Idag, 13:20
Citat:
Ursprungligen postat av
DittMuppHelvete
Jag lägger det helt på Chang Frick falangen.
De tog inte valet på allvar, de fattar inte att kärnväljarna kan inte växa mer, ska man vinna medelklassen och kvinnorna så funkar inte hans stil.
De sk. libertarianerna visade sig till syvende och sist vara Bardsfärens redskap, dvs den clique av extremt korrupta människor som rör sig mellan Moderaterna och Liberalerna och som rörde sig vänsterut för att rädda Tidö.
Idag, 14:23
Citat:
Det är som sagt Chang Frick-falangen som förhindrar vidare tillväxt. Jag började backa KD för flera år sen då jag insåg det omöjliga i att en rörelse växer då den består av ett grabbgäng med byggarbetarjargong och deras pickme girls.
KD eftersom de driver kvinnofrågor, typ förstatligande av vården och samtidigt inte är rädda för att ta en burgare på Max efter Nobelmiddagar osv.
...och som ett trollslag kommer 15.11
https://www.expressen.se/nyheter/politik/chang-frick-sd-kommer-ge-upp-ministerkravet/
Citat:
Citat:
– De behöver fundera lite, för om de vill fortsätta växa, måste de nå nya grupper.
Citat:
SD:s stora problem, enligt Frick, är kulturen online.
– Det är lite sektbeteende. Det är för grabbigt, de arga unga männen. Det gynnar inte alltid, säger Frick.
Han tror att partiet kommer gå med på att vara stödparti. Igen. Trots löftena före valet.
Tänk om Chang istället för att vara ett asshole hade fattat vem han hade med att göra för väldigt många år sen.
Skrattar bäst som skrattar sist. Sverige är kört. Jag har iaf någonstans att ta vägen.
Smart att lägga sina pengar på gamla marxister som är oskulder vid 35, Chang. Det var verkligen smart.