Citat:
Ursprungligen postat av
Egna-tankar
Så du är en av högerkillarna som inte har röstat på vare sig SD eller något annat Tidöparti?
Grattis grattis. Hoppas du blir nöjd med vår nya regering, som du själv har hjälpt till att komma till makten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Voidoid
Jag är en av dem som inte gör samma misstag två gånger.
Fantastiskt! Du menar att du röstade på SD förra gången och hjälpte Tidö att få igenom i alla fall en del högerpolitik (till exempel att inte släppa in en enda kvotflykting i år)?
Men du lärde dig av ditt misstag? Så därför röstade du på typ Örebropartiet, som inte hade skuggan av en chans att komma in i riksdagen, eller också röstade du inte alls, och därmed blev du en av dem som hjälpte Magda att vinna! För att det inte var tillräckligt många som röstade på Tidö!
Grattis grattis! Vi går nu från noll kvotflyktingar till kanske 5000. Inte visste jag att du var en sådan flyktingkramare att du längtade efter så många nya MENAiter som kan rösta på S och V?
Men jag förstår, du har ju lärt dig av ditt misstag, och nu hjälper du S och V i stället för att hjälpa SD! Tack tack!
(Men du... du kan väl tala om för oss andra varför du gillar S och V så mycket?)