Citat:
Ursprungligen postat av
Din-gamla-mamma
Varför är ni i högern sadister, och älskar att andra lider, och beundrar giriga ondskefulla miljardärer som drivs av girighet? Kan du förklara varför ni gillar lidande och ondska? Är det för att ni är demoner?
Jag känner fler högermänniskor än du någonsin har träffat, och det där är en modern myt ni vänsterdrägg drar ur röven varje gång ni med bred pensel vill svartmåla oss.
Vem fan hyllar miljardärer? Ingen av oss. Vi gillar inte lidande heller, så länge det inte är nödvändigt för att bevara vår rätt att existera.
Nog för att jag inte hade fått hicka om jag mördat en helig man i sitt heliga hus, men att kalla mig en demon för det är snävsint. Jag, och andra ateister och deister på högersidan, är väl snarare att se som heliga korsriddare i kriget mot
riktig inskränkthet. Religion är mänsklighetens största hinder, och största skam, och muslimer är den värsta bölden av dem alla.
Att ni i vänstern förnekar detta gör snarare att vi ser er som demoner, som vill förstöra allt västvärlden byggt upp och byta ut det - och oss - till just religiösa blattar.
Hoppas pedofildyrkaren Hasan åker dit så det smäller om det. Att gå och gulla med Muslimska brödraskapet borde resultera i tvångsinternering. Eller dödsstraff.