2026-09-18, 20:43
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novnov
Sd kör runt sin buss med white trash EPA dunk och fröken snusk i Stockholm. Blir de sedan förvånade att folk från stan inte vill rösta på WT-bönderna?
Upplägget var väl att Moderaterna skulle ta storstadsväljarna och SD koncentrera sig på lantisarna som tyckte Fröken Snusk hade rätta suget i blicken?

Jimmie var väl med och sjöng i någon av hennes låtar också, sånt lantisar går igång på.

Kanske såg rånarluvan på Fröken Snusk lite för mycket ut som en burka?

Något landade fel hos väljarna åtminstone, då de inte lockades till SD.
Citera
2026-09-18, 21:07
Medlem
Citat:
Sd kör runt sin buss med white trash EPA dunk och fröken snusk i Stockholm. Blir de sedan förvånade att folk från stan inte vill rösta på WT-bönderna?

Så du ville hellre ha Magda. Grattis, du fick henne!
Citera
2026-09-18, 21:08
Medlem
nikithas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fentfarbrorn
Jag bryr mig inte. Din kära Tidö-regim delade ut över 200 000 uppehållstillstånd på 4 år.

Och vad tror du kommer ske nu? Säger inte att Tidö är det bästa, men jag väljer Tidö tusen gånger mer än islamister och Palestinavurmare.
Citera
2026-09-18, 21:13
Medlem
nikithas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KastlosaBerit
Ja det brukar man också kallas för. Visst. Putinist och landsförrädare är andra uttryck. SDs väljare och alla andra uppviglade rysshatare kan inte vara annat än hjärntvättade och dumma i huvudet, samt obildade och lata. Ha ert krig då och dö i det! Få Sverige förstört samtidigt. Idioter, inte patrioter.

Finns väl ingen normal svensk som gillar Ryssland?
Citera
2026-09-18, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Så du är en av högerkillarna som inte har röstat på vare sig SD eller något annat Tidöparti?

Grattis grattis. Hoppas du blir nöjd med vår nya regering, som du själv har hjälpt till att komma till makten.

Citat:
Ursprungligen postat av Voidoid
Jag är en av dem som inte gör samma misstag två gånger.

Fantastiskt! Du menar att du röstade på SD förra gången och hjälpte Tidö att få igenom i alla fall en del högerpolitik (till exempel att inte släppa in en enda kvotflykting i år)?

Men du lärde dig av ditt misstag? Så därför röstade du på typ Örebropartiet, som inte hade skuggan av en chans att komma in i riksdagen, eller också röstade du inte alls, och därmed blev du en av dem som hjälpte Magda att vinna! För att det inte var tillräckligt många som röstade på Tidö!

Grattis grattis! Vi går nu från noll kvotflyktingar till kanske 5000. Inte visste jag att du var en sådan flyktingkramare att du längtade efter så många nya MENAiter som kan rösta på S och V?

Men jag förstår, du har ju lärt dig av ditt misstag, och nu hjälper du S och V i stället för att hjälpa SD! Tack tack!

(Men du... du kan väl tala om för oss andra varför du gillar S och V så mycket?)
Citera
2026-09-18, 21:16
Medlem
nikithas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nessoz
Man ska väl inte tvinga nazister att rösta på halvnazister, dom måste väl få välja själva?

Såklart, som tur är så utgör nazister nog en sådan liten marginell del av väljarskaran att det har inte så mycket att göra med vare sig TIDÖ eller SD
Citera
2026-09-18, 21:16
Medlem
area50s avatar
SD (samt andra högerkällor) har fått rätt. Detta valresultat beror endast på massinvandringen utav mena-folk som bara röstar för sina egna särartade intressen.
De rödgröna hade inte lyckats att på mållinjen knipa de sista mandaten utan deras "hjälp".

Detta valresultat är samtidigt en "seger" för alt-right/nationalister som får sin tes bevisad.
Citera
2026-09-18, 21:34
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Jag var också frågande till dessa aktiviteter. Oavsett väljargrupp så förstår jag inte hur fröken Snusk, yachtpartajande, spotify m.m. skulle lyfta SD. Oseriöst trams. Man får väl utgå från att PR-strategerna entledigas.
Citera
2026-09-18, 21:42
Medlem
slaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Får svenskar ha denna självbevarelsedrift enligt vänster eller är den förbehållen bruna?

Såklart har alla en självbevarelsedrift, men nu kan man inte bortse från att fler med rösträtt vill ha en annan riktning än att privatisera skiten ur välfärden, skapa klass klyftor och skylla allt på andra.
Citera
2026-09-18, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Fantastiskt! Du menar att du röstade på SD förra gången och hjälpte Tidö att få igenom i alla fall en del högerpolitik (till exempel att inte släppa in en enda kvotflykting i år)?

Men du lärde dig av ditt misstag? Så därför röstade du på typ Örebropartiet, som inte hade skuggan av en chans att komma in i riksdagen, eller också röstade du inte alls, och därmed blev du en av dem som hjälpte Magda att vinna! För att det inte var tillräckligt många som röstade på Tidö!

Grattis grattis! Vi går nu från noll kvotflyktingar till kanske 5000. Inte visste jag att du var en sådan flyktingkramare att du längtade efter så många nya MENAiter som kan rösta på S och V?

Men jag förstår, du har ju lärt dig av ditt misstag, och nu hjälper du S och V i stället för att hjälpa SD! Tack tack!

(Men du... du kan väl tala om för oss andra varför du gillar S och V så mycket?)
Att rösta är en aktiv handling. En röst ska därför förtjänas. Annars blir det ingen. Svårare än så är det inte. Jag röstar inte på det minst dåliga alternativet. Om andra vill göra det så får de göra det. Inte jag.

Har du nåt att komma med i själva trådämnet?
Citera
2026-09-18, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjelvklart
Ursprungligen postat av Iq143
"Kravet på ministerposter har troligen gjort att väljare flytt till M"
De som inte vill ha Sd- ministrar har val aldrig tänkt rösta på Sd från första början, så ditt resonemang make no sense!

Självklart gör att de vill ha många M-ministrar och få sd dito
Citera
2026-09-18, 22:07
Medlem
slaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koprofilia
Rösterna från Thailand är inte räknade

Medelålders gubbar som inte får normala svenskor röstar SD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera