2026-09-21, 23:05
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Är du verkligen inte läskunnig? Man kan nästan tro det.

Jag har inte köpt nånting nu när jag tror priset ska ner, jag köpte i augusti innan vi gick upp.

Och då trodde du alltså att priset skulle fortsätta upp, inte gå ner igen till ca 60K?

Du har ändrat dig efter Augusti?
Citera
2026-09-22, 01:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MrKyoto
Och då trodde du alltså att priset skulle fortsätta upp, inte gå ner igen till ca 60K?

Du har ändrat dig efter Augusti?

Köpte i början på augusti då jag tror det var botten eller väldigt nära botten.
Nu på 85k dock så så är vi en bra bit från botten och inte värt att köpa, inte nu när vi just haft en ganska stor uppgång för priset går ALLTID ner efter en ådan uppgång.
Redan nästa vecka kommer du få se hur uppgången tar stopp och det är allt som krävs för att folk ska börja sälja och priset går då ner.
Citera
2026-09-22, 06:42
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Nu på 85k dock så så är vi en bra bit från botten och inte värt att köpa, inte nu när vi just haft en ganska stor uppgång för priset går ALLTID ner efter en ådan uppgång.
Redan nästa vecka kommer du få se hur uppgången tar stopp och det är allt som krävs för att folk ska börja sälja och priset går då ner.

Ner till 60K skrev du nyss.

Så du köpte alltså vid högre än 60K fast din prognos är att vi ska ner till 60K.

Okidoki.
Citera
2026-09-22, 07:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MrKyoto
Ner till 60K skrev du nyss.

Så du köpte alltså vid högre än 60K fast din prognos är att vi ska ner till 60K.

Okidoki.

Tror jag köpte på 65k.
Det är möjligt vi kommer se 65k igen eller ännu lägre under vintern, men vi vet inte om sommarens low var botten och det var tillräckligt lågt för mig att gå all in.
Säger det är typ 5-10% chans vi kommer se priser under 65k igen men mest troligt kommer vi ligga på ungefär 65-85k under stora delar av vintern.
Citera
2026-09-22, 15:20
Medlem
knarkhitlers avatar
Tycker vartenda youtubevideo man ser numera har reklam för nån sunkig kryptobörs.
Förmodligen det som är anledningen till uppgången.
Citera
2026-09-22, 15:23
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Tror jag köpte på 65k.
Det är möjligt vi kommer se 65k igen eller ännu lägre under vintern, men vi vet inte om sommarens low var botten och det var tillräckligt lågt för mig att gå all in.
Säger det är typ 5-10% chans vi kommer se priser under 65k igen men mest troligt kommer vi ligga på ungefär 65-85k under stora delar av vintern.

Uppenbart att du missade uppgången och hoppas på att priset ska gå ner.

Lycka till med detta projekt.
Citera
2026-09-22, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knarkhitler
Tycker vartenda youtubevideo man ser numera har reklam för nån sunkig kryptobörs.

Har du något exempel?
Citera
2026-09-22, 19:41
Medlem
knarkhitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Har du något exempel?
Kanalen "Basic logic" som jag gillar horat ut sig, nån random finanskanal med en neger jag glömt namnet på och några till som jag förvånades över att de tar kryptosponsorer. Var nån rust-youtuber också.
Citera
2026-09-23, 23:37
Medlem
Citat:
Haha. Är du på riktigt?
Citera
2026-09-24, 00:37
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkhitler
Förmodligen inte. Så har det varit under flera år. Många som är sponsrade av kryptobörser. Till och med stora företag, inte bara youtubers. Det lär inte påverka priset särskilt mycket öht.

Jag tror snarare att clarity act inte gick igenom och hodlers fortsatte hodla så det "negativa" beskedet visade att Bitcoin stod starkt fortfarande och priset rusade lite. Nu är det första gången på många år som Bitcoin gått plus i juli, augusti och september (om det inte skulle stördyka sista veckan) senast det hände steg Bitcoin sen med 2000% Det lär det ju inte göra nu men men. Nu har priset sjunkit lite grann. Blir spännande det här.
Citera
2026-09-24, 02:00
Avstängd
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Förmodligen inte. Så har det varit under flera år. Många som är sponsrade av kryptobörser. Till och med stora företag, inte bara youtubers. Det lär inte påverka priset särskilt mycket öht.

Jag tror snarare att clarity act inte gick igenom och hodlers fortsatte hodla så det "negativa" beskedet visade att Bitcoin stod starkt fortfarande och priset rusade lite. Nu är det första gången på många år som Bitcoin gått plus i juli, augusti och september (om det inte skulle stördyka sista veckan) senast det hände steg Bitcoin sen med 2000% Det lär det ju inte göra nu men men. Nu har priset sjunkit lite grann. Blir spännande det här.

Spännande blir först om du är rejält engagerad i Bitcoin. Typ flera miljoner..
Då är det på liv&död.

Han sa ju det, 50 cent, get rich or die trying.
Citera
2026-09-24, 02:44
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgoistN
Spännande blir först om du är rejält engagerad i Bitcoin. Typ flera miljoner..
Då är det på liv&död.

Han sa ju det, 50 cent, get rich or die trying.
Jag har 90% av mina livsbesparingar i Bitcoin/Strategy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in