2026-09-19, 18:11
Medlem
Lite intressant ändå med tanke på hur död MZ:s karriär påstås vara här inne.

När allt faller släpptes den 2/9 och ligger nu på plats 4 på den officiella veckotopplistan för facklitteratur för 7–13 september.

Det handlar om faktiskt sålda exemplar. Bara tre fackböcker sålde fler den veckan.

Intresset för MZ verkar med andra ord inte riktigt ha försvunnit.

https://forlaggare.se/topplistor/
Citera
2026-09-19, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Kommer säkert kontaktannons: Hämndlysten narcissistisk småbarnspappa söker kvinna som beundrar honom. Avstyckad länga utanför Staffanstorp erbjuds, tillbringa din kvällar i mörkret hos mig
Inser du inte hur sjukt det är att ha som sin enda hobby i livet att hata en man som du förmodligen varken känner, eller ens har sett irl, och som med största sannolikhet aldrig gjort något mot dig personligen?
Eller är det det han har?

Det jag inte fattar är hur det kommer sig att du inte vänder hatet mot exempelvis Trump, Musk, Andrew Tate eller vem som helst av de miljoner män som ställer till med elände på riktigt - och för de flesta?

VARFÖR har du valt ut just Måns Zelmerlöw??
Citera
2026-09-19, 18:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Ja, en biografi och det var nära att han skulle hamna på biograf. Sen är han lite bi också.

Det är garanterat bara hitte på för att lura nån att han kanske inte är helt cancelled.
Eftersom han nu garanterat ÄR DET kan han ju flytta närmare sönerna här har han ingen anledning att hålla sig kvar. Laddet är billigare närmare kontinenten, det borde ju locka en arbetslös
Citera
2026-09-19, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Du kan väl inte påstå att hon har tigit! Det är väl snarare Måns som tigit.
Och så hela drevet mot honom som tar CJs sida utan att hört Måns sida av saken.
Sanningen brukar finnas mittemellan så därför måste man LYSSNA PÅ BÅDA sidor och inte som Läckbergskan som stolt uttalar "Att jag har ju varit med på Ciaras resa!" utan att fatta hur mkt hon gör bort sig. Är det objektivt att bara lyssna på CJs sida och svälja det med hull och hår?
Om Läckberg vill hjälpa någon måste hon lyssna på båda i en konflikt innan hon bildar sig en uppfattning och drar igång sitt maskineri.
Har du själv lyssnat på båda när du drar igång ditt ömmande för herr Mumsbulle? Svara med ja eller nej och inte ett lååångt slidder sladder.
Citera
2026-09-19, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilkentrappappapp
Det är garanterat bara hitte på för att lura nån att han kanske inte är helt cancelled.
Eftersom han nu garanterat ÄR DET kan han ju flytta närmare sönerna här har han ingen anledning att hålla sig kvar. Laddet är billigare närmare kontinenten, det borde ju locka en arbetslös
Det var nog en porrfilm det gällde då den förste läst om MånsPetters naturbegåvning. Ottoplommon påstår dock att han är vit som snö nu så laddet går bort för anledning till flytt.
Senast redigerad av Vipan 2026-09-19 kl. 18:24.
Citera
2026-09-19, 18:21
Medlem
Citat:
Ja, men Mumsbulle har ju dig så det jämnar ut sig. Du fajtas för din vän all vaken tid med näbbar och klor.
Det kommer jag att göra så länge det pågår ett drev mot honom.
Jag hoppas dock att skilsmässan snart är klar.
Så att Måns kan börja ett nytt kapitel i livet.

Utan skvallerkärringar som Läckberg o co.
Så att vi som är fångna här kan återgå till normala rutiner.
Citera
2026-09-19, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Så kul för MånsPetter. Då är ju allt toppen. Då kunde han ju struntat i att ge sig på sitt ex med 200 sidor om barnens mor som hans stackars pojkar ska behöva läsa en dag
Kan du lägga ut ett citat på något förtal om barnens mor?
Citera
2026-09-19, 18:24
Medlem
felpost/dublett
Citera
2026-09-19, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Lite intressant ändå med tanke på hur död MZ:s karriär påstås vara här inne.

När allt faller släpptes den 2/9 och ligger nu på plats 4 på den officiella veckotopplistan för facklitteratur för 7–13 september.

Det handlar om faktiskt sålda exemplar. Bara tre fackböcker sålde fler den veckan.

Intresset för MZ verkar med andra ord inte riktigt ha försvunnit.

https://forlaggare.se/topplistor/

Här är en förklaring till varför Läckberg är så arg.
Citera
2026-09-19, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Här är en förklaring till varför Läckberg är så arg.
Han klår henne med vinförsäljning också!
Attans vad förtröden hon är!
Citera
2026-09-19, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Han klår henne med vinförsäljning också!
Attans vad förtröden hon är!
Jag kan inte lägga ut länk (som du bad om innan) men det finns som inlägg nr 3 på hennes instagram. Senaste inlägget (1 timme gammalt) är att Ciaras mamma har varit på besök i dagarna fyra.
Citera
2026-09-19, 18:41
Medlem
Citat:
Har du själv lyssnat på båda när du drar igång ditt ömmande för herr Mumsbulle? Svara med ja eller nej och inte ett lååångt slidder sladder.
"Man ska vara rädd om små sår och fattiga vänner."
Hur tror ni hans pojkar mår av detta?
Att ni fullständigt försöker att förinta deras far? Är det medmänskligt tycker ni?
Ni borde vara uppmuntrande istället för att deras pappa lyckats lägga kokainet bakom sig.
För barnens skull.
Och jag svarar så utförligt som jag tycker är lagom för att du ska förstå. Men jag tvivlar på att du vill förstå.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-19 kl. 18:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in