2026-09-21, 20:59
Avstängd
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diskplockaren
Osexigt med så stora fötter...

Passar perfekt på Sveriges fulaste kvinna
Citera
2026-09-21, 21:18
Medlem
bildburgares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Hon må vara ful och fattig men en hora är hon inte.

Va? Hur blir man MER hora än henne, oavsett vad man lägger för värdering i ordet? Jag skulle mer ifrågasätta fattig, hon har väl till falukorv, makaroner, torsdagsfylla och bredband... Men det är ju en smaksak.
Citera
2026-09-24, 09:32
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DittMuppHelvete
https://www.kickstarter.com/projects/lindaskugge/kan-du-gora-en-wet-pa-mig-i-tanto-i-kvall/?ref=kicktraq

Ok så förklara det där?

Det bästa är om hon bara lät sig pissas på framför kameran för pengar och därför inte är en föraktlig hora.

Hon är lite finare än en hora. Vilken fin feminism.

Det är väl det roligaste. Helt plötsligt vill hon ha sin mänsklighet tillbaka.

Som jag skrev, antingen uppfinner hon sig själv på nytt eller så är det här vem hon är till slutet av sina dagar.

Hon kanske ska visa lite verklig styrka?

Detta är förmodligen den hon vill vara.

Beundransvärt att vara sann om det är det hon är.

Styrka.

Svaga människor böjer sig för grupptryck.
Senast redigerad av MrKyoto 2026-09-24 kl. 09:36.
Citera
2026-09-24, 10:15
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKyoto

Styrka.

Ok så hon är den glada horan.

Med sitt brusta hjärta tatuerat på kroppen.

Grattis henne.

Starka människor behöver inte bli sedda.

Mvh, lyckligt gift
Senast redigerad av DittMuppHelvete 2026-09-24 kl. 10:22.
Citera
2026-09-24, 11:03
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DittMuppHelvete
Ok så hon är den glada horan.

Med sitt brusta hjärta tatuerat på kroppen.

Grattis henne.

Starka människor behöver inte bli sedda.

Mvh, lyckligt gift

Din tolkning, jag skrev att hon kanske är sann och att det isf är värt en viss beundran. Det människor säger sig främst ångra vid sin dödsbädd är att de inte var sanna mot sig själva.

Starka människor förföljer inte kvinnor på anonyma forum.

Inga människor som syns är starka, bara de som gömmer sig är starka?

Vad har din äktenskapliga status med saken att göra? Uppenbarligen en lögn.

Apropå sanningar så tycks Skugge vara tämligen självutplånande, vem vet vad hon får ut av det? Rätt mycket sex, sanning, smuts, elände, att bli sedd.

Inte för att jag skulle vilja byta, jag vill dock vara så sann som möjligt mot mig själv.
Citera
2026-09-24, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjan
Det här är sanningen om Linda Skugge:

Vem gillar Linda Skugge?
svar:Ingen

Vem hatar Linda Skugge?
svar: I princip alla

Vem läser Lindas spalt trots att dom hatar henne?
svar : Allt för många människor.

Man kan konkludera att hon säljer därför att folk älskar att hata. Det bästa sättet är att tiga ihjäl henne. Att inte läsa hennes spalter och att inte kommentera hennes omogna och banala vardagsgnäll.

När det handlar om att kritisera makroföreteelser i vardagen så föredrar jag att lyssna på den gode Seinfeld. Linda har inte ens några stänk av den ironi som gör den typen av spalter intressanta. Vid närmare eftertanke har hon inte vare sig språkbruket eller något annat för sig heller...
nuff said..

Vem har sett hennes Onlyfansklipp?
Svar : Någon tydligen
Citera
2026-09-24, 11:19
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:

Styrka.

Strax före porrkollapsen ville hon vara författare av barnböcker. Just den karriärvägen är nog stängd.

Ingen vidare sits hon satt sig i en 15 år före pensionen. För oestetisk för naket? För stökig för ett normalt jobb?
Citera
2026-09-24, 11:33
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Strax före porrkollapsen ville hon vara författare av barnböcker. Just den karriärvägen är nog stängd.

Ingen vidare sits hon satt sig i en 15 år före pensionen. För oestetisk för naket? För stökig för ett normalt jobb?

Ska man lita på den här häxbrännartråden så är det inte någon vidare sits hon satt sig i, det stämmer väl.

Priset för att vara sann kan vara kostsamt?
Citera
2026-09-24, 11:36
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Din tolkning, jag skrev att hon kanske är sann och att det isf är värt en viss beundran. Det människor säger sig främst ångra vid sin dödsbädd är att de inte var sanna mot sig själva.

Starka människor förföljer inte kvinnor på anonyma forum.

Inga människor som syns är starka, bara de som gömmer sig är starka?

Vad har din äktenskapliga status med saken att göra? Uppenbarligen en lögn.

Apropå sanningar så tycks Skugge vara tämligen självutplånande, vem vet vad hon får ut av det? Rätt mycket sex, sanning, smuts, elände, att bli sedd.

Inte för att jag skulle vilja byta, jag vill dock vara så sann som möjligt mot mig själv.

"Förföljer". Hon vill bli sedd. Hon skriver om sig själv hela tiden.

Du vill inte byta, för du vill inte leva det livet.

Varför är hennes liv sant? Varför är hon sann mot sig själv? Berätta? Allt går ju ut på att män ska se henne och vilja pissa på och knulla henne för pengar? Vari ligger sanningen och styrkan i det?

Du vet, starka människor håller ihop sina äktenskap och tatuerar inte in sitt brustna hjärta på kroppen samt lever totalt självdestruktiva liv och tror att det finns något att hämta hos normalt folk i det.

Nej, mitt äktenskap är bra, just därför att jag tror inte på devisen ensam är stark som Linda Skugge som är en människa som tatuerar in ett brustet hjärta på kroppen så alla ska se hur trasig hon är för alltid.

Testa hel och ren istället för att beundra folk som äter sitt eget bajs för pengar gbn.
Citera
2026-09-24, 11:47
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ska man lita på den här häxbrännartråden så är det inte någon vidare sits hon satt sig i, det stämmer väl.

Med tanke pä alla kulturarbetare Skugge sågat under fyra decennier så får hon vara beredd på att ta en och annan skopa själv?

Kollaps eller hennes sanna jag, vem vet. Hon hade mer talang för "åsiktsskapandet"?
Citera
2026-09-24, 11:48
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:

"förfölja" "häxbrännartråd"

Hon är en hora som Expressen lanserat som ett feministiskt föredöme då hon påstår sig stå för någon sorts feminism.

Vi är några stycken som påpekar att hon istället är en mentalsjuk exihibitionist som Expressen utnyttjar för att sälja lösnummer.

Helt vanlig kritik av någons påstådda feministiska diskurs, vill hon inte ha kritik så kanske hon ska byta låt.

Problem?
Citera
2026-09-24, 12:00
Medlem
Fantens avatar
Grejen med Linda, och alla som har en tråd i det här forumet, har själva satt sig i den sits som sitter i. Hon har valt, nej aktivt sökt sig till, en plats i offentligheten. Då får man helt enkelt tugga i sig att 'offentligheten' har åsikter om ens person och det man producerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in