Citat:
Ursprungligen postat av
ReijoHervonen
Men om "valet har stulits av muslimer", varför har då Tidö och SD släppt in 300 000 nya invandrare under sina fyra år vid makten? Är dom dumma i huvudet? Jag misstänker att det är precis där skon klämmer.
Nu får sionistsvinen gå i opposition och slicka såren, så där går det då man tar order från Tel Aviv.
Det är ju så här att du bortser helt ifrån regler och förordningar. Det går inte bara från en dag till en annan att ändra migrations politiken. Det förstår du säkert själv om du försöker tänka efter lite.
I övrigt eftersom Tidö gick framåt och sossarna gjorde sitt sämsta val sedan 1908 så finns egentligen inget mandat att ändra på den politik som Tidö slagit in på. V gick framåt visst men de har haft över 10% i val förr så detta är inte ett fantastiskt resultat i sig. Det finns ingen vänstervåg i Sverige. Snarare Moderaterna som ökat överallt.
Däremot om vi går ner på valkretsar så ser vi att tex i Rinkeby och liknande orter så röstar över 95% av befolkningen på S el V. Det är alltså diktatur siffror vi pratar om här. Saddam, Putin, Kim skulle vara överlyckliga om de fick sådana resultat. Helt sinnessjuka siffror för enskilda partier. Vad har man lovat i moskéerna? Vad har man lovat på arabiska eller somaliska? Vilka blå dunster och lögner har man slagit i dessa väljare?
Sionistsvin säger du. Det har inte föreslagit dig att jag som svensk röstar för vad som är bäst i Sverige, vad som är bäst för min vardag, för min verklighet. Jag skiter väl fullständigt i några judar eller Araber på andra sidan jordklotet. Så otroligt ointressant och ovidkommande i en svensk valrörelse och i en svensk kontext. Att uttrycka sig så bevisar för mig att du mentalt är någon annanstans än i Sverige. Din verklighet ligger någon helt annanstans än i Sverige. Din mentalitet vittnar om att du verkligen är på fel plats i tiden och rummet. Det är tragiskt och jag kan inte göra något åt det annat än att råda dig till att åka någonstans där dina sympatier och intressen har mer konkret bäring än här.