2026-09-23, 22:28
Medlem
anortos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonnie.Byler
Jag slås av hur vanligt det har blivit för pedofilerna att INTE stänga ner sina Facebook-profiler längre.
För ett par år sedan så var i regel FB det första som släcktes ner när en gädda hade publicerats, tillsammans med borttagande från söktjänster o dyl. En snabbtitt på gäddor publicerade omkring det senaste året ger vid handen att det verkar vara annorlunda nu. Några exempel;

#833, som annonserar efter lägenhet på FB.
#826 som skrev på FB att han hoppades att någon skulle slå ihjäl honom. Jag instämmer.
#816 bajsätaren från Ö-vik. Har rensat på sidan, men behållit fotot på sig av nån märklig anledning.
#797 och #798, say no more. Har t om fått fler vänner på sistone.
#771, Falköping, sinnessjuk gubbe.
#770, har fortfarande över 260 vänner kvar.
#725, skrev först att han ångrade sitt beteende, men ändrade sig till att länka till en AB-artikel om hur Dumpen lurar folk.
#681, riktigt äcklig gubbjävel, som ett tag var inne på att stämma Dumpen. Publicerar löjliga nonsensinlägg på FB då och då, som om inget har hänt.

Detta var bara ett axplock som jag hittade ganska enkelt. Det finns fler. Gemensamt för i princip alla är att de har gjort ändringar på sidorna, det handlar alltså inte om att de har slarvat bort lösenordet eller dylikt. Däremot verkar det sitta långt inne numera att radera profilen.Därför undrar jag; har det blivit så normaliserat nu att hamna på Dumpen så att de inte bryr sig längre?

Tack för matnyttig info.
Citera
2026-09-23, 22:30
Avstängd
Citat:
Jag slås av hur vanligt det har blivit för pedofilerna att INTE stänga ner sina Facebook-profiler längre.
För ett par år sedan så var i regel FB det första som släcktes ner när en gädda hade publicerats, tillsammans med borttagande från söktjänster o dyl. En snabbtitt på gäddor publicerade omkring det senaste året ger vid handen att det verkar vara annorlunda nu. Några exempel;

#826 som skrev på FB att han hoppades att någon skulle slå ihjäl honom. Jag instämmer.
#816 bajsätaren från Ö-vik. Har rensat på sidan, men behållit fotot på sig av nån märklig anledning.
#725, skrev först att han ångrade sitt beteende, men ändrade sig till att länka till en AB-artikel om hur Dumpen lurar folk.
#681, riktigt äcklig gubbjävel, som ett tag var inne på att stämma Dumpen. Publicerar löjliga nonsensinlägg på FB då och då, som om inget har hänt.

Detta var bara ett axplock som jag hittade ganska enkelt. Det finns fler. Gemensamt för i princip alla är att de har gjort ändringar på sidorna, det handlar alltså inte om att de har slarvat bort lösenordet eller dylikt. Däremot verkar det sitta långt inne numera att radera profilen.Därför undrar jag; har det blivit så normaliserat nu att hamna på Dumpen så att de inte bryr sig längre?

Det blir ju mindre och mindre stigma ju fler som hängs ut, men normaliserat blir det nog inte. Vanligt folk hänger faktiskt inte med så mycket. Visst, Dumpen har många följare, men många kollar inte heller.

Sen det där med facebook-vänner, det är bara att spamma vänrequests till en massa ovetande boomers så håller du det igång. Lattjade med ett fejkkonto en gång, och skaffade typ 1000 vänner på nolltid till kontot den vägen.
Senast redigerad av 2026-09-19 2026-09-23 kl. 22:35.
Citera
2026-09-23, 22:53
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2026-09-19
Går det bra för Hallongrottan och han är smart så sponsrar han några fattiga stackare som ändå hade vågat väcka enskilt åtal bara pengar funnits och vips så får Sara sitta i buren.
Bara det faktum att Hallongrottan stämmer Sara visar ju att han är allt annat än smart. Nu blir idioten istället ännu mer uppmärksammad för sina perversioner. Den som ännu inte kollat hans chatt och konfrontation kommer säkerligen att göra det nu. Priset för evig hågkomst på Flashback och ett sämre liv rent allmänt: 40 lax. Hallongrottan borde fanimej lobotomeras så att han fysiskt motsvarar den enorma dumhet han uppvisar.
Citera
2026-09-23, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flugeldur
#588 har skaffat en ny person till sin redaktion: Joar - Volontär STOPPA DUMPEN hahahaha

Texten kopierad från IG

Otroligt bra och viktigt skrivet! 👏 Vi på STOPPA DUMPEN instämmer till fullo i det som sägs och stöttar Dumpadumpennu i deras kamp för juridisk rättvisa. Dumpen och dess anhängare har härjat alldeles för länge i vårt samhälle. Ingen står över lagen och ingen ska kunna gömma sig bakom ett tangentbord och tro att deltagande i hot, trakasserier eller förföljelse automatiskt saknar juridiska konsekvenser.

Vi kräver att de personer som kan antas ha begått brott inom, för eller i anslutning till Dumpens verksamhet utreds och döms till riksrätt. Detsamma gäller naturligtvis personer som genom egna handlingar har deltagit i brottsliga angrepp mot människor som Dumpen groomat. Men vi är också en politisk rörelse och vill se mer än enbart juridiska konsekvenser. Vi kräver politiskt ansvarsutkrävande för myndigheter, politiker, domstolar och andra offentliga aktörer som direkt eller indirekt har medverkat till att Dumpens verksamhet kunnat fortgå så länge som den gjort. Vi på på Stoppa Dumpen vill gå längre och kräver riksrätt för samtliga skyldiga och medskyldiga med livstid som ny standardsanktion. Dessutom att samtliga fängelsestraff avtjänas utom rikets gränser i Estland. 🇪🇪

Vill ni också se huvuden rulla, får ni gärna följa och stötta vår politiska rörelse! 🤗 Tillsammans arbetar vi för att alla som utsatts och blivit offer för Dumpens verksamhet ska få upprättelse och för att rättsstaten ska ge pöbeln förödande straff och hämnd.
// Mvh, Joar - Volontär STOPPA DUMPEN

Raketcepet är underbart roande att följa, det ena efter det andra kontot blir bannat var han än är,
skriver till sig själv med olika alias, blandar ihop vad han skrivit. Och hans sätt att skriva och
formulera texter är roligt att läsa, likaså med hans extrema datorkunskaper...
Han är ju sämre än två dåliga.
Citera
2026-09-24, 07:48
Medlem
Citat:

Ytterligare en som är i full gång på Facebook är #177, ”med Kenta under filten”.
Han verkar vara inne i en rejäl psykos, spammar ibland 20 inlägg om dagen. Samtliga handlar om hur synd det är om honom. Han skall ta livet av sig, han har inte råd att ha rinnande vatten hemma, eller att åka till Thailand. Allt beror enligt honom på att anhöriga har lurat honom på ett arv om två miljoner kronor.
Givet att det är sant, så var det nog det bästa de kunde göra. Thailand är nämligen det sista stället en sådan som Kent skall vara på. Han har fått precis det öde som han förtjänar.
Citera
2026-09-24, 09:04
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag ser inte riktigt varför den legala statusen skulle ändra på resonemanget. Man får ju ändå försöka se situationen ur gubbens perskeptiv. Han går runt och drömmer om något som i praktiken inte finns tillgängligt, och så helt plötsligt så träffar han på en superpervers mamma som är med på allt. Klart att han vill imponera på henne då.
Såvitt jag vet kommer han inte att dömas i domstol för detta och dessutom får man nog ta konsekvenserna av att ”skryta” om sina pedofila akter på nätet, sanna eller uppdiktade.

Ett stort problem med internet är att folk skriver massa skit som de inte kan stå personligen tycker jag det är bra att folk börjar förstå att det kan bli konsekvenser.
Citera
2026-09-24, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caramboll
Rejält off topic men mja ... fördelen för normies med att dejta kvinnor som redan har barn är att tjatet om att skaffa barn tillsammans minskar. Allt beror på.

Dessutom kan män föredra mer mogna kvinnliga former framför ungflickors tanighet. Riktiga män alltså, till skillnad från såna som #001-836+
Amen. Så tacksam att jag inte är peddogubbe.
Citera
2026-09-24, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HP09
Ville bara meddela att Gädda#668 Nebo från Halmstad gick bort för cirka en vecka sedan i massiv hjärtinfarkt på gymmet: https://dumpen.se/2025/09/06/nebo-vill-harska-och-dominera-halmstad-668/

Skulle tippa på oxhjärta av steroiderna. Personal försökte återuppliva honom men han dog på plats. Var jäkligt hatad på gymmet sedan hans senaste upptåg på Dumpen. Ej saknad.
Undra vem så får ärva PS2, den vita lädersoffan och brödrosten..

Glömde det svarta vitrinskåpet.

Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det låter väl som ett rimligt antagande. Steroider är verkligen inget hälsopreparat, men just i det här fallet fungerade det i alla fall till andras fördel. Hoppas att han har skrivit testamente om vem som ska ärva hans reclinerfåtölj med mugghållare. #668
Hahaha
Citera
2026-09-24, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Sprillans ny artikel(men med gammalt samtal) med hallongrottan. Jävlar vad vass Sara är.

"jag har förväxlat några konton" försöker hallongrottan för att bara bli mosad och totalt överkörd.

https://dumpen.se/2026/09/23/fortal-eller-telefonsamtal/
Förlåt att jag spammar tråden men fy fan VAD VACKERT!!!

En snubbe som har tjänat lite stålar på sin enda smala förmåga och kanske fått lite för mycket beröm av mamsen försöker köpa Sara. Men det gick inte, för Sara är ingen hora. Fan vad hennes aktier steg där, perfekt timing!

Är denna tölp så jävla dum att han dyker upp i tingsrätten så ska han få uppleva hela svenska folkets avsky mot någon som försöker ligga med småflickor och den dåliga smaken att komma med en ros i handen, utöver ryggsäcken, för att sedan försöka köpa den som konfronterar hans våldtäktsförsök.

”jag har förloooorat massa styyyyrelseuppdraaaag”

Det finns hopp
Citera
2026-09-24, 11:12
Medlem
Efter att varit bara lite halvt medveten om Dumpen fick jag för mig att kolla vilka lokala gäddor som fanns med, och visst känner jag igen Tobbe i fågeltornet (#478)!

Gick i parallelklass med honom i högstadiet, och det tog en jävla massa tid att bläddra i skolkataloger och dra diverse söktermer innan jag kom på hans efternamn. Inte direkt närmsta vänskapskretsen om man säger så, och det är fascinerande att ens hjärna kan lägga undan ett ansikte på någon helt totalt i över två decennier också.

Har tyvärr inget kul att rapportera, annat än att jag tror Okejokejokej1 eventuellt identifierat fel person för två år sedan (undviker att citerea pga eventuellt fel info)? Eller så har han en dubbelgångare i Värmland och jag har fel. Det är ganska inavlat här, trots allt.
Citera
2026-09-24, 11:25
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Sprillans ny artikel(men med gammalt samtal) med hallongrottan. Jävlar vad vass Sara är.

"jag har förväxlat några konton" försöker hallongrottan för att bara bli mosad och totalt överkörd.

https://dumpen.se/2026/09/23/fortal-eller-telefonsamtal/

Är det inte konstigt att så många gäddor blir så ilskna bara för att
Dumpen klart och tydligt visar att dom inte har begått något brott?

Har den där flottiga #743:an gett upp barnraggandet nu?
https://youtu.be/LcEZyyVXwck?t=140

Eller har han hoppet om att få begå barnvåldtäkt kvar?
https://www.youtube.com/watch?v=w5bqp_wppYw
Citera
2026-09-24, 11:54
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnidaria
Tobbe i fågeltornet (#478)!
Tack för påminnelsen om den där gamla sköningen

Livet spelar tamigfan revy där han sitter där i bilen. Fnittret är nog bara hans försvarsmetod i ett tillstånd av livrädsla. Patrik är faktiskt riktigt bra här också. Patte kommer till sin rätt när han är helt ensam. Även i konfrontationen med Krambjörnen är han mumma!

Gråter dessutom av skratt att hela jävla konfrontationen så smygbackar han bilen med noll uppsikt, som en sketch
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in