alla ser att det är en sågspånshjärna som lagt ut sin redan sågspåniga hjärna på entreprenad till en språkmodell. Bara så kan jag förstå det.

Ja absolut så är det, vissa köper säkert dårens resonemang😆

Nu har blaskorna hamnat fel igen , GPT-barnen måste ju få källor någonstans...Dessa journalister är lika kognitivt handikappade som Chatt-GPT, osv+ Antropics stela 95åring.... 0 kausal förståelse, som sitt verktyg.

De snackar om att Usa " bråkar med Xi🤣

På ytan ser det ut som en stenhård konflikt, men under bordet är ekonomierna helt sammankopplade.

Taiwanesiska techbolag bygger fabrikerna, amerikanskt kapital finansierar dem, och Kina är helt beroende av teknologin.

De bråkar i media, men kapitalflödena och samarbetet bakom stängda dörrar fortsätter eftersom ingen har råd att stänga av maskineriet.

Taiwan drar i från, men de gör det inte utan Kineserna samt USA.

Undrar om någon bögblaska med en 30årig Matilda utan friktion i fittan läser detta😂😂
Senast redigerad av Hastmotsoffgrupp Igår kl. 15:04.
Citera
Igår, 15:13
Medlem
Korv-Bajss avatar
Om AI kommer att orsaka mänsklighetens död så kommer det
inte att bero på att den är mer eller mindre intelligent.
Det kommer att bero på att någon har gett AI tillgång till internet.
Citera
Igår, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hastmotsoffgrupp
Ja absolut så är det, vissa köper säkert dårens resonemang😆

Nu har blaskorna hamnat fel igen , GPT-barnen måste ju få källor någonstans...Dessa journalister är lika kognitivt handikappade som Chatt-GPT, osv+ Antropics stela 95åring.... 0 kausal förståelse, som sitt verktyg.

De snackar om att Usa " bråkar med Xi🤣

På ytan ser det ut som en stenhård konflikt, men under bordet är ekonomierna helt sammankopplade.

Taiwanesiska techbolag bygger fabrikerna, amerikanskt kapital finansierar dem, och Kina är helt beroende av teknologin.

De bråkar i media, men kapitalflödena och samarbetet bakom stängda dörrar fortsätter eftersom ingen har råd att stänga av maskineriet.

Taiwan drar i från, men de gör det inte utan Kineserna samt USA.

Undrar om någon bögblaska med en 30årig Matilda utan friktion i fittan läser detta😂😂

Wow! Kanske är så, ja.
Citera
Igår, 18:52
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Låt AI bli orsaken då. Något ska ju orsaka det.
Den här planeten behöver inte oss, den kommer ändå att snurra vidare med nya herrar på täppan.
Citera
Idag, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hastmotsoffgrupp
😂😂😂😂
Oj har du letat upp en ordbok?

Du blir inte smartare för att du är märker ord, du är krossad!

Du begriper ju inte ens vad jag skriver , är du kär i ett företag som heter Open AI din sopa?
Sluta prata med GPT och bemöt mig genom argument ,,ingen bryr sig om dina tankar genonm SIllicon Valley.

Dags att avsluta prenumerationen på hjärnan och ta upp det kognitiva min hjärndöda lilla vän.

Du är verkligen ett patrask som trots att du är stendum och kan absolut ingenting så behöver du ha sista ordet, på sin höjd 80 i iq 😅

I verkliga livet så får du nog ingen vidare uppmärksamhet dock

Opus 5.5 släpptes här om dagen förövrigt.
Både bättre, billigare och snabbare än Fable 5.1.

Förstår att du inte har råd dock så du får väl köra deepseek gratis eller nåt.

Dom kinesiska är ju lika bra eller bättre
Citera
Idag, 07:09
Medlem
Gsmtekniks avatar
Denna tråden har blivit ganska rolig
Folk sitter med sina pc datorer för 30 lök och kan mer en vetenskapsmännen som tog fram AI
Stargate servern kostade bara 100 miljarder dollar och dom har la en budget på 4-500 miljarder dollar till o utveckla skiten o leka..
Det som gör AI mest farligt är människan men folk missar vad som e farligt..
Företag privatpersoner politiker myndigheter och fan hans moster sitter med AI appar som är moln baserade laddar upp alla dokument allt i ai och förbättrar skiten dom jobbar med..
Dom tror att det är tilfälligt att allt raderas bara gratis användares uppgifter som sparas..
Står en jävla super dator och samlar på sig info om vad vartenda jävel på jorden skriver på en lur eller datorn..
Hemligheter källkoder precis allt råkar hamna där.
När folk gnäller att myndigheter och operatörer avlyssnar kommunikation ooops nu finns AI i stället och dit skickas allt och allt granskas och AI blir smartare..
Men vem har tillgång till all info som superdatorerna hanterar??
Knappast nån som betalar för en ai app varje månad men dom som står bakom systemen vad har dom för tillgång till information?
Ta bara en enkel jävla logik tänk om allt som skrivs och skickas på mobiltelefoner i lilla sverige skulle hamna i en liten online data bas..
Där du kan söka vem har 0704115511 och då får du upp nisse äger den luren han befinner sig på Tjörn han brukar messa sex meddelanden med Katta som har 0707777711 och hans fru som har 0708665566 brukar prata med greger om att hon tror hennes man är otrogen men det gör inte så mycket för hon e själv otogen med greger..
Saken är den att kommer för mycket känslig information ut i omlopp så folk kan missbruka informationen så blir informationen farlig..
Sitter folk i en regering och laddar upp hemliga saker i ai för att dom skall fatta ett bra beslut så är det mer en möjligt att pga AI så får helt andra människor tillgång till den informationen..
Jag tror inte nån spendera 500 miljarder dollar på en super dator för att tjäna pengar på avgifter från användare utan dom vill komma åt informationen från användarna..
Tänk vad gött o sitta med en super dator vad du en vill veta om ett företag eller nån människa som dom inte vill att nån skall veta så är det bara o knappa in en sökning så får du veta allt
Så AI är enligt mig världens bästa avlyssnings central och den kommer missbrukas maximalt
Citera
Idag, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Du är verkligen ett patrask som trots att du är stendum och kan absolut ingenting så behöver du ha sista ordet, på sin höjd 80 i iq 😅

I verkliga livet så får du nog ingen vidare uppmärksamhet dock

Opus 5.5 släpptes här om dagen förövrigt.
Både bättre, billigare och snabbare än Fable 5.1.

Förstår att du inte har råd dock så du får väl köra deepseek gratis eller nåt.

Dom kinesiska är ju lika bra eller bättre

Och du är så jävla förvirrad och förbannad att du måste ha rätt😂😂

Se forumet, du är ett skämt för fan:
Detta är dina" diskussionspunkter"( här förvåntas jag svara dig seriöst )

"Fan , jag har under IQ 80, samt inga vänner , är grymt fattig"

Samt " kör deepseek gratis"

"Och de kinesiska är ju lika bra eller bättre lol"

Ok då har du konstaterat detta genom att gissa dig fram:

Ändå har du inte ett skit att komma med utan springer in och skämmer ut dig på FB titt som tätt.

Undrar om du ens har en männsklig hjärna eller opus då...Lika statiska båda två.
Senast redigerad av Hastmotsoffgrupp Idag kl. 12:41.
Citera
Idag, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gsmteknik
Denna tråden har blivit ganska rolig
Folk sitter med sina pc datorer för 30 lök och kan mer en vetenskapsmännen som tog fram AI
Stargate servern kostade bara 100 miljarder dollar och dom har la en budget på 4-500 miljarder dollar till o utveckla skiten o leka..
Det som gör AI mest farligt är människan men folk missar vad som e farligt..
Företag privatpersoner politiker myndigheter och fan hans moster sitter med AI appar som är moln baserade laddar upp alla dokument allt i ai och förbättrar skiten dom jobbar med..
Dom tror att det är tilfälligt att allt raderas bara gratis användares uppgifter som sparas..
Står en jävla super dator och samlar på sig info om vad vartenda jävel på jorden skriver på en lur eller datorn..
Hemligheter källkoder precis allt råkar hamna där.
När folk gnäller att myndigheter och operatörer avlyssnar kommunikation ooops nu finns AI i stället och dit skickas allt och allt granskas och AI blir smartare..
Men vem har tillgång till all info som superdatorerna hanterar??
Knappast nån som betalar för en ai app varje månad men dom som står bakom systemen vad har dom för tillgång till information?
Ta bara en enkel jävla logik tänk om allt som skrivs och skickas på mobiltelefoner i lilla sverige skulle hamna i en liten online data bas..
Där du kan söka vem har 0704115511 och då får du upp nisse äger den luren han befinner sig på Tjörn han brukar messa sex meddelanden med Katta som har 0707777711 och hans fru som har 0708665566 brukar prata med greger om att hon tror hennes man är otrogen men det gör inte så mycket för hon e själv otogen med greger..
Saken är den att kommer för mycket känslig information ut i omlopp så folk kan missbruka informationen så blir informationen farlig..
Sitter folk i en regering och laddar upp hemliga saker i ai för att dom skall fatta ett bra beslut så är det mer en möjligt att pga AI så får helt andra människor tillgång till den informationen..
Jag tror inte nån spendera 500 miljarder dollar på en super dator för att tjäna pengar på avgifter från användare utan dom vill komma åt informationen från användarna..
Tänk vad gött o sitta med en super dator vad du en vill veta om ett företag eller nån människa som dom inte vill att nån skall veta så är det bara o knappa in en sökning så får du veta allt
Så AI är enligt mig världens bästa avlyssnings central och den kommer missbrukas maximalt

Ja bubben, gör rätt mycket reklam själv och när " tog de fram AI då" och hur forskades detta fram?

Ett tips, läs på grundläggande fakta innan du ens går in i en tråd.
Ni två är som mina barns efterblivna vänner.

De tolkar världen lite som de känner för.

Aftonbladets horor försöker skriva samma sak men de misslyckas.
Gång på gång och lyckas förvirra sveriges Intelligens-elit😅

Du har rätt i att AI-teknik är ett grymt vertyg att hämta information från folk samt " avlyssna".

Läs på om AI-teknik och sluta promta

Så om jag har 50000 miljarder så får jag bättre PR?- Det har du jävligt rätt i, då kan jag också ordna " forskare."

Matematiker ,ingenjörer som bygger API -system däremot, det är grejjor som sverige " slipper" nästan tyvärr, tack vare Open AI- barn som dig samt gravt kognitivt handikappade GPT-Journalister.
Senast redigerad av Hastmotsoffgrupp Idag kl. 13:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in