Citat:
Ursprungligen postat av
Gsmteknik
Ja du har rätt jag är helt ute och cyklar..
Självklart så är det bara en lek dator för att översätta och leka CHATPGT som de inverstgerat 500 Miljarder dollar på..
Så självklart så kan nån som sitter hemma med en dator för 30 lök fan så mycket bättre än dom som sitter med ett stargate system för 500 Miljarder Dollar

Självklart så vet dom som kan sitta och länka skit i phyton script fan så mycket bättre om AI än programmerarna av AI..
Förlåt mig jag e så jävla okunnig jag känner mig riktigt Hedrad att en sådan expert som du tillrättavisat mig hur korkad och dum i huvudet jag är..
Fan du måste va storm rik så duktig som du är på data så jag fattar inte riktigt hur du har tid o sitta på flashback och klaga på allt folk skriver och tillrättavisa att dom glömt citat tecken och att ingen är lika smart som dig

Om du hade läst så var ej kritiken mot dig utan dåren som käftade utan verklighetsuppfattning öht som ej kan diskutera.
Jag skrev ...."Jag citerade ej dig bubben😘"
Jag råkade begå ett misstag.
De(du med)som slänger ur sig en produktbeskrivning av Open AI. Angående en teknik som de anser är "ny"
Sedan förväntar de sig att man ska svara seriöst efter 10 wall off text, utan att bemöta en punkt.
Nej , jag är inte" bra på data"..zzzzz ..inget ont , men kom igen , det är inte tik tok.
Jag citerade dig , jag skrev att det ej var till dig, blev fel..... , jag pussade dig till och med.😂
Om du vill kan vi sättas oss och skriva en dikt tillsammans?
Dricka varm choklad och diskutera och validera våra känslor ang evidens, inte vad dem säger?
Fan blev du kränkt, ta en språkmodell och tala med,, detta är ett forum för diskussion, ej validera känslor.
Att jag råkade Citerade fel gör inte så världen börjar brinna.
" jag ska inte rätta folk" ...Jag diskuterar och skojar med dem som är lite mindre vetande angående en teknik.
Sedan träffar man på idioter som kommer med personangrepp efter ( Ej du) personangrepp utan en konkret punkt.
Du kan ju inte säga " tror sig veta" sedan drar en massa skit från Open AI ur röven?
Du kanske ska springa in på akuten och rätta en läkare med?
Snuttefilt?😘