Citat:
Ursprungligen postat av
Tearsinrain
Muslimer i förorten? Den undersökningen jag presenterat representerar alla muslimer i Sverige oavsett var de bor. Man kan nästan tro att du vet något om att S och V härjat i förorten? Hmm.
Läs resten av mina inlägg i tråden. Det är inte en slump att S och V satsat på muslimer.
Ja om SD inte tappat 3% hade blågula vunnit valet ja? Så varför är du så aggresiv mot det jag skriver? För om inte Sverige hade haft så många muslimer där 85% röstar S, V eller MP hade blågula vunnit valet om det var färre där som röstade. Förstår inte hur du kan tycka att bara ena påståendet är sant när båda är det? Är det för ena inte passar ditt narrativ? Att SD tappat röster är inte lika allvarligt som att S och V indoktrinerar muslimer att rösta på dem och islamisera Sverige. Därför är det ett betydligt större problem än att SD fick färre procent. S gjorde sämsta valet någonsin men ändå kommer Magdalena bli statsminister. Det hade hon inte blivit om inte Sverige hade massa muslimer som blivit indoktrinerade att rösta på S eller V. Majoriteten av det icke muslimska folket vill inte ha henne som statsminister men eftersom så många muslimer röstade på S och V detta val blir hon det ändå. Och självklart är det ett ytterligare steg mot en islamisering av Sverige. Om man inte ser det är man urborta korkad.
Det är väldigt enkelt.
Man vinner absolut INGENTING på att skylla på väljare som röstar på andra partier.
Det ENDA man kan göra i en demokrati, för att vinna ett demokratiskt val, är skaffa EGNA väljare och ta väl vara på dem. Det är allt.
Vem förortens muslimer röstar på spelar ingen roll, om det inte är på ens eget parti. Det är inte röster man kan få, inte röster man kan vinna ett val med.
Men hej, knock yourself out, jag är inte ens en SD-anhängare, what do I care...