2026-09-18, 08:25
Medlem
Vad är han stämd för och hur är chansen att han förlorar?
2026-09-18, 08:32
Medlem
Syrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DasspappretDN

Nej tack det är bra du.

Japp, att länka något Asmongold säger som någon sorts bevis är nog ett tecken på att man inte har så mycket att komma med.
2026-09-18, 08:34
Medlem
DasspappretDNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
I vilken media då? Jag har aldrig någonsin sett en skymt av något sånt, tvärtom så har han streamat Houthipropagandavideos där han beskriver dem som stora frihetskämpar.

Haaretz för några veckor eller någon månad sedan har jag för mig.

Men du är väl en sån där som tycker Haaretz är Hamas-sympatisörer eller något sånt, inte sant?
2026-09-18, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Vad är han stämd för och hur är chansen att han förlorar?

Stämd för "incited violence against Jews and Christians" - risken att han förlorar är obefintlig.

Men nu är det USA så det kommer ta tid och kosta pengar.

Larry Klaymans taktik verkar inte vara att vinna sina stämningar utan mer att använda stämningarna för att begära ut massa information som sedan blir offentlig - en klassisk rättshaverist helt enkelt.
2026-09-18, 09:24
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
I vilken media då? Jag har aldrig någonsin sett en skymt av något sånt, tvärtom så har han streamat Houthipropagandavideos där han beskriver dem som stora frihetskämpar.
Jag visste inte heller om det men det är en vänstervinklad tidning som heter Haaretz.
2026-09-18, 09:25
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Böla mer.
USA har i alla fall riktig rättvisa jämfört med Sverige.
Vi borde bli mer som USA.

Vi har hittat Trump supportern!

Hade Sverige varit USA så hade du varit död av en överdos sedan länge.

Bästa domstolar, Sverige plats 1 (bäst), USA plats 11 (sämst). Så din röttna hjärna tycker det är mer rättvist att ha sämre domstolar, och du är blind för att Sverige är bäst i världen.

Jag vann, du förlorade. Ridå.

https://worldjusticeproject.org/our-work/wjp-rule-law-index/wjp-open-government-index/global-scores-rankings
Senast redigerad av Din-gamla-mamma 2026-09-18 kl. 09:32.
2026-09-18, 09:31
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:
Var tvungen att fira med bongen, Hasan Piker har blivit stämd på 150 miljoner dollar. Finns en video när han inser att det inte var 150k som han trodde att det var:

https://youtu.be/_dpPrck9eD0?t=223

Går länken till hans youtubekanal? Klickar inte förrän jag vet.
2026-09-18, 09:34
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
"vågar inte"

"känd för sin vassa logik"
Själv då? Skriver att Hasan är en toppen kille och att vi är alla idioter. Sedan ber du om länkar på ett stöddigt sett. När du får dom så kommenterar du det inte ens, eller ber om ursäkt för ditt beteende. Sedan skiftar du diskutionen för att byta samtalsämne. Det är enbart påhopp och personangrepp. Så långt sträcker sig din intelligens. Du har gjort bort dig själv med varandra post du gjort. Det är sånna som dig som tittar på Hasan. Du är ett skämt.

Bara det faktum att du inte ens vågar titta på en video med någon som har en annan åsikt. Du vet själv varför. Ni behöver en ekokammare.
2026-09-18, 09:38
Medlem
DasspappretDNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
Själv då? Skriver att Hasan är en toppen kille och att vi är alla idioter. Sedan ber du om länkar på ett stöddigt sett. När du får dom så kommenterar du det inte ens, eller ber om ursäkt för ditt beteende. Sedan skiftar du diskutionen för att byta samtalsämne. Det är enbart påhopp och personangrepp. Så långt sträcker sig din intelligens. Du har gjort bort dig själv med varandra post du gjort. Det är sånna som dig som tittar på Hasan. Du är ett skämt.

Bara det faktum att du inte ens vågar titta på en video med någon som har en annan åsikt. Du vet själv varför. Ni behöver en ekokammare.

Varför ljuger du ens så här skamlöst? Mitt första inlägg i tråden kallar jag Hasan för en pudlande jävla pajas. Jag avskyr Hasan Piker. En griftande jävla pajas som backar liberal-sionistiska DSA kandidater.
2026-09-18, 09:44
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Varför ljuger du ens så här skamlöst? Mitt första inlägg i tråden kallar jag Hasan för en pudlande jävla pajas. Jag avskyr Hasan Piker. En griftande jävla pajas som backar liberal-sionistiska DSA kandidater.
Neeej det är ju Din gamla mamma som skrev så?! Men vad är det för fel på dig då? Gillar du inte Asmon bara? Det kan jag köpa, då är det en helt annan sak. Lmfaooo! Sorry bruh
2026-09-18, 09:44
Medlem
DasspappretDNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
Neeej det är ju Din gamla mamma som skrev så?! Men vad är det för fel på dig då? Gillar du inte Asmon bara? Det kan jag köpa, då är det en helt annan sak. Lmfaooo! Sorry bruh

Jag gillar inte någon av dessa e-kändisar. Höger som Vänster.
Senast redigerad av DasspappretDN 2026-09-18 kl. 09:56.
2026-09-18, 09:52
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Rick Scott, 2025: Piker said, “If you cared about Medicare fraud, or Medicaid fraud, you would kill Rick Scott.”

Political opponents: There is an archived clip in which Piker tells his audience that left-wingers should be “gutting” and “shanking” their opponents and says “Slice them up.”

Landlords: “Kill them. Murder them. Let the streets soak in their red capitalist blood.”

9/11: In 2019, Piker said “America deserved 9/11, dude. F— it, I’m saying it.”

Hur white knightar du detta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in