2026-09-19, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Det där tillgjorda skrattet hon kör med 🤯🤯🤯🤯

Och knepiga miner...
Citera
2026-09-19, 18:34
Medlem
Undra varför ungen måste säga mamma i varenda jävla mening.

Nu har hon tagit in micron igen. Den slängde hon ut för det var minsann "sååååå farligt" att värma mat i den. Vips! Nu är den inte igen och hon värmer mat till Mellon i den.
Senast redigerad av Stoltmamma26 2026-09-19 kl. 18:38.
Citera
2026-09-19, 18:37
Medlem
Och nu har hon Micro som hon värmer sin mat i. 😱
Citera
2026-09-19, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Helt sjukt. Det var ju såååå farligt!!!!!!!! Hon slängde ju ut micron.
Citera
2026-09-19, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi

Va!!?? Det som var så farligt! Hon är ju så inkonsekvent så man blir snurrig!
Citera
2026-09-19, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26

Nu har hon tagit in micron igen. Den slängde hon ut för det var minsann "sååååå farligt" att värma mat i den. Vips! Nu är den inte igen och hon värmer mat till Mellon i den.
Hon kan ju inte hålla en sak hon säger. Samma sak med ekologiskt hon bara skulle handla😂😂 köper ju inget ekologiskt längre
Citera
2026-09-19, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26

Såg det med 😂😂😂
Citera
2026-09-19, 19:27
Medlem
askungens avatar
Hon är så jäkla märklig...påminner om mitt ex och han är sjuk

Om hon bara sagt där typ "aaa jag har skaffat micro igen men M bryr sig inte om maten är micrad eller lagad i ugn så jag vill göra det lättaste för mig.." eller vad fasen som helst
Istället för att efter ett antal år varit utan och uttalat sig om att den är farlig... (har för mig att det inte var så längesen hon nämnde det igen)

Sen..Hur jävla mycket kan en människa vila?!
Hon är förkyld!
När hann hon hämta ut folsyran som läkaren sa att hon skulle ta? Hon hade ju bara varit hemma

Dök upp en video för något år sen (kanske mer) där hon hade jobb men chefen tog bort alla inbokade möten och hon skulle sluta för att hon måste fokusera på att läka
Nu drar S in pengar så hon kan vara hemma, annars hade hon garanterat pluggat nåt skit igen som hon inte ska jobba med
Citera
2026-09-19, 20:55
Medlem
Sa i ett tidigare inlägg att hon fortfarande tar sprutorna. Antigen tar hon sprutorna eller metotroxat och därför tar hon folsyra. Det ska motverka biverkningar av medicinen.
Citera
2026-09-19, 21:21
Medlem
Helvete. Varenda jävla vlogg börjar med bilkörning i x antal minuter. Jag hittar överallt i Norrsundet nu. Till affären, återvinningen, hem till henne.

Kollar knappt en vlogg per vecka. Stänger ofta av innan de är slut. Ändå lyckas jag alltid tajma in att klicka på de med massa bilväg, antingen gråt och depp, eller hype och snabbt prat och ”Hahahah! Så maaagiskt!”

Sen blir det städning i flera minuter. Sen ältande av någon hemsk person med andra åsikter än henne.

Jag är dum i huvudet som ändå klickar in och tror det ska vara mer som förr.

Självklart är det mest likadant när hon bara är hemma och inte gör något hemma ens. Självklart hennes val men det blir inte så varierat content då.
Citera
2026-09-19, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Sa i ett tidigare inlägg att hon fortfarande tar sprutorna. Antigen tar hon sprutorna eller metotroxat och därför tar hon folsyra. Det ska motverka biverkningar av medicinen.

Hon kokar ju sönder den ensidiga mat hon äter, har iallafall till nyligen ätit epilepsimedicin (kanske alkohol, kanske inte) så att behöva ta folsyra känns som det minst chockerande. Inget konstigt med inflammationsvärdena heller när hennes hud ser ut som den gör.

Att läka med kost och läka inifrån - ändå är hennes kost och livsstil så ohälsosam.
Citera
2026-09-19, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Hon kokar ju sönder den ensidiga mat hon äter, har iallafall till nyligen ätit epilepsimedicin (kanske alkohol, kanske inte) så att behöva ta folsyra känns som det minst chockerande. Inget konstigt med inflammationsvärdena heller när hennes hud ser ut som den gör.

Att läka med kost och läka inifrån - ändå är hennes kost och livsstil så ohälsosam.

Pratar inte om inflammation. Vid alkoholism tar du både B12 och Folsyra.
Folsyra får du om du har biverkningar på biologiska läkemedel el metotroxat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in