2026-09-17, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Ville bara få klarhet i varför hon svarade mig. Så jag kunde svara nåt bra tillbaka. Men det gick tyvärr inte, så blev dessvärre en del OT. Hoppas de kan raderas.

Vad ska vi snacka om? Spisen? Vad händer mer för spännande i H’s liv?
Haha händer inte mycket mer än spisen i hennes liv nu 😅

hon har ju vägrat uppdatera på ett dygn nu, tror vi det har att göra med att hon surar över att folk kommit på henne med att godkänna att Lars syns på förskolans insta?
Citera
2026-09-17, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Håller med 100%. Hon måste ju fattat att öppna konton på Instagram inte kan vara hemliga och inte hittas. Så att godkänna att L är med på bild och sen förbjuda detsamma är orimligt korkat.
Verkligen oerhört korkat. Som det mesta med henne. Också väldigt korkat med tanke på hennes "stalker". Tror ju såklart hon ljuger om denna stalker, men hon ljuger så dåligt för hon håller aldrig koll på sina egna lögner.
Citera
2026-09-17, 16:10
Medlem
Men seriöst?
Vad gör hon på dagarna egentligen?
Händer ju nada på hennes insta.
Citera
2026-09-17, 16:23
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Men seriöst?

Hon har fullt upp med skadekontroll, måste ringa runt, stampa, få bort bilder, försöka slåss mot FB och alla dumma där, radera kommentarer, blocka följare, jaga betalningar, shoppa etc.

Jag fick förresten som svar av P.o.P att det inte finns nått samarbete med HT för närvarande så den där PRn hittade hon på.
Citera
2026-09-17, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Hon har fullt upp med skadekontroll, måste ringa runt, stampa, få bort bilder, försöka slåss mot FB och alla dumma där, radera kommentarer, blocka följare, jaga betalningar, shoppa etc.

Jag fick förresten som svar av P.o.P att det inte finns nått samarbete med HT för närvarande så den där PRn hittade hon på.
Haha herregud, hon tror verkligen att hon kan ljuga om vad som helst! Så roligt att hon alltid blir påkommen med varenda lögn 😅 hon är verkligen säämst! 😅
Citera
2026-09-17, 16:51
Medlem
Citat:

Hoppsan. Hur fungerar det här då. Gissar att hon ändå köpt kläderna via hennes företag.
Citera
2026-09-17, 16:58
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Hoppsan. Hur fungerar det här då. Gissar att hon ändå köpt kläderna via hennes företag.
Hon tror säkert att pr/bud är samma som reklamlänk och/eller om hon skriver det kan hon dra av kostnaden som "jobb" 😂😂😂
Citera
2026-09-17, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Men seriöst?

Jag förstår verkligen inte hur H o Kebabsåsen tänker i det här. De verkar tro att de skyddar Lars identitet bara genom att pixla ansiktet, men i det stora hela är hon ju fortfarande fullt identifierbar genom alla reklamlänkar, inlägg och annat innehåll som publiceras om henne. Och nu har det dessutom kommit ut vilken skola hon går på.

Jag som förälder hade blivit väldigt orolig och stannat upp och tänkt: Hur kommer mitt barn att påverkas av allt det här i framtiden? Finns det en risk att hon längre fram tar skada av det hon kan läsa om sig själv, eller av alla kommentarer och reaktioner från andra människor?

Det känns så tragiskt att de verkar leva så mycket i nuetså länge reklamlänkarna fortsätter komma in och man kan göra reklam för skitprodukte utan att tänka på vilka konsekvenser det här kan få för barnet längre fram. Ett barn kan inte själv överblicka vad det innebär att få hela sin uppväxt dokumenterad och offentliggjord på det här sättet. Men de ärthjärnorna tänker inte längre än näsan sträcker sig.
Citera
2026-09-17, 17:18
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Jag förstår verkligen inte hur H o Kebabsåsen tänker i det här. De verkar tro att de skyddar Lars identitet bara genom att pixla ansiktet, men i det stora hela är hon ju fortfarande fullt identifierbar genom alla reklamlänkar, inlägg och annat innehåll som publiceras om henne. Och nu har det dessutom kommit ut vilken skola hon går på.

Jag som förälder hade blivit väldigt orolig och stannat upp och tänkt: Hur kommer mitt barn att påverkas av allt det här i framtiden? Finns det en risk att hon längre fram tar skada av det hon kan läsa om sig själv, eller av alla kommentarer och reaktioner från andra människor?

Det känns så tragiskt att de verkar leva så mycket i nuetså länge reklamlänkarna fortsätter komma in och man kan göra reklam för skitprodukte utan att tänka på vilka konsekvenser det här kan få för barnet längre fram. Ett barn kan inte själv överblicka vad det innebär att få hela sin uppväxt dokumenterad och offentliggjord på det här sättet. Men de ärthjärnorna tänker inte längre än näsan sträcker sig.
Många tar till sig det som händer nu med massa information om hur barn påverkas. HT tror säkert hon gjort det som krävs för hon känner sin familj bäst (eller hur lökigt hon brukar uttrycka sig).

Tyvärr har hon ju "ingenting" annat än att vara Larsas bästis, vad 17 skulle hon influera om då, om hon uteslöt Lars, ivf, gravar, ai-text om Lars som lagat henne osv osv osv. Hon har ju liksom inget annat att vara "influenser" med. Därför tror jag hon tycker det räcker att pixla och Lars får fortsätta jobba.
Citera
2026-09-17, 17:57
Medlem
Nu är H ARG så det kokar på OSS dumma patetiska här inne som verkligen bara reagerar på the obvious…

Och nej, jag är inte olycklig eller sorglig. Jag har många vänner, en fin familj som jag älskar (och värnar om på ett ungefär 100 ggr mer sunt sätt än H) men detta har blivit mitt guilty pleasure på ungefär samma sätt som man kan förfasas av, men ändå följa, tex PH
Citera
2026-09-17, 18:12
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:

Jag sa ju det- inget företag i världen skulle skicka ett pr/bud/samarbete med så otroligt grälla färger som bara passar ett kön (och färgblinda föräldrar). Och PoP är inga superfan av Hanna som vet exakt vilken klädsmak hon har.

Gud vad pinsamt, att behöva köpa egna saker och sen låtsas att det är ett jobb 😂😂
Citera
2026-09-17, 18:39
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Nu är H ARG så det kokar på OSS dumma patetiska här inne som verkligen bara reagerar på the obvious…

Och nej, jag är inte olycklig eller sorglig. Jag har många vänner, en fin familj som jag älskar (och värnar om på ett ungefär 100 ggr mer sunt sätt än H) men detta har blivit mitt guilty pleasure på ungefär samma sätt som man kan förfasas av, men ändå följa, tex PH

Det Hanna missar är att hon får betalt för att folk just kollar på henne och bryr sig om vad hon gör 😂. Hon har själv valt det och vill hon inte ha uppmärksamheten så stäng ner kontot, gör om det till ett familjekonto där du kan visa upp Lars utan blurrande.
Men då behövs ett annat jobb eller kanske t.o.m. studier.
Nu när hon till och med får fejka samarbeten så är det kanske dags att ta det där steget tillbaka och bli en helt normal människa som slipper visa upp sig som en cirkusapa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in