2026-09-22, 09:25
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Exakt och chatten är fortfarande avstängd 😂Jag känner mig lurad som prenumerant om allt hon lovar och som bara uteblir
Alltså, hon borde antingen säga "prenumerera här som en god gärning och hjälp mig som är sjuk och inte har inkomst" ELLER "du som prenumererar får kokbok, chatt, blablabla av mig varje månad" och sedan leverera. Går inte att lova guld och gröna skogar för att sedan inte leverera och direkt skylla på sjukdom... Då luktar det scam.
Citera
2026-09-22, 10:20
Medlem
Borgarbadbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kramkram
Jag har tänkt på samma sak exempelvis när hon rejtar proteinbars. Det är antingen en 1a eller en 5a, helt utan nyanser eller vidare funderingar. "Det smakar liksom inte pistasch", "det smakade mer kokki dogg än kanelbulle" eller klassikern att det smakar "kemiskt". Hon verkar inte ha ordförrådet för att faktiskt uttrycka vad hon upplever, och verkar därtill inte ha nåt intresse för att utveckla det. Eller att hon, sina uppenbara narcissistiska tendenser till mötes, helt enkelt tror att hennes subjektiva åsikter räcker, och att de stämmer. Hennes gom och smak är mallen. Vi alla andra är ju dumma i huvet.

Min fetning:
Citera
2026-09-22, 10:38
Medlem
cosmic_dancers avatar
Hennes nya grej verkar vara att försöka bevisa att hon äter. Dock misslyckas hon katastrofalt genom att överdriva och förtydliganden. Som tio potatisbullar, som hon påstås sitta och äta med händerna och doppa i kebabsås. Nu det överblivna potatismoset som hon tvunget påpekade att hon åt med sked. Ja vi såg skeden Alice, du behöver inte påpeka att du äter med sked.

Är det någon av hennes fans som går på att hon äter det där? Varför inte istället visa när hon själv äter av sin gudomliga mat. Andra matinfluencers jag följer är mycket mer genuina där. Det lagas mat, de pratar om hur mycket de älskar korv när de ska göra sin egna runnbrödsrulle och sen får man se hur de äter och verkligen njuter av maten.
Citera
2026-09-22, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Hennes nya grej verkar vara att försöka bevisa att hon äter. Dock misslyckas hon katastrofalt genom att överdriva och förtydliganden. Som tio potatisbullar, som hon påstås sitta och äta med händerna och doppa i kebabsås. Nu det överblivna potatismoset som hon tvunget påpekade att hon åt med sked. Ja vi såg skeden Alice, du behöver inte påpeka att du äter med sked.

Är det någon av hennes fans som går på att hon äter det där? Varför inte istället visa när hon själv äter av sin gudomliga mat. Andra matinfluencers jag följer är mycket mer genuina där. Det lagas mat, de pratar om hur mycket de älskar korv när de ska göra sin egna runnbrödsrulle och sen får man se hur de äter och verkligen njuter av maten.
Tror definitivt inte att hon åt den där kycklingen i går..De bankade ut två fileer och stekte två stycken.Leo åt en och mamsen fick en i en sk "restaurangmatlåda" Och den doftade så gott i morse enligt Alice fast den låg kall i en stängd glasslåda😂😂😂
Citera
2026-09-22, 11:05
Medlem
Hon visar bara upp sina röda klor med sina sk bakverk..Kolla in videon från 26 nov -25.Så ohygieniskt då det hänger kolasmet under nageln..Lika när hon visar bröd och bullar så ska klorna köras in i brödet 🤢 Riktigt osmakligt.
Citera
2026-09-22, 11:47
Medlem
Citat:
Exakt och chatten är fortfarande avstängd 😂Jag känner mig lurad som prenumerant om allt hon lovar och som bara uteblir
Är det någon som tar kontakt med henne och säger ifrån tro? Du är ju knappast ensam...
Citera
2026-09-22, 11:48
Medlem
Citat:
Och nu var det ett jävla tjat om hennes fluffiga mos😂Tror hon att hennes följare är barn? Vad är det för speciellt med det där moset..Ett helt vanligt jävla mos gjort helt utan kreativitet 😂
Är det pulvermos dessutom?
Citera
2026-09-22, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

Funderar på att anonymt skicka ett stativ till mobilen så hon kan filma bättre, kan filma hela fam på en gång när de äter och slippa dessa skakiga, dimmiga (av ånga) och kasst filmade videos.
Citera
2026-09-22, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Är det någon som tar kontakt med henne och säger ifrån tro? Du är ju knappast ensam...
Folk vågar nog inte säga åt henne då blir man väl blockad
Citera
2026-09-22, 12:01
Medlem
Citat:
Är det pulvermos dessutom?
Nä pressad potatis med smör å grädde å nå kryddor hon vispar i hop😂
Citera
2026-09-22, 12:02
Medlem
Agentjosis avatar
Nu måste mamsen hämta ut A:s presentkort på nåt kondotori. A kan inte hämta ut det själv eftersom hon har för mycket smärtor just nu skriver hon.
Citera
2026-09-22, 12:02
Medlem
Citat:
Funderar på att anonymt skicka ett stativ till mobilen så hon kan filma bättre, kan filma hela fam på en gång när de äter och slippa dessa skakiga, dimmiga (av ånga) och kasst filmade videos.
Vi kan göra en insamling 😂En tacksamhetsgiveaway till Alice😂😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in