2026-09-19, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Här är en förklaring till varför Läckberg är så arg.

Ja, det kan det absolut vara. Jag uppfattar henne som både avundsjuk och missunnsam och hon har ju själv pratat ganska öppet om hämnd och om hur bra det kan kännas att ge igen.

Här ligger MZ för övrigt bra till även på Bokus och Adlibris.

https://www.bokus.com/topplistor?utm_source=chatgpt.com

https://www.adlibris.com/sv/utvalt/manadens-topplista?utm_source=chatgpt.com

Frågan är hur det går för Läckbergs egen kokbok som släpptes 4/9? Jag hittar den inte på någon av topplistorna överhuvudtaget.
Citera
2026-09-19, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Jag kan inte lägga ut länk (som du bad om innan) men det finns som inlägg nr 3 på hennes instagram. Senaste inlägget (1 timme gammalt) är att Ciaras mamma har varit på besök i dagarna fyra.
Jag försökte själv. Men då måste jag bli medlem/följare. Jag är inte instakunnig.
Citera
2026-09-19, 18:46
Medlem
Baisers avatar
Det är ganska fascinerande hur Läckberg orkar lägga så mycket tid, ork, energi och pengar på en avslutad relation hon egentligen inte har nått att göra med. Det får min psyk-kärring radar att blinka rött.
Citera
2026-09-19, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Ja, det kan det absolut vara. Jag uppfattar henne som både avundsjuk och missunnsam och hon har ju själv pratat ganska öppet om hämnd och om hur bra det kan kännas att ge igen.

Här ligger MZ för övrigt bra till även på Bokus och Adlibris.

https://www.bokus.com/topplistor?utm_source=chatgpt.com

https://www.adlibris.com/sv/utvalt/manadens-topplista?utm_source=chatgpt.com

Frågan är hur det går för Läckbergs egen kokbok som släpptes 4/9? Jag hittar den inte på någon av topplistorna överhuvudtaget.
På tal om det borde MZ inte skriva en kombinerad kok och vin bok?
Citera
2026-09-19, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
"Man ska vara rädd om små sår och fattiga vänner."
Hur tror ni hans pojkarna mår av detta?
Att ni fullständigt försöker att förinta deras far? Är det medmänskligt tycker ni?
Ni borde vara uppmuntrande istället för att deras pappa lyckats lägga kokainet bakom sig.
För barnens skull.
Och jag svarar så utförligt som jag tycker är lagom för att du ska förstå. Men jag tvivlar på att du vill förstå.

Hur tror du att hans söner mår av att deras far har skrivit en hatbok om deras mor? (För det är vad boken är, trots alla försök att beskriva den som en kärleksroman.)
Citera
2026-09-19, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baiser
Det är ganska fascinerande hur Läckberg orkar lägga så mycket tid, ork, energi och pengar på en avslutad relation hon egentligen inte har nått att göra med. Det får min psyk-kärring radar att blinka rött.
Tack för att du säger rakt ut som de flesta av oss tänker men inte vågar säga.
Ha,ha..."psyk-kärring radar att blinka rött."
Citera
2026-09-19, 18:52
Medlem
Citat:

Jag tror att alla förstår vad du menar, men jag rättar för säkerhets skull: Det bör väl vara en kuk- och svinbok.
Citera
2026-09-19, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Hur tror du att hans söner mår av att deras far har skrivit en hatbok om deras mor? (För det är vad boken är, trots alla försök att beskriva den som en kärleksroman.)
Har du läst den nu? Citera ur boken något hat om deras mor.
Det är i första hand en kärleksbok till barnen.
Citera
2026-09-19, 18:55
Medlem
Citat:

Det tycker jag låter som en utmärkt idé.

Han verkar ju ha ett stort intresse för detta kanske tips på vilka rätter man kan kombinera med hans MZ viner exempelvis.

Tror absolut att den skulle sälja lika bra som han senaste bok.
Citera
2026-09-19, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Det tycker jag låter som en utmärkt idé.

Han verkar ju ha ett stort intresse för detta kanske tips på vilka rätter man kan kombinera med hans MZ viner exempelvis.

Tror absolut att den skulle sälja lika bra som han senaste bok.
Precis. Och även övriga viner som förhöjer smaken på rätter.
Citera
2026-09-19, 19:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Det var nog en porrfilm det gällde då den förste läst om MånsPetters naturbegåvning. Ottoplommon påstår dock att han är vit som snö nu så laddet går bort för anledning till flytt.

Hade han varit ren hade han haft förnuftet att INTE fortgå med egensinnig bokpublicering.
Han begriper inte ens att alla fattar det är närmare 20 år än 3 som han brukat. Ingen självinsikt och övertro på sig själv trots upprepade misslyckanden tycker jag känns jävligt kemiskt.
Citera
2026-09-19, 19:03
Avstängd
Citat:
Tack för att du säger rakt ut som de flesta av oss tänker men inte vågar säga.
Ha,ha..."psyk-kärring radar att blinka rött."

Oj det kan du ju inbilla dig. Gå och dra en näsa och trösta sig för alla offentliga förudmjukelser & fadäser
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in