2026-09-18, 19:22
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allanamn
Nu måste ni kolla Maggans insta-händelser, hon hymlar inte direkt med vad hon tycker om musliner och invandring…

Kan du återge här lite vad hon säger? För de som inge har Instagram.
Citera
2026-09-18, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Kan du återge här lite vad hon säger? För de som inge har Instagram.

Hon re-postade inlägg från islamofobiska konton. Bl a från ”theswedishmedia” som beskriver sig själva som ”En oberoende, oursäktande sverigedemokratisk och högerinriktad medieplattform”.
Hon postade även en hyllning till Tobbe Larsson, hästkillen som är anklagad för grovt bedrägeri och grov våldtäkt. Vet inte om han blev dömd, men han går att läsa om här på Flashback.
Citera
2026-09-18, 21:26
Avstängd
Rikskrim08s avatar
Har hon inte lyckats ragga upp någon rik äldre man? Tja, hon börjar själv bli gammal och allt fulare så hon kanske måste jobba
Citera
2026-09-18, 21:57
Medlem
Citat:
Nu måste ni kolla Maggans insta-händelser, hon hymlar inte direkt med vad hon tycker om musliner och invandring…
Inget märkvärdigt med att hon ogillar Islam och en potentiell ökning av densamma. Hon är ju väldigt Kristen och vill sprida den religionen. Man måste inte gilla alla religioner🤷‍♀️ Tycker allvarligt talat inte det är något konstigt alls hos någon. Roligare hur hon höll på och fylleskrev om sitt ex nya.
Citera
2026-09-18, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solinvictus86
Inget märkvärdigt med att hon ogillar Islam och en potentiell ökning av densamma. Hon är ju väldigt Kristen och vill sprida den religionen. Man måste inte gilla alla religioner🤷‍♀️ Tycker allvarligt talat inte det är något konstigt alls hos någon. Roligare hur hon höll på och fylleskrev om sitt ex nya.
En ”väldigt kristen” tycker att alla är lika värda. Skulle inte förvåna mig om hennes städerska hon gillar så mkt och gör reklam för är muslim.
Men så långt kan inte Maggan tänka.
Den normala svenska ”kändisen” tänker på sitt värde som reklampelare, ev programledarjobb, sitt rykte, inbjudan till kändisfester etc och försöker hålla sig PK. Men inte Maggan inte. Nej hon är ingen frisk fläkt som säger vad hon tycker, hon är bara blåst och unken.
Citera
2026-09-19, 05:26
Medlem
Citat:
Hon re-postade inlägg från islamofobiska konton. Bl a från ”theswedishmedia” som beskriver sig själva som ”En oberoende, oursäktande sverigedemokratisk och högerinriktad medieplattform”.
Hon postade även en hyllning till Tobbe Larsson, hästkillen som är anklagad för grovt bedrägeri och grov våldtäkt. Vet inte om han blev dömd, men han går att läsa om här på Flashback.

Nu har Magdalena skrivit ett blogginlägg efter Instagram stories:

”Tack förresten internetvänner för att ni finns i mitt liv! ❤️

Jag gör inte alla rätt. JAG kan vara en riktig bedrövlig människa, med många fel och brister.

MEN jag säger förlåt. Jag lär mig av mina misstag. Tar lärdom och rannsakar mig själv dagligen 🙏🏻

Jag är DU!

Jag är vanlig!

Handlar på Lidl, skiter, gråter och glädjer mig över små banala saker i vardagen

Gnäller, kollar Netflix, slumrar, lagar halvfabrikat, snozzar, fiser och swishar mina otacksamma barn 24/7

MEN något jag ALDRIG kommer kompromissa med.

Är JAG ! Det fria ordet. En åsikt. En inställning. En tanke, en tro

Jag kommer ALDRIG acceptera att jag ska tystas. Skrämmas. Bli hotad. Blir offentlig avrättad.

Ge mig sparken. Cancel me, bring it on?!

Detta ÄR EXAKT vad som händer om du INTE stöttar västern, eller böjer ner ditt huvud för pK och islamism

Drev! ”Hat-ringa-maila” arbetsgivare. Sparka, skrämma, hota, korsfästa..

Vet ni vänster-vänner?!

Jag kommer äta, snaska, aptita på min egen skit och avföring i resten av mitt resterandet liv.

Vara arbetslös, cancelad eller utfryst

MEN min RÖST och min TRO kommer ni aldrig kunna stjäla ELLER ta ifrån mig❤️

Jag älskar mitt land, JESUS mina barn, mina värderingar, min tro, mina medmänniskor ALLA ni, VI som vill vara trygga, arbeta, utvecklad, bidra och åldras i vårat ÄLSKADE SVERIGE

Kärlek till er alla! Och Gud välsigne er i dessa oerhört FARLIGA tider❤️

Min instagram är stängt FÖRRESTEN

Mobben från vänstern har skickar ofantligt mycket hat, tusentals mordhot och missnöje

Kommer öppna upp, när dom hittar någon annan att förfölja och trakassera .

Jag har 164 t följare, och NÄSTAN ingen av er har varit elak, eller dum ”EFTER jag blev privat”

Sakliga, fina underbara vänner

Jag ÄLSKAR ER!!! Även detta kommer blåsa över

En å annan, (haha) men då blir det ”block block block” 🤢😂🤢

Borde inte detta nå löpsedlarna?

JAG MAGDALENA GRAAF får dagligen skrumpna gubbkukar, spyemoijer, hat, ilska, påhopp, personangrepp, hat för mina davidsstjärnor.

Jag är en rutten, värdelös mamma. Rätt åt mig att mitt barn Isak tog livet av sig ..

Värdelös, full, äcklig och inte värd att få leva

Varför når inte deras/dessa ”🤢jag blir åksjuk emoj🤢”

LÖPSEDLAR och medial bevakning?

En riiiiiktig 🤮🤮🤮🤮🤮 på detta OCH er som det berör 🙌🏻😂

Sov riktigt gott! EN NY härlig DAG imorgon ❤️”
Senast redigerad av simsalabengt 2026-09-19 kl. 05:35.
Citera
2026-09-19, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simsalabengt

Jag gör inte alla rätt. JAG kan vara en riktig bedrövlig människa, med många fel och brister.

MEN jag säger förlåt. Jag lär mig av mina misstag. Tar lärdom och rannsakar mig själv dagligen 🙏🏻

Jag är DU!

Jag är vanlig!”
Osv osv

Vad säger hon förlåt för?… skrävlar ju på i vanlig blåst anda.
Nej Magdalena du är inte ”vanlig”. Du har ett instagramkonto med många följare, du har en blogg. Du öser hat över muslimer utan att tänka efter. Hur roligt tycker dina barn att detta är, går de i samma klass som någon muslim? Träffar de muslimska ungdomar i något sammanhang? Kan de bli drabbade indirekt av detta?
Det är en sak att sakligt kritisera Sveriges invandringspolitik, en annan att göra som du.
Citera
2026-09-19, 11:20
Medlem
Citat:
Vad säger hon förlåt för?… skrävlar ju på i vanlig blåst anda.
Nej Magdalena du är inte ”vanlig”. Du har ett instagramkonto med många följare, du har en blogg. Du öser hat över muslimer utan att tänka efter. Hur roligt tycker dina barn att detta är, går de i samma klass som någon muslim? Träffar de muslimska ungdomar i något sammanhang? Kan de bli drabbade indirekt av detta?
Det är en sak att sakligt kritisera Sveriges invandringspolitik, en annan att göra som du.

Hela inlägget är jävligt omoget! Man har rätt till sina åsikt men att bara lägga 🤢 som ett litet barn när man är 50 plus som kommentar på olika konton på Instagram, och sedan att nämna sin avlidne son i detta inlägg är ruskigt lågt! Istället hade vart bra om hon stod för att hon inte gillar islam och förklara varför rent sakligt. Men ingen har väl missat vilka sunkiga värderingar hon har? Hur nedvärderande hon är i sitt kommentarsfält när någon ifrågasätter henne? Och ingen har väl glömt hur hon blev ”känd”, genom att vika ut sig i Moore, Slitz och Café?
Senast redigerad av simsalabengt 2026-09-19 kl. 12:01.
Citera
2026-09-19, 11:50
Medlem
Jag såg Elitstyrkan häromdan där Magdalenas son Lancelot berättar att han fick diagnosen bipolär redan när han gick i skolan. Om han eller någon annan hade gjort något åt det hade han mått så mycket bättre långt tidigare. Det är först nu han har börjat medicinera.
Jag tyckte oerhört synd om barnet Lancelot. Varför i hel… te tar inte föräldrarna tag i det när deras son får den diagnosen?? Det är väl därför föräldrar finns? Det övergår faktiskt mitt förstånd.
Citera
2026-09-19, 16:35
Avstängd
Är de slut med Daniel? Och Hannah?

Citat:
Ursprungligen postat av Runningformoney
Notera - inget flin på den längst till vänster.
Citera
2026-09-19, 16:40
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simsalabengt

Jag är DU!

Jag är vanlig!

Handlar på Lidl, skiter, gråter och glädjer mig över små banala saker i vardagen

Gnäller, kollar Netflix, slumrar, lagar halvfabrikat, snozzar, fiser och swishar mina otacksamma barn 24/7

MEN något jag ALDRIG kommer kompromissa med.

Är JAG ! Det fria ordet. En åsikt. En inställning. En tanke, en tro

Jag kommer ALDRIG acceptera att jag ska tystas. Skrämmas. Bli hotad. Blir offentlig avrättad.

Ge mig sparken. Cancel me, bring it on?!

Detta ÄR EXAKT vad som händer om du INTE stöttar västern, eller böjer ner ditt huvud för pK och islamism

Drev! ”Hat-ringa-maila” arbetsgivare. Sparka, skrämma, hota, korsfästa..

Vet ni vänster-vänner?!

Jag kommer äta, snaska, aptita på min egen skit och avföring i resten av mitt resterandet liv.

Vara arbetslös, cancelad eller utfryst

MEN min RÖST och min TRO kommer ni aldrig kunna stjäla ELLER ta ifrån mig❤️

Jag älskar mitt land, JESUS mina barn, mina värderingar, min tro, mina medmänniskor ALLA ni, VI som vill vara trygga, arbeta, utvecklad, bidra och åldras i vårat ÄLSKADE SVERIGE

Kärlek till er alla! Och Gud välsigne er i dessa oerhört FARLIGA tider❤️

Min instagram är stängt FÖRRESTEN

Mobben från vänstern har skickar ofantligt mycket hat, tusentals mordhot och missnöje

Kommer öppna upp, när dom hittar någon annan att förfölja och trakassera .

Jag har 164 t följare, och NÄSTAN ingen av er har varit elak, eller dum ”EFTER jag blev privat”

Sakliga, fina underbara vänner

Jag ÄLSKAR ER!!! Även detta kommer blåsa över

En å annan, (haha) men då blir det ”block block block” 🤢😂🤢

Borde inte detta nå löpsedlarna?

JAG MAGDALENA GRAAF får dagligen skrumpna gubbkukar, spyemoijer, hat, ilska, påhopp, personangrepp, hat för mina davidsstjärnor.

Jag är en rutten, värdelös mamma. Rätt åt mig att mitt barn Isak tog livet av sig ..

Värdelös, full, äcklig och inte värd att få leva

Varför når inte deras/dessa ”🤢jag blir åksjuk emoj🤢”

LÖPSEDLAR och medial bevakning?

En riiiiiktig 🤮🤮🤮🤮🤮 på detta OCH er som det berör 🙌🏻😂

Sov riktigt gott! EN NY härlig DAG imorgon ❤️”

Låter som hon fått en psykos.
Citera
2026-09-19, 16:56
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll