2026-09-23, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alex1993
Blandar absolut inte ihop legala förhållanden med faktiska. Jag lovar dig att det inte finns en enda 13åring som mår bra, inte har tidigare trauman och/eller psykisk ohälsa etc som samtycker till att sälja sex till en 72åring.

Jag kan faktiskt ta gift på att så är fallet. Den här 13åringen har inte varit i ett skick där hon kunnat fatta beslut för att värna om sig själv, ingen 13åring är det på den nivån. Det är därför dom anses vara barn, för dom är just det, barn som inte kan värna om sig själv och förstå konsekvenserna av handlingar på samma sätt som en vuxen individ kan.

Tror man att en välmående 13åring skulle samtycka till att ha sex med en 72åring så är man helt ärligt hjärndöd.
Jag kan ta gift på att det inte finns en enda moralpredikant som tycker att tjejer inte skall kunna välja när de vill ha sex och med vem som mår bra, tror man detta är man så är man helt ärligt hjärndöd.
Citera
2026-09-23, 22:00
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1717-1776
Jag kan ta gift på att det inte finns en enda moralpredikant som tycker att tjejer inte skall kunna välja när de vill ha sex och med vem som mår bra, tror man detta är man så är man helt ärligt hjärndöd.
Kanske inte någon moralpredikant just. Men normala människor förstår, att en 13-årig tjej som har sex med en 72-årig gubbe inte mår bra. När det dessutom handlar om att sälja sex till en gubbe, blir detta extra tydligt.
Citera
2026-09-24, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Vad fan gör en 13 åring på sådana sidor ens?
Lite ansvar får man ju ändå ha när man är 13.

Jag som kille skulle aldrig få för mig att gå ut på en hemsida där vuxna män söker knull och sen bli förvånad över att jag blir knullad.
Tycker man borde införa straff även på 13 åringar eller fria männen helt en sån här gång.
Frivilligt sex och 13 åringen var helt medveten om vad som skedde, hon ville knulla för pengar, då ska hon inte kunna komma undan.

Nu låter jag helt efterbliven men vafan, varför ska man behandla små tjejer som totalt hjärndöda varelser som inte har något som helst ansvar själv?
Hade jag stämt träff med en vuxen för utbyte av sex mot pengar så hade min farsa fan slagit mig och sagt jag fått skylla mig själv.
Det är fortfarande ett barn som inte har koll på läget om man säger så. Så om ett barn går in i en pedofil kula så är det naturligtvis inte barnets fel om man lever i ett västerländskt land vill säga med de rätta värderingarna och lite sans i huvudet.
Jag hoppas att de får sitt rättmätiga straff här i Sverige!
Senast redigerad av Truefighter 2026-09-24 kl. 00:36.
Citera
2026-09-24, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Kanske inte någon moralpredikant just. Men normala människor förstår, att en 13-årig tjej som har sex med en 72-årig gubbe inte mår bra. När det dessutom handlar om att sälja sex till en gubbe, blir detta extra tydligt.
Du är naiv, kolla bara på alla de 13-åringar både tjejer och killar som mördar folk just nu i Sverige för småpengar, så du tror de kan mörda folk för småpengar men inte suga av en gammal gubbe för pengar, du är naiv, riktigt naiv.
Citera
2026-09-24, 08:27
Avstängd
Citat:

72 är lite gammalt ja, men varför tror du att tjejer är så annorlunda jämfört med pojkar i den åldern?
Jag var fan desperat när jag var 13 och hade gladeligen knullat vuxna kvinnor om jag hade fått chansen, och vissa tjejer är precis så.
Dom kanske är utanför i skolan, inte så lätt med killar i sin egen ålder och ändå vill känna hur det är att få kuk, och vipps så kommer 40 åriga bengt som får henne att må bra, lyssnar på henne och inte ser alltför ful ut, då är chansen att hon faktiskt blir sugen på honom och vill ha ex.

Jag har arbetat som vaktmästare på en skola i några månader för 10 år sedan och kan säga att så länge man är trevlig och får småtjejer mår bra så blir vissa sexuellt intresserad, och har man läst biologi så vet man att detta inte är något konstigt.
Citera
2026-09-24, 09:24
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Vad fan gör en 13 åring på sådana sidor ens?
Lite ansvar får man ju ändå ha när man är 13.

Jag som kille skulle aldrig få för mig att gå ut på en hemsida där vuxna män söker knull och sen bli förvånad över att jag blir knullad.
Tycker man borde införa straff även på 13 åringar eller fria männen helt en sån här gång.
Frivilligt sex och 13 åringen var helt medveten om vad som skedde, hon ville knulla för pengar, då ska hon inte kunna komma undan.

Nu låter jag helt efterbliven men vafan, varför ska man behandla små tjejer som totalt hjärndöda varelser som inte har något som helst ansvar själv?
Hade jag stämt träff med en vuxen för utbyte av sex mot pengar så hade min farsa fan slagit mig och sagt jag fått skylla mig själv.
Så myndighetsåldern ska sänkas till 13 år enligt dig? Eller ännu lägre kanske?
Citera
2026-09-24, 09:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Så myndighetsåldern ska sänkas till 13 år enligt dig? Eller ännu lägre kanske?

Nej, men vi borde ha en lag där en 13 åring inte kan bete sig hur som helst och sen slippa konsekvenser.
Om jag sökte upp en 40 årig kvinna och sa jag ville knulla henne om hon gav mig 500kr så tycker jag att det mesta av ansvaret ligger på mig.

13 åringar gör allt möjligt dumt, vissa börjar röka och dricka i den åldern också men där är det ingen som säger att någon vuxen ska straffas, utan där beror allt på 13 åringen själv, men när det gäller sex, då jävlar behandlar man en 13 åring som en totalt hjärndöd människa utan konsekvenstänk.
Man borde bara säg till 13 åringen: " Okej, du vr intresserad av sex med en vuxen och nu mår du dåligt av det även fast du fick pengar, nu hoppas jag du lärt dig en läxa och inte gör om det".
Citera
2026-09-24, 11:53
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
72 är lite gammalt ja, men varför tror du att tjejer är så annorlunda jämfört med pojkar i den åldern?

Jag var fan desperat när jag var 13 och hade gladeligen knullat vuxna kvinnor om jag hade fått chansen.

Precis. Tillgång och efterfrågan som framgår i ditt andra stycke.
Citera
2026-09-24, 12:19
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Du är naiv, kolla bara på alla de 13-åringar både tjejer och killar som mördar folk just nu i Sverige för småpengar, så du tror de kan mörda folk för småpengar men inte suga av en gammal gubbe för pengar, du är naiv, riktigt naiv.
Menar du att dessa barn mår bra alltså?
Om det är någon som är naiv här, är det inte jag i alla fall.
Citera
2026-09-24, 12:31
Medlem
Citat:
Menar du att dessa barn mår bra alltså?
Om det är någon som är naiv här, är det inte jag i alla fall.
Tillräckligt bra för att vill ha pengar så de kan köpa lyxartiklar, jo du är typexemplet på en som är naiv, lite smått korkad faktiskt… men gå och kolla in ett gäng trettonåringar när de är på stan en sen kväll så kanske ett ljus går upp.
Citera
2026-09-24, 12:32
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Jag var fan desperat när jag var 13 och hade gladeligen knullat vuxna kvinnor om jag hade fått chansen, och vissa tjejer är precis så.
---
Jag har arbetat som vaktmästare på en skola i några månader för 10 år sedan och kan säga att så länge man är trevlig och får småtjejer mår bra så blir vissa sexuellt intresserad, och har man läst biologi så vet man att detta inte är något konstigt.
Jag har också arbetat med liknande på en skola för en massa år sedan. Då kom ett par tjejer i åttan fram till mig och den ena sa "Hon är kär i dig" och pekade på den andra. Då var jag 32 år och snygg, så det var inte särskilt konstigt.
Det är mycket vanligt att barn i lägre tonåren får känslor för vuxna som finns omkring dem, såvida det inte är gamla gubbar och gummor. Men det är inte vad det är frågan om här, utan om en trasig flicka som säljer sig till främlingar!
Citera
2026-09-24, 12:35
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Tillräckligt bra för att vill ha pengar så de kan köpa lyxartiklar, jo du är typexemplet på en som är naiv, lite smått korkad faktiskt… men gå och kolla in ett gäng trettonåringar när de är på stan en sen kväll så kanske ett ljus går upp.
Det är du som är korkad som inte förstår att dessa barn saknar konsekvenstänk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in