Igår, 14:42
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKyoto
Ditt nonsens förtjänar egentligen inget bemötande så jag fattar mig kort --->

Återstår att se om Skugge hamnar på en parkbänk eller ej.

För tillfället bor hon i en etta i Sundbyberg enligt uppgifter i tråden.

Adios.

Tureberg och Sundbyberg. Saker som inte är samma. Försök lära dig Stockholms geografi utanför Södermalm gbn.

Nej jag har svårt att se att någon så connected som Skugge slutar på en parkbänk.

Det finns alltid gubbkukar att suga.

Men rent intellektuellt har hon gjort sitt i offentligheten, precis som diverse sönderknarkade gubbar som tror de har någonting att tillföra.

Hennes persona är efter en dikt av en människa som stoppade huvudet i ugnen och vred på gasen med barnen i rummet bredvid.

Självmord verkar vara frekvent i vissa kretsar.
Citera
Igår, 15:07
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DittMuppHelvete
Tureberg och Sundbyberg. Saker som inte är samma. Försök lära dig Stockholms geografi utanför Södermalm gbn.

Nej jag har svårt att se att någon så connected som Skugge slutar på en parkbänk.

Det finns alltid gubbkukar att suga.

Men rent intellektuellt har hon gjort sitt i offentligheten, precis som diverse sönderknarkade gubbar som tror de har någonting att tillföra.

Hennes persona är efter en dikt av en människa som stoppade huvudet i ugnen och vred på gasen med barnen i rummet bredvid.

Självmord verkar vara frekvent i vissa kretsar.

Håller inte till i slummen, tänker inte lära mig om den.

Skugge har aldrig tillfört något av intellektuellt värde (enligt min mening).

Fascinerande människoöde dock.

Bor i en etta med kokvrå, sånt som triggar värsta sortens asgamar att börja hacka på ett som de uppfattar som lätt byte.

Hon får akta sig Skugge för att falla lägre ..
Senast redigerad av MrKyoto Igår kl. 15:10.
Citera
Igår, 15:19
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Håller inte till i slummen, tänker inte lära mig om den.

Skugge har aldrig tillfört något av intellektuellt värde (enligt min mening).

Fascinerande människoöde dock.

Bor i en etta med kokvrå, sånt som triggar värsta sortens asgamar att börja hacka på ett som de uppfattar som lätt byte.

Hon får akta sig Skugge för att falla lägre ..

Nä det är väl att hon snackade vitt och brett om hur hon tjänade miljoner på att käka bajs offentligt som triggar den typen av fact och reality check.

Att prostituera sig är inte en utväg för det stora flertalet kvinnor som gör det valet. Det är någon procent som tar sig igenom det helskinnade och de har lite annat för sig än att föreläsa om det som om det vore ett spännande karriärsval inför kvällspressens läsare.

Play stupid games, win stupid prizes osv.
Citera
Igår, 16:47
Medlem
Fantens avatar
Fast alltså... Att ha gått från Fittstim och förkasta allt vad porr heter, till att göra det själv - det är i min värld raka motsatsen till att 'vara sann mot sig själv'.
Citera
Igår, 16:48
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Fast alltså... Att ha gått från Fittstim och förkasta allt vad porr heter, till att göra det själv - det är i min värld raka motsatsen till att 'vara sann mot sig själv'.

Det där med att shamea BBella för hennes utvik i Café och sen dricka gubbars urin för pengar i parker var väl lite sådär va?
Citera
Igår, 16:57
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Att finna sig själv är att ljuga för sig själv?

Man lär sig mycket här på Flashback.
Ja, i vissa fall så är det just det. Eller rättare sagt så är det vad man har gjort. I det här fallet är det extra tveksamt då hon som sagt har varit en förkämpe mot porr i flera decennier.
Hon är dessutom vuxen, inte nån jävla fjortis som inte förstår om hon är kåt eller kissnödig. Hon borde ha 'funnit sig själv' för 30 år sen.
Citera
Igår, 17:03
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ja, i vissa fall så är det just det. Eller rättare sagt så är det vad man har gjort. I det här fallet är det extra tveksamt då hon som sagt har varit en förkämpe mot porr i flera decennier.
Hon är dessutom vuxen, inte nån jävla fjortis som inte förstår om hon är kåt eller kissnödig. Hon borde ha 'funnit sig själv' för 30 år sen.

Trams. Hon hakade på sin tids trend, körde stenhårt på antiporr tills hon tröttnade och bestämde sig för att prova andra sidan. Är det förbjudet? Swingers brukar börja i ca 50-års åldern. Kanske har hon funnit sig själv, kanske är det någon diagnos, vad vet vi? Vi vet inte ens om den där ettan i Sundbyberg är en fuck pad eller hennes riktiga hem?
Citera
Igår, 17:18
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Trams. Hon hakade på sin tids trend, körde stenhårt på antiporr tills hon tröttnade och bestämde sig för att prova andra sidan. Är det förbjudet? Swingers brukar börja i ca 50-års åldern. Kanske har hon funnit sig själv, kanske är det någon diagnos, vad vet vi? Vi vet inte ens om den där ettan i Sundbyberg är en fuck pad eller hennes riktiga hem?

Hon ligger ute på ratsit, det är en offentlig uppgift. Hon är skriven i Tureberg i Sollentuna.

Vidare är hennes produktionsbolag också i Sollentuna. Hon har nämligen bott hela sitt liv i Sollentuna. Det står till och med på hennes wikipediasida.

Varför försöker du sprida osanna uppgifter i tråden?

"Fuck pad" är signifikativt, det var jag som skrev den posten. Det ordet fastnade tydligen.

Jättebra trollat. Verkligen.

Har hon något att dölja finns en jättebra tråd om hur man tar bort sina uppgifter från nätet om man vill skydda sig.
Senast redigerad av DittMuppHelvete Igår kl. 17:22.
Citera
Igår, 17:22
Medlem
MisterPartyfucks avatar
Citat:
Skugge slut-shamear 2005:
Citat:
Linda Skugge listar våra största trashbrudar kvinnorna som lever på göra skandal med hjälp av offentligt sex, nakna bröst och väldigt lite kläder.

De har ingen egen karriär. De är inte kända för nåt speciellt. De har ingen direkt talang. De är bara kända för hur mycket de lyckas med att visa sina kroppar och genom diverse sexskandaler. De trashar runt i medierna. De coolaste är de som gång på gång "råkar" visa muttan utan att det blir alltför smaklöst.

https://www.expressen.se/noje/kvinnorna-som-saljer-sig-dyrt/
En annan artikel som fångar det hela ganska väl:
Citat:
Först ut är Linda Skugge som proklamerar att hon slutat kalla sig feminist. Fittstim, boken som blev en väckarklocka för många unga tjejer, är det sämsta hon har gjort, skriver hon. Den har sabbat hennes karriär, "få vill anställa nån som de tror är en högljudd och konstig typ som dessutom klär sig dåligt och aldrig sminkar sig".

Den som brukar läsa Skugge blir inte förvånad. Vägen högerut har gjort henne motståndare till så väl aborter som föräldrapenning. Varför ska jag subventionera morsor som "degar"? frågade hon våren 2004. Samtidigt som hon ömmar för ensamstående morsor som inte kan försörja sig, anser hon att kravet på höjda kvinnolöner är "bullshit". Varannan vecka är hon mot hemmafruar, varannan för.
https://www.aftonbladet.se/kultur/a/bKmv9q/nojd-nu-skugge
Det är som du och andra skriver inte en fråga om feminism, sex, kvinnor eller porr. Det är hur man äcklas av hur Skugge ständigt vänder kappan efter vind.
Citera
Igår, 17:25
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterPartyfuck

Det är som du och andra skriver inte en fråga om feminism, sex, kvinnor eller porr. Det är hur man äcklas av hur Skugge ständigt vänder kappan efter vind.

Tack för länkning.

Hon förföljde själv kvinnor som visade upp sig. Sen fick hon dåligt med pengar. J-vligt äcklig.
Citera
Igår, 17:28
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Då är alltså den andra varianten att hon inte är dum fjortis - utan något värre; en fucking kommersiell posör som säger det som ger mest pengar.
Fast det är det nog egentligen inga tvivel om.

Sen tror jag dock att du har rätt, och det har jag själv uttryckt. Kanske inte i detalj men att Linda, likt många andra kvinnor, drivs att av ses som knullbar - och då hon var rätt.. menlös som ung, så sågs hon aldrig riktigt som det. Så hon valde då istället att spela rollen som bitterfittig kulturarbetare (läs: professionell hycklare) och körde det in i kaklet.

Det hon höll på med var således nån slags barnslig revansch mot sin ungdomstid. Ett 'Titta nu hur många som vill ha sex med mig! Ha!'

Och givet att jag tror att Linda är en rätt laglydig kvinna så kan vi nog sluta oss till att hon bor i sin etta, där hon är folkbokförd.
Citera
Igår, 17:34
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterPartyfuck
Jösses. Det där rimmar rätt bra med det jag skrev om att Linda egentligen alltid bara har velat ses som ett sexobjekt.
Citat:

Så redan för 20 år sen var det nån som hade ögon nog med sig att se henne för vad hon verkar vara - en kappvändande, profitsökande fucking jävla posör.

Står fast vid mitt 'allt annat än äkta'.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in