Citat:
Ursprungligen postat av
MrKyoto
Trams. Hon hakade på sin tids trend, körde stenhårt på antiporr tills hon tröttnade och bestämde sig för att prova andra sidan. Är det förbjudet? Swingers brukar börja i ca 50-års åldern. Kanske har hon funnit sig själv, kanske är det någon diagnos, vad vet vi? Vi vet inte ens om den där ettan i Sundbyberg är en fuck pad eller hennes riktiga hem?
Då är alltså den andra varianten att hon inte är dum fjortis - utan något värre; en fucking kommersiell posör som säger det som ger mest pengar.
Fast det är det nog egentligen inga tvivel om.
Sen tror jag dock att du har rätt, och det har jag själv uttryckt. Kanske inte i detalj men att Linda, likt många andra kvinnor, drivs att av ses som knullbar - och då hon var rätt.. menlös som ung, så sågs hon aldrig riktigt som det. Så hon valde då istället att spela rollen som bitterfittig kulturarbetare (läs: professionell hycklare) och körde det in i kaklet.
Det hon höll på med var således nån slags barnslig revansch mot sin ungdomstid. Ett 'Titta nu hur många som vill ha sex med mig! Ha!'
Och givet att jag tror att Linda är en rätt laglydig kvinna så kan vi nog sluta oss till att hon bor i sin etta, där hon är folkbokförd.