Citat:
Ursprungligen postat av
MrKyoto
Förföljer, stalkar, häxbränner, du väljer.
Nej jag vill inte det livet, alltså hade jag inte varit sann mot mig själv om jag levde det livet.
Ville hon inte vara en knulldocka hade hon förmodligen inte valt att vara det, hon hade många möjligheter, alltså valde hon att vara sann.
Problemet är att du vill göra din sanning till allmän sanning och alla som inte tycker som du ska förföljas och mobbas in i fårskocken.
Normalt är en fråga om statistik.
Hon gjorde det enlig sig själv för att hon saknade pengar, det är således ingeting hon hade gjort om hon haft tillgång till pengar.
Expressen publicerar numera mycket om Bonnie Blue istället som är en lite mer lyckad sk sexarbetare.
Det stora skillnaden är att BB pratar inte om vad hon sysslar med som en feminism. Hon pratar om sin personliga frigörelse ur ett subjektivt perspektiv. Hon är en total individualist som använder det kapitalistiska systemet för egen vinning och säger att hennes enda råd till anda människor vare sig de är kvinnor eller män eller whatever är att tro på sig själva.
Det är en ärlig inställning. Att försöka ideologisera att man är en del av ett exploaterande kapitalistiskt system som någon form av kollektiv kvinnlig frigörelse är däremot så falskt det kan bli.
Är man hora så ska man ta ordentligt betalt och prissätta sig högt, tänka på sig själv och inte snacka så j-vla mycket om vilken häftig feminist man är. Först då når man autonomi.
Så du har helt fel om varför jag lackar ur på psykfallet och posören Skugge.