Citat:
Ursprungligen postat av
teren
V, MP, C och S är alla enormt maktkåta. Alla röda linjer mellan partierna som ni har hört om är bortglömda om några veckor. Aldrig att de låter detta gå till nyval. De vet att de hade enorm tur.
Mardrömmen är officiellt här. Sverige är islamiserat om några årtionden så jag ska nog börja se mig om efter ett land som har ett normalt funtat folk, ett folk som inte frivilligt begår kollektivt självmord endast i syftet att plocka godhetspoäng av sin omgivning.
Jag vet inte varför jag någonsin hade så höga tankar om svenskar, att de skulle vara intelligenta. Det är precis tvärtom; majoriteten är fruktansvärt korkade, godtrogna, konflikträdda, fredskadade, hjärntvättade syltryggar. Att sälja ut Sverige på det här sättet kommer nå historieböckerna i framtiden. Folkutbytet är ett faktum. Islam kommer befästa sig i landet tills det inte längre går att backa bandet och då är det godnatt.
Finns hur många exempel som helst på länder i mellanöstern som en gång i tiden var progressiva och rörde sig i rätt riktning för att sedan bli islamiserade. Sverige går exakt samma väg tillmötes. Att de i moskéer uppmanar och koordinerar alla att gå och rösta rött är ett sektliknande målmedvetet drag med intention.
Det finns inget annat sätt att se på saken när 97% i Rosengård, 95% i Biskopsgården, Rinkeby etc alla röstar vänstern. Man behöver inte vara en högerextrem dåre för att se vad som pågår, det räcker med att öppna ögonen.
Ni som röstade rött, kom inte och gnäll när ni slutar känna igen landet Sverige. Ni blev varnade, mer än en gång.
Håhå jaja, varför i jösse namn skulle något sådant hända?
Men det är sant, man behöver inte vara en högerextrem dåre för att tro att kalifatet är på väg. Det räcker att vara en dåre.
Sverige kommer lätt att överleva fyra år med Maggan, som det överlevde fyra år med Uffe.
Fast nu är ju inte Maggan vald ännu. Det blir säkert en massa snack innan det är klart, och självfallet kommer Uffe att prata med C.