2026-09-21, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agentjosi
Nara nämner Alice idag igen i Snapchat-stories. En av hennes följare har frågat om det är sant att A och H polisanmält/stämt Nara efter sist hon postade om inalicekitchen och nämnde flashbacktråden och LPT-domen.

Hennes svar är att hennes outfit för en rättegång är jätteredo & köööör! När fkn ses vi?

Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Underbart med lite drama! Hoppas Alice nappar på detta. Tror dock hon skakar av rädsla för hon vill ju inte stöta sig med någon som är en större influencer än hon själv... Hon sparkar bara nedåt och fjäskar uppåt.

Hahah fantastiskt!

Kom ihåg att ta skärmdumpar om Alice lägger upp något om detta idag på instagram! Eftersom hon tar bort saker ofta så får vi hjälpas åt så ingen missar detta roliga som kan bli🙈
Om hon skriver en story där hon rasar liksom. Eller kör skärminspelning om hon filmar köksbänken samtidigt som hon står bakom och är arg och använder sin häxröst när hon ska härma vad någon skrivit.

Vad hemsk jag är👹
Citera
2026-09-21, 10:30
Medlem
Agentjosis avatar
Ni som är med i community, blev det nåt allvarligt snack med A och H igår? 😁
Citera
2026-09-21, 10:40
Medlem
Citat:
Underbart med lite drama! Hoppas Alice nappar på detta. Tror dock hon skakar av rädsla för hon vill ju inte stöta sig med någon som är en större influencer än hon själv... Hon sparkar bara nedåt och fjäskar uppåt.
Ja vi får se om Alice nämner något om detta men inte mycket troligt då precis som du skriver att hon fjäskar uppåt
Citera
2026-09-21, 10:41
Medlem
Citat:
Ni som är med i community, blev det nåt allvarligt snack med A och H igår? 😁
Nej det var helt tyst😂
Citera
2026-09-21, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Hahah fantastiskt!

Kom ihåg att ta skärmdumpar om Alice lägger upp något om detta idag på instagram! Eftersom hon tar bort saker ofta så får vi hjälpas åt så ingen missar detta roliga som kan bli🙈
Om hon skriver en story där hon rasar liksom. Eller kör skärminspelning om hon filmar köksbänken samtidigt som hon står bakom och är arg och använder sin häxröst när hon ska härma vad någon skrivit.

Vad hemsk jag är👹
😂😂😂😂Ja den där hemska rösten skär genom hela huvudet och så mamsens gnällröst på det 😂😂😂
Citera
2026-09-21, 10:59
Medlem
Citat:
Ja exakt, hon har ju fjäskat för Nara tidigare. Innan Nara nämnde Flashback/LPT postade Nara en kommentar Alice hade skrivit, att hon längtar efter att Nara postar varje morgon + något om att hon är kroniskt sjuk. Eller har jag drömt det här? Tror faktiskt jag minns rätt och inte har drömt.

Exakt så var det. Typiskt psykopat att plötsligt hota nån man fjäskat för när saker inte går som man vill! Nara är ju dessutom bara ”the messenger”, don’t shoot the messenger Alice
Citera
2026-09-21, 11:01
Medlem
Är det inte väldigt tyst idag?? Undrar om det vara Nara-dramat igen 😂 hon blir ju helt rabiat då, men bra om hon kan hålla sig från att posta saker
Citera
2026-09-21, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Är det inte väldigt tyst idag?? Undrar om det vara Nara-dramat igen 😂 hon blir ju helt rabiat då, men bra om hon kan hålla sig från att posta saker
Jo i dag var det ovanligt tyst😂 Skulle vilja vara en fluga på väggen därhemma 😂
Citera
2026-09-21, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Jo i dag var det ovanligt tyst😂 Skulle vilja vara en fluga på väggen därhemma 😂

Hon vill gärna vara en del av ”eliten”, hon taggar ju alltid hela familjen Wahlgren när det är nåt på tv, sen har hon taggat Sanna Jörnvik Deman, och säkert några till jag inte kommer på nu.
Citera
2026-09-21, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Hon vill gärna vara en del av ”eliten”, hon taggar ju alltid hela familjen Wahlgren när det är nåt på tv, sen har hon taggat Sanna Jörnvik Deman, och säkert några till jag inte kommer på nu.
Exakt vad jag också har tänkt på.. senast också Olw när mamsen åt chilicheese bollar😂Vill väl ha spons också
Citera
2026-09-21, 12:51
Medlem
Citat:
Spännande, men frågan är ju om det ens tas upp till ett åtal? Jag hoppas det läggs ner pronto om de gjort en anmälan. Hålla på och tjafsa om skitsaker som är mest hitte-på, lättkränkt och attention.
Citera
2026-09-21, 14:22
Medlem
Dom där klippen när hon ska visa hur fluffigt saker är och drar skeden uppåt för att det ska se luftigt och fluffigt ut 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in