2026-09-20, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allanamn
En ”väldigt kristen” tycker att alla är lika värda. Skulle inte förvåna mig om hennes städerska hon gillar så mkt och gör reklam för är muslim.
Men så långt kan inte Maggan tänka.
Den normala svenska ”kändisen” tänker på sitt värde som reklampelare, ev programledarjobb, sitt rykte, inbjudan till kändisfester etc och försöker hålla sig PK. Men inte Maggan inte. Nej hon är ingen frisk fläkt som säger vad hon tycker, hon är bara blåst och unken.
Tycker du uppvisar här varför Magdalena inte böjer sig för Islam. Man FÅR kritisera Islam utan att behöva förlora sitt jobb. Islam är inte viktigare än något annat som påverkar samhället. Det är inte att ha en unken syn. Man kan även ha muslimska vänner utan att gilla Islam. Man skiljer på sak och person.
Citera
2026-09-20, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solinvictus86
Tycker du uppvisar här varför Magdalena inte böjer sig för Islam. Man FÅR kritisera Islam utan att behöva förlora sitt jobb. Islam är inte viktigare än något annat som påverkar samhället. Det är inte att ha en unken syn. Man kan även ha muslimska vänner utan att gilla Islam. Man skiljer på sak och person.

Men hon gör det ju inte på något bra eller smart sätt överhuvudtaget.
Postar kräkemojis på muslimska kvinnors instagramkonton.
Vidarepostar högerextrema helt hjärndöda reels.
Skriver ett försvarstal på fyllan med löjliga emojis.
Jag är ingen islam-kramare, hade tyckt hon var modig om hon skrev en intelligent och saklig text om problemen i dagens Sverige.
Citera
2026-09-20, 08:53
Medlem
Citat:
Jag är ingen islam-kramare, hade tyckt hon var modig om hon skrev en intelligent och saklig text om problemen i dagens Sverige.
Jag tycker att budskapet nådde fram och hon har rätt till sin åsikt.
Hennes åsikter är dessutom inte så hemska som man vill göra gällande heller, och hon har ju rätt.
Varför ska hon böja sig för, varför ska någon alls göra det?
Citera
2026-09-20, 08:57
Medlem
Citat:
En ”väldigt kristen” tycker att alla är lika värda. Skulle inte förvåna mig om hennes städerska hon gillar så mkt och gör reklam för är muslim.
Men så långt kan inte Maggan tänka.
Den normala svenska ”kändisen” tänker på sitt värde som reklampelare, ev programledarjobb, sitt rykte, inbjudan till kändisfester etc och försöker hålla sig PK. Men inte Maggan inte. Nej hon är ingen frisk fläkt som säger vad hon tycker, hon är bara blåst och unken.
Jag uppskattar hellre en kändis som är på riktigt, och säger och gör det den tror på.
Istället för att passa in i det falska (och fega) pk-ledet, för att få fortsatta uppdrag och finnas med i finrummet.
Citera
2026-09-22, 03:16
Medlem
Citat:
Folk är ju olika. Betyder inte att hon har fel för att vi ogillar hennes sätt. Kräkemojis kan ju ha varit en reaktion på ett budskap, inte mot en person. Viktigt att kunna skilja på sådant. Man får "spy" på Islam t.ex. Sverige är sekulärt.
Citera
2026-09-22, 06:35
Medlem
Vem av systrarna är snyggast idag?
Citera
2026-09-23, 06:16
Medlem
Ingen av systrarna är väl speciellt snygga.
Kroppar som smala pojkar och Hannah med läppar så uppblåsta att hon har som en bubbla så det ser ut att hon inte kan stänga munnen.
Men de tycker nog själva att de är väldigt snygga.
Eftersom de lägger ut så hemskt mycket bilder på sig själva både nytt och gammalt.
De borde ha ägnat mer tid åt sina barn istället.
Maggan som uppenbarligen är lite för mycket höger för att det ska vara nyttigt. Hon tillhör ju en minoritet.
Hannah som inte har några åsikter om just nånting.
Men barnen försummar de.
Lance som har problem med beroende jobbar just med alkohol och Tristan som har än större beroende sitter väl i fängelse.
Den ene av Hannahs söner ser ut och uppför sig som en gängkriminell.
Kanske borde vi och de själva lämna skönhetstänket åt sidan och att de tar hand om sig och sina familjer, kristna som de ju säger att de är.
Citera
2026-09-23, 13:51
Medlem
Låt oss bara kort sammanfatta fakta: Magdalena: ingen utbildning, son 1: kriminell, drogberoende, tragiskt slut. Son 2: ingen utbildning, drogberoende, det finns fällande domar. Son 3: ingen utbildning, drogberoende, kriminell. Hannah Graaf: ingen utbildning. Son 1: kriminell, ingen utbildning, son 2: ständigt hög på marijuana, dotter: svår ätstörning. Och ändå framställer sig båda offentligt som drömmammor och låter sig hyllas i kommentarerna.. Det här är inget skvaller, bara fakta. Hitta felet!
Citera
2026-09-23, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrHorst
Låt oss bara kort sammanfatta fakta: Magdalena: ingen utbildning, son 1: kriminell, drogberoende, tragiskt slut. Son 2: ingen utbildning, drogberoende, det finns fällande domar. Son 3: ingen utbildning, drogberoende, kriminell. Hannah Graaf: ingen utbildning. Son 1: kriminell, ingen utbildning, son 2: ständigt hög på marijuana, dotter: svår ätstörning. Och ändå framställer sig båda offentligt som drömmammor och låter sig hyllas i kommentarerna.. Det här är inget skvaller, bara fakta. Hitta felet!

Tycker uppriktigt synd om barnen! Man får bara hoppas att MG yngsta pojkar har bättre förutsättningar att klara sig i livet. Tragiskt!!
Citera
2026-09-23, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrHorst
Nä jag tror inte Hannahs yngre son är ”ständigt hög på marijuana”, var har du fått det från? Han verkar vara präktig och aktiv i kyrkan
Citera
2026-09-23, 23:14
Medlem
Citat:
Nä jag tror inte Hannahs yngre son är ”ständigt hög på marijuana”, var har du fått det från? Han verkar vara präktig och aktiv i kyrkan

Han har väl domar också? Som hänger ihop med narkotika?
Citera
2026-09-24, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlssons1979
Han har väl domar också? Som hänger ihop med narkotika?
Tror inte det? Men jag kan ha fel. Alltså han som heter M*o.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in