Citat:
Ursprungligen postat av
Allanamn
Hon re-postade inlägg från islamofobiska konton. Bl a från ”theswedishmedia” som beskriver sig själva som ”En oberoende, oursäktande sverigedemokratisk och högerinriktad medieplattform”.
Hon postade även en hyllning till Tobbe Larsson, hästkillen som är anklagad för grovt bedrägeri och grov våldtäkt. Vet inte om han blev dömd, men han går att läsa om här på Flashback.
Nu har Magdalena skrivit ett blogginlägg efter Instagram stories:
”Tack förresten internetvänner för att ni finns i mitt liv! ❤️
Jag gör inte alla rätt. JAG kan vara en riktig bedrövlig människa, med många fel och brister.
MEN jag säger förlåt. Jag lär mig av mina misstag. Tar lärdom och rannsakar mig själv dagligen 🙏🏻
Jag är DU!
Jag är vanlig!
Handlar på Lidl, skiter, gråter och glädjer mig över små banala saker i vardagen
Gnäller, kollar Netflix, slumrar, lagar halvfabrikat, snozzar, fiser och swishar mina otacksamma barn 24/7
MEN något jag ALDRIG kommer kompromissa med.
Är JAG ! Det fria ordet. En åsikt. En inställning. En tanke, en tro
Jag kommer ALDRIG acceptera att jag ska tystas. Skrämmas. Bli hotad. Blir offentlig avrättad.
Ge mig sparken. Cancel me, bring it on?!
Detta ÄR EXAKT vad som händer om du INTE stöttar västern, eller böjer ner ditt huvud för pK och islamism
Drev! ”Hat-ringa-maila” arbetsgivare. Sparka, skrämma, hota, korsfästa..
Vet ni vänster-vänner?!
Jag kommer äta, snaska, aptita på min egen skit och avföring i resten av mitt resterandet liv.
Vara arbetslös, cancelad eller utfryst
MEN min RÖST och min TRO kommer ni aldrig kunna stjäla ELLER ta ifrån mig❤️
Jag älskar mitt land, JESUS mina barn, mina värderingar, min tro, mina medmänniskor ALLA ni, VI som vill vara trygga, arbeta, utvecklad, bidra och åldras i vårat ÄLSKADE SVERIGE
Kärlek till er alla! Och Gud välsigne er i dessa oerhört FARLIGA tider❤️
Min instagram är stängt FÖRRESTEN
Mobben från vänstern har skickar ofantligt mycket hat, tusentals mordhot och missnöje
Kommer öppna upp, när dom hittar någon annan att förfölja och trakassera .
Jag har 164 t följare, och NÄSTAN ingen av er har varit elak, eller dum ”EFTER jag blev privat”
Sakliga, fina underbara vänner
Jag ÄLSKAR ER!!! Även detta kommer blåsa över
En å annan, (haha) men då blir det ”block block block” 🤢😂🤢
Borde inte detta nå löpsedlarna?
JAG MAGDALENA GRAAF får dagligen skrumpna gubbkukar, spyemoijer, hat, ilska, påhopp, personangrepp, hat för mina davidsstjärnor.
Jag är en rutten, värdelös mamma. Rätt åt mig att mitt barn Isak tog livet av sig ..
Värdelös, full, äcklig och inte värd att få leva
Varför når inte deras/dessa ”🤢jag blir åksjuk emoj🤢”
LÖPSEDLAR och medial bevakning?
En riiiiiktig 🤮🤮🤮🤮🤮 på detta OCH er som det berör 🙌🏻😂
Sov riktigt gott! EN NY härlig DAG imorgon ❤️”