2026-07-21, 16:07
Medlem
AnonymHingsts avatar
När kan vi väntas se en fällande dom mot dumpen igen?
Citera
2026-07-21, 16:40
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymHingst
När kan vi väntas se en fällande dom mot dumpen igen?
Politiker har nog gett order; inte före valet. Det är vad jag tror. För komplicerat att diskutera och förnedrande för SD som stöder helhjärtat.
Citera
2026-07-21, 16:58
Medlem
AnonymHingsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Politiker har nog gett order; inte före valet. Det är vad jag tror. För komplicerat att diskutera och förnedrande för SD som stöder helhjärtat.
Berätta gärna mer. Vad för inflytande har SD på dumpen? Är det nazismstyrt?
Citera
2026-07-21, 17:39
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Sätter stora pengar på att alla gäddor kommer hamna hos maffians dödslista.

De som klarar sig är de som har begått självmord.

Så kan det gå.
Blir jobbigt om att alla som skriver / skickar bilder på snap ska mördas. Skulle vara intressant att veta hur många det faktiskt är, tiotusentals säkert.

För att inte tala om alla som de facto är dömda för faktiskta övergrepp, det är mängder per dag. Då pratar vi faktiska övergrepp. Inte bara babblat med någon på Snap som otroligt nog inte vet hur blocka funkar.

Sist men inte minst. Riska livstid för mörda folk som skrivit på snap / motsvarande. Ja, det är ju inte direkt högskoleutbildade..
Senast redigerad av rallykalle69 2026-07-21 kl. 18:00.
Citera
2026-07-21, 18:01
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymHingst
Berätta gärna mer. Vad för inflytande har SD på dumpen? Är det nazismstyrt?
Det är poppis för SD att stödja dumpen = röster. Inte svårare än så.

I övrigt tror jag Dumpen inte är värd vatten ens i det stora hela.
Citera
2026-07-21, 18:41
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Blir jobbigt om att alla som skriver / skickar bilder på snap ska mördas. Skulle vara intressant att veta hur många det faktiskt är, tiotusentals säkert.

För att inte tala om alla som de facto är dömda för faktiskta övergrepp, det är mängder per dag. Då pratar vi faktiska övergrepp. Inte bara babblat med någon på Snap som otroligt nog inte vet hur blocka funkar.

Sist men inte minst. Riska livstid för mörda folk som skrivit på snap / motsvarande. Ja, det är ju inte direkt högskoleutbildade..
Vi pratar om gäddor.
De publicerade gäddorna ligger pyrt till.

Har man pengar så har man pengar. Folk dödar för nästan ingenting idag.
Citera
2026-07-21, 18:55
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Intressant varför det finns så många feministinspirerade som lägger sådan kraft på att förnedra just män, både kvinnor och män har ett enormt perverst förnedringsbehov av män. Radikala manshatare. Dumpen påstår att de får många genom tips, att de inte får tips om kvinnor är rent omöjligt då det bevisligen finns kvinnor så de har fått tips, men drottningen Sara och prinsen Patrik har säkert förbjudit fiske av dem då det skulle få Dumpen att dö ut, inga gåvor skulle ges då varken feminister; kvinnor och män skulle gilla detta. För just ekonomin är huvudsaken före manshat.

Först så är ju de allra flesta pedofilerna män, sedan tror jag att kvinnor generellt är försiktigare, de har inte samma urlust som tippar dom över kanten. Det är bara att titta på beteendet på valfritt danshak så förstår du vad jag menar. Så därför blir de kvinnliga gäddorna betydligt färre. Ekonomin är såklart viktig för Dumpen, men det är inte drivkraften, då skulle Sara och Patrik lika gärna kunnat sparka sig trötta, för speciellt blomstrande är det ju inte.
Citera
2026-07-21, 19:23
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Först så är ju de allra flesta pedofilerna män, sedan tror jag att kvinnor generellt är försiktigare, de har inte samma urlust som tippar dom över kanten. Det är bara att titta på beteendet på valfritt danshak så förstår du vad jag menar. Så därför blir de kvinnliga gäddorna betydligt färre. Ekonomin är såklart viktig för Dumpen, men det är inte drivkraften, då skulle Sara och Patrik lika gärna kunnat sparka sig trötta, för speciellt blomstrande är det ju inte.
Vad vet du om deras ekonomi, klart de inte har VD lön men säkert pengar, en mille fick de ihop till en onödig behandling. Är säkert många millen för dumpenälskare finns det, även som rikingar.

Nog sant att det är vanligare bland män, om man tittar på domar så finns det flera kvinnor, hur rimmar detta med att kvinnor är försiktiga.

Patrik brydde sig inte om utnyttjade unga, inte i alla fall när han utnyttjade.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2026-07-21 kl. 19:27.
Citera
2026-07-21, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Finns det en filosofimoralisk konflikt mellan juridisk rättvisa och ”folkdomstolen”? Svaret ges i Filosofiska Rummet (P1) vid 11:45 berörs trådens ämne om bl.a Dumpen.

https://sverigesradio.se/play/avsnitt/2827546
Sades det något av extra intresse rörande tråden?
Citera
2026-07-21, 19:40
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Vad vet du om deras ekonomi, klart de inte har VD lön men säkert pengar, en mille fick de ihop till en onödig behandling. Är säkert många millen för dumpenälskare finns det, även som rikingar.

Nog sant att det är vanligare bland män, om man tittar på domar så finns det flera kvinnor, hur rimmar detta med att kvinnor är försiktiga.

Patrik brydde sig inte om utnyttjade unga, inte i alla fall när han utnyttjade.
Det har skrivits en del om deras ekonomi, inte minst Patrik har förlorat mycket. Tar man en titt på bolaget så blomstrar det inte direkt. Om du inte har märkt genom livet att kvinnor är mer försiktiga när det börjar lukta knulla, då kan jag inte förklara det för dig.

Hur menar du att Patrik har utnyttjat? Möjligen menar du när han utnyttjades och det har han förklarat många gånger, inte minst skammen hindrade honom.
Citera
2026-07-21, 19:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Sades det något av extra intresse rörande tråden?
Lyssna och bilda dig en uppfattning. Jag tyckte det var intressant i vart fall.
Citera
2026-07-21, 20:06
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Vi pratar om gäddor.
De publicerade gäddorna ligger pyrt till.

Har man pengar så har man pengar. Folk dödar för nästan ingenting idag.
Dom åker även in också. Det är mer oroande mer personer likt dig själv, som lever i någon egen form av verklighet.

Absolut så har Dumpen (spec på senare tid) prickat av riktiga sjuka herrar som går på 0-4 år, hundar och gud vet vad - även då erkänt övergrepp tidigare. Väldigt långt ifrån Börje som chattar på en app med 14is.

Men, till saken i båda dessa två väldigt olika exempel, vi har ett rättsväsen av en anledning. Tyvärr har vi även sett att tidigare dömda förekommer, så även dem som genomgått någon form av vård. Finns väl ingen vattentät lösning som funkar på alla.

Vill gärna tro att i dom flesta fall så räcker en publicering (med allt vad det innebär) för att dem ska ändra kurs och vakna upp. Inte alla, det vet vi redan. Därför jag skriver dom flesta. Däremot verkar det spårat lite extra på senare tid, eller så fiskar dom medvetet som mamma med småbarn, hundar, osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in