2026-09-19, 15:29
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Jag ser hellre att alla bidrag tas bort.

Ja det kan man ju tycka men det är en annan diskussion.
Citera
2026-09-19, 15:30
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KNARKAREN85
Att tala om för vita att dem inte får ha ett eget hemland är väl också rasism eller?

Varför får icke vita ha ett hemland , men inte vita?🧐

Var har du hört att vita inte ”får ha” ett hemland? Det har jag aldrig hört.
Citera
2026-09-19, 15:32
Avstängd
KNARKAREN85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Man kan även tolerera och acceptera andra trots att man inte gillar dem.

Som minoriteter absolut. Men inte när dem bokstavligt håller på att ta över vita mannens länder, och massinvandring bara händer vita länder. Inte vice versa.

NEJ , det går bara åt ett håll, och det ska man inte tolerera.
Citera
2026-09-19, 15:40
Avstängd
KNARKAREN85s avatar
Citat:

Det handlar om handlingar, multikultur och massinvandring går bara mot vita länder.

Det är tvång, titta på UK, där blir det fängelse om man kritiserar massinvasionen.

Man vill t.o.m tvinga Polen och Ungern att ta emot invandrare.

Det betyder att man inte vill ha vita länder i framtiden= antivit rasism.
Citera
2026-09-19, 15:40
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knasen7910
Vilket svammel.. Vad är det för slags förnuft och vetenskap som har skapat den utveckling vi har sett i Sverige?

Du är bara en i mängden av hjärntvättade naiva fåntrattar som går på alla politiska slagord i röd media.. Noll koll.
Jag läser inga röda media.

Jag har jobbat med politik i 40 år.

Men berätta mer varifrån du fått din inställning till andra erfarna och kunniga.
Citera
2026-09-19, 15:42
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Det handlar om handlingar, multikultur och massinvandring går bara mot vita länder.

Det är tvång, titta på UK, där blir det fängelse om man kritiserar massinvasionen.

Man vill t.o.m tvinga Polen och Ungern att ta emot invandrare.

Det betyder att man inte vill ha vita länder i framtiden= antivit rasism.
Slaver (som bor i Polen) är långt långt ifrån svensken.

England har haft kolonier i hela världen. Vore konstigt om de inte fick flytta till England.

Vem är "man" i "Man vill inte ha vita länder"? Tips: vanliga vita män och kvinnor i partier som S och MP har varit mest för fri invandring senaste 20 åren.
Citera
2026-09-19, 15:44
Avstängd
KNARKAREN85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Slaver (som bor i Polen) är långt långt ifrån svensken.

England har haft kolonier i hela världen. Vore konstigt om de inte fick flytta till England.

Vem är "man" i "Man vill inte ha vita länder"? Tips: vanliga vita män och kvinnor i partier som S och MP har varit mest för fri invandring senaste 20 åren.

Kommunister och vithatare som jag kallar dem.
Citera
2026-09-19, 15:45
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Problemet är ju att vi "vinta europeiska män" ornat så bra samhällen att alla gärna vill bo här. Däremot verkar det omöjligt att rensa upp 90% av länderna så det blir inga fler bra länder. Och då göder globalismen tanken att man ska kunna flytta runt vart som helst och att det inte finns länder.

Vi vita män har skapat globaismen och vi får även ta bort den. Det kan sluta med att vi bygger murar, men inget fel med det.
Citera
2026-09-19, 15:46
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Kommunister och vithatare som jag kallar dem.
Det finns inga vithatare. Problemet är väl det motsatta, att hela världen är vitälskare. Särskilt älskar de vår levnadsstandard.

Kommunister finns bara i Nordkorea och Kuba. En sorglig samling i två kassa länder.
Senast redigerad av Barents 2026-09-19 kl. 15:50.
Citera
2026-09-19, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Om jag anser att vissa raser är "bättre" än andra raser då utan att jag vill dessa raser något ont?

Är vita bättre på att skapa och upprätthålla fungerande samhällen jämfört med afrikaner? Uppenbarligen. Det ska inte behöva vara hemskt att tycka så när alla innerst inne vet att det är sant.

Jag tycker inte att alla afrikaner har ett lägre människovärde bara för att andra raser värnar om sitt eget folk.

För mig så är det hur någon är som avgör människovärdet. Anders Eklund är lika mycket skräp som afrikanen som våldtog och mördade Elin Krantz. Eklund är inte på något sätt bättre för att han är vit.

Jag skulle inte bli ett dugg ledsen i ögat om en afrikan sa till mig att han värnar mer om afrikaner än vita. Jag skulle snarare se det som ett tecken på att han eller hon är frisk i huvudet.

Då är du ingen rasist, kanske mer en rasessentialist. Kanske t.o.m. i vissa avseenden realist.
Citera
2026-09-19, 15:59
Medlem
Citat:
Jag läser inga röda media.

Jag har jobbat med politik i 40 år.

Men berätta mer varifrån du fått din inställning till andra erfarna och kunniga.

Det här är typisk vänstervriden ignorans..Svarar med en fråga.
Du har "jobbat" med politik i 40 år och har fortfarande inte fattat nånting

Bara det faktum att du skriver att du "läser inga röda media" säger så mycket om dig.
Det är i princip svårt att inte ta del av röd media i Sverige. Journalistkåren är i majoritet röd.
Citera
2026-09-19, 16:12
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Problemet är ju att vi "vinta europeiska män" ornat så bra samhällen att alla gärna vill bo här. Däremot verkar det omöjligt att rensa upp 90% av länderna så det blir inga fler bra länder. Och då göder globalismen tanken att man ska kunna flytta runt vart som helst och att det inte finns länder.

Vi vita män har skapat globaismen och vi får även ta bort den. Det kan sluta med att vi bygger murar, men inget fel med det.

Ja allt förändras med tiden. Om tusen år kanske Sverige är ett homogent vitt samhälle som vi var på 1800-talet. Eller så finns inte Sverige som land. Dessa skeenden har vi väldigt lite makt över.

Men det är naivt att tro är att den hyfsat fria rörligheten över gränser ska försvinna under vår livstid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in