2026-09-20, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Kan någon lägga en länk till hennes nya konto?
Annars kan ju tråden läggas ner lika gärna då hon inte är aktiv längre med länken i början av tråden.
@LindaFridland
Citera
2026-09-21, 03:07
Medlem
Här är hela skiten, varsågod:
https://youtube.com/@lindafridland?si=t1lQ-SAXTuKLMUQk
Citera
2026-09-21, 11:30
Medlem
Första inlägget och det var i princip bara gnäll förutom när hon babblade om något paket.
*Gnäll om skitig hiss - flytta då
*Gnäll om arbetstider, långa dagar - eget val, ta inte extra arbetspass
*Rullstolar som är svåra spänna - byt jobb
*Dålig sömn - så blir det med ångest, sök läkare

Hon var faktist till Strömsund för att rensa i garaget. Ja, inte var det för att träffa hennes 7 barn som bor där.
Jävla EGOISTKÄRRING 😡
Citera
2026-09-21, 23:08
Medlem
Youtube har gjort så att man kan ha 3.00x hastighetsuppspelning i alla videos men skulle behöva ha minst det dubbla för att orka se hela Lindas videos.
Citera
2026-09-21, 23:12
Medlem
Citat:
Youtube har gjort så att man kan ha 3.00x hastighetsuppspelning i alla videos men skulle behöva ha minst det dubbla för att orka se hela Lindas videos.
Ja det är helt ofattbart att det verkar finnas personer som sitter och tittar på hennes svammel när det går i slowmotion. Och alla som kommenterar med en massa hjärtan att dom är så glada att hon är tillbaka och att dom har saknat henne!
Citera
2026-09-21, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja det är helt ofattbart att det verkar finnas personer som sitter och tittar på hennes svammel när det går i slowmotion. Och alla som kommenterar med en massa hjärtan att dom är så glada att hon är tillbaka och att dom har saknat henne!

Sannerligen men jävlar vad visningar hon hade HAHA, 12k!
Men bra att hon har företagets logga på jackan, här är företaget: https://www.sverigetaxi.se/

Jag ska nog mejla och fråga om man kan få Linda som förare samtidigt som hon vloggar i bilen: info@cabonline.com
Citera
2026-09-21, 23:27
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Tror jag satt bredvid henne i en buss för typ 13 år sedan. Har hon haft nåt att göra med Norge?

Eller så var det nån annan dam som hemskt gärna ville prata om att hon var polyamorös.
Senast redigerad av Bajjamannen87 2026-09-21 kl. 23:33.
Citera
2026-09-21, 23:37
Medlem
Sådär, då har jag förhoppningsvis en trevlig taxiresa med Linda framöver under en vlogg!
https://gofile.io/d/cbaJWeaU
Citera
2026-09-22, 04:07
Medlem
Citat:
Sådär, då har jag förhoppningsvis en trevlig taxiresa med Linda framöver under en vlogg!
https://gofile.io/d/cbaJWeaU

För det första så har du mailat till Cabonline. Deras kundtjänst lär ju sitta i typ Estland. Du har stavat fel på namnet, så de lär inte hitta någon förare med det namnet.
Sedan så bor hon väl i Östersund, och inte i Övik. Ganska långt mellan du.
Citera
2026-09-22, 16:09
Medlem
Kommentarsfältet är ännu oblockerat och det märks. Folk ifrågasätter och det med all rätt.
Citat:
"Ni vet inte anledningen till att jag flyttat så det behöver ni inte spekulera i. Men ja, billigare att bo i Strömsund, men det skulle också betyda att jag måste säga upp mig så det är inget alternativ. Och att åka buss 1-2 dagar varannan vecka är kanske inte helt ohållbart..i Strömsund är det många som åker ganska länge för att komma till skolan varje dag. Även i större städer.."
Så L kan inte pendla till jobbet, men att barnen busspendlar till skolan fungerar finemang?
Citera
2026-09-22, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Kommentarsfältet är ännu oblockerat och det märks. Folk ifrågasätter och det med all rätt.

Så L kan inte pendla till jobbet, men att barnen busspendlar till skolan fungerar finemang?
Så resonera naccercister. Bara "jag" "jag" "jag"
Innan kunde hon minsann köra flera ggr i veckan mellan ström och östersund. Klart att barnen ska pendla. Varför ska HON behövs göra det?!!!!! Det fattar vem som att Linda inte ska behöva pendla!
Citera
2026-09-22, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles

Vadå hon måste säga upp sig? Hon hade ju inte ens något jobb i Östersund när hon flyttade dit och det måste väl ändå gå att få ett taxijobb på närmare håll. Så dum ursäkt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in