2026-09-23, 11:35
Medlem
Kollat massa videos med Hampus nu. Han verkar vara en mkt mer intressant karaktär än Benjo. Likeable till skillnad från lillen. Hampus hade nog klarat sig bättre på YT.
Citera
2026-09-23, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
ny bob imorgon:

https://youtu.be/UlzVnp_pr1s

Någon kanske såg att jag lade ut den redan, men glömde en stor grej som förbättra videon kolossalt. Har alltid slagit fel när jag tror en video ska gå bra eller dåligt, men den här tror jag fan blir en banger om ja får säga det sj!

Älskar thumbnailen 😆
Citera
2026-09-23, 16:50
Medlem
Nästa blir mat på vågen men vad tyckte ni om dagens? 😅
Citera
2026-09-23, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Nästa blir mat på vågen men vad tyckte ni om dagens? 😅

Blir lite go mat och rödvin. Sen kolla senaste Bob:en med en skål glass
Citera
2026-09-23, 19:35
Medlem
PingPongZongs avatar
Jag kan inte fatta varför Benjoo inte kan komma över 10 000 prenumeranter?

Att man tänker på det är för att få en tråd i den här forumdelen så krävs det 10 000 prenumeranter. Men Benjoo är speciell. Det här är ju egentligen inte ens hans tråd. Han fick den av någon anledning.

Var det inte något om fejk nattys? Och Benjoo bara tog över tråden.
Citera
2026-09-23, 19:40
Medlem
OldButBaldGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Jag kan inte fatta varför Benjoo inte kan komma över 10 000 prenumeranter?

Att man tänker på det är för att få en tråd i den här forumdelen så krävs det 10 000 prenumeranter. Men Benjoo är speciell. Det här är ju egentligen inte ens hans tråd. Han fick den av någon anledning.

Var det inte något om fejk nattys? Och Benjoo bara tog över tråden.

Det paradoxala är att Benjoo helt uppenbart är fejk bolatorsk. Jag menar, det går ju inte ligga på doserna han påstår och samtidigt ha så usel fysik.
Citera
2026-09-23, 19:51
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldButBaldGuy
Det paradoxala är att Benjoo helt uppenbart är fejk bolatorsk. Jag menar, det går ju inte ligga på doserna han påstår och samtidigt ha så usel fysik.

Det handlar om att träna för och bli bra. Man blir inte bäst i världen på pingis eller fotboll om man tränar sämre än en motionär. Då ska man har OTROLIGA gener. Gener har även med inställning och göra. Rich Piana 5%, vad som än krävs. Benjoo tillhör inte dom 5%. Och inte dom övriga 95% heller. Han är Benjoo.

Visst Benjoo har en del i sig som höjer hans prestationsförmåga. Men kom igen? Killen tränar som... Benjoo. Bara Benjoo tror det är rätt och gå och småpumpa bröst i pecdec 5-6 ggr i veckan.

En annan förklaring är att han äter för lite. Det är faktiskt lika mycket förklaring till att han är så liten som träningsdelen.

Trycka tren och inte äta tillräckligt. Då blir man inte stor. Tren är egentligen bara bra när man ska tävla i bodybuilding. Sista månaderna. Testo, kanske lite dbol och mat. Och träna hårdare.

Han tror han tränar smart. Och äter. Kyckling...
Citera
2026-09-24, 07:32
Medlem
När han gjorde reklamen till sina peptider kan jag förstå att han råkade säga återhämtning 2 gånger, det är lätt hänt man fokuserar på att prata tydligt osv för en reklam. Men tycker det är konstigt att han ej upptäckte det i redigeringen sen att det sades 2 gånger och han skrev ut det 2 gånger i text. Liksom där borde du reagerat?
Citera
2026-09-24, 08:34
Medlem
SilkyJohnsons avatar
När jag kollar på Benjoo så tänker jag på Jason Genova direkt
Ni som vet vem Jason genova är vet vad jag menar
Citera
2026-09-24, 13:18
Medlem
Haha vet inte om ja ser knasigt men _saagaofficial_ nån brud som verkar va med i Idol dök upp i mitt flöde och ja tycker hon är väldigt lik Benjoo Kan dom vara släkt? Haha kan inte släppa de när ja väl såg de. Inte kollat hennes övriga inlägg men just de här tycker ja var väldigt likt på nått sätt.

Håller ni med?

https://www.instagram.com/reel/Ddqj1xqtkhM/?stkn=cHYzbHhsajFueDc3
Citera
2026-09-24, 16:02
Medlem
Ja jäklar. De har samma miner i ansiktet när de pratar
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89
Haha vet inte om ja ser knasigt men _saagaofficial_ nån brud som verkar va med i Idol dök upp i mitt flöde och ja tycker hon är väldigt lik Benjoo Kan dom vara släkt? Haha kan inte släppa de när ja väl såg de. Inte kollat hennes övriga inlägg men just de här tycker ja var väldigt likt på nått sätt.

Håller ni med?

Citera
2026-09-24, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89

Håller ni med?

HELVETE! Det e ju fan en kvinnlig Benny Lönndwarf! Minerna är där, yappandet, dialekten. Ögonen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in