2026-09-23, 19:31
Medlem
Hon sa i förra vloggen att M var petig med vilka kläder han hade på precis som hon. Var nånstans verkar hon petig, hon ser ut som en jävla luffare alltid.Undrar hur många hudflagor som kom ner i maten idag 🤢🤮
Citera
2026-09-23, 19:48
Medlem
Gör biffar direkt från plast förpackningen från butiken. Inga kryddor, ingen lök, inte ens salt. Fint! Kryddar med salt och peppar bara på ger ju inte mycket smak.
Senast redigerad av Stoltmamma26 2026-09-23 kl. 19:51.
Citera
2026-09-23, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Gör biffar direkt från plast förpackningen från butiken. Inga kryddor, ingen lök, inte ens salt. Fint! Kryddar med salt och peppar bara på ger ju inte mycket smak.
Det är ju hennes kärleksspråk att laga mat till S. Stackarn. Tror inte att hon någonsin gör såser men om hon gör det måste de vara de mest smaklösa såserna någonsin. aldrig lök eller kryddor… Tål hon inte lök kan hon väl ha det i hans biffar.

Med tanke på deras vikt är det ju kanske lite väl stora mängder ost i varje måltid.
Citera
2026-09-23, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Absolut 👍 men som hon säger jag gör va fan jag vill 🤪
Klart puckot gör som hon vill. 🤣🤣🤣
Citera
2026-09-23, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Det är ju hennes kärleksspråk att laga mat till S. Stackarn. Tror inte att hon någonsin gör såser men om hon gör det måste de vara de mest smaklösa såserna någonsin. aldrig lök eller kryddor… Tål hon inte lök kan hon väl ha det i hans biffar.

Med tanke på deras vikt är det ju kanske lite väl stora mängder ost i varje måltid.
Aldrig sett henne laga ordentlig husmanskost tex kalops eller köttbullar med mos och lingon. Samma sk mat hon lagar hela tiden.
Citera
2026-09-24, 02:45
Medlem
Tror ni S äter de där matlådorna?
Lite salt och peppar på en sida bara och krossade tomater utan kryddor. Usch
Citera
2026-09-24, 06:21
Medlem
Tror att han kastar maten och käkar ute.
Inte en chans att han äter det där 🤮

Citat:
Ursprungligen postat av Morgonluft
Citera
2026-09-24, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlisanBusan
Har också tänkt det faktiskt
Citera
2026-09-24, 08:07
Medlem
Någon skrev du borde va med i Sveriges Mästerkock. Det tycker jag hade varit kul att se 😂😂😂
Citera
2026-09-24, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlisanBusan

Hade han försökt att äta det där hade han väl gått ner i vikt… Man har ju ändå uppfattningen om att han kan laga mat från de han lagat eller påpekat, men då har hon svarat ”nu lagar jag mat” dvs att hon bestämmer eller att ”det äter inte jag”.
(Sen tror jag inte att han äter samma 2 maträtter under hela veckan. Sjukt tråkigt!)

Ingen kan ju tvinga henne att äta något men hennes konstiga förhållande till mat borde inte påverka M och S. M behöver ju bättre mat för att ens kunna lära sig gilla mat och inte bara ultraprocessad mat man blir sjuk och tjock av.
Citera
2026-09-24, 09:26
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonluft

Ja det ser vidrigt ut. Måste va fullständigt smaklöst....dessutom i tomatsås blä

Tror inte han äter detta
Citera
2026-09-24, 09:27
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Aldrig sett henne laga ordentlig husmanskost tex kalops eller köttbullar med mos och lingon. Samma sk mat hon lagar hela tiden.

Nä allt måste gå FORT!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in