Citat:
Ursprungligen postat av
Knegare
Citera gärna vad som är nazistiskt i den.
Till skillnad från er vänsterextremister som alltid daltat med kriminella, våldsbrottslingar, våldtäktsmän mfl, så vill SD, och vi som röstar SD, ha hårdare straff, samt givetvis utvisningar i de fall det går.
Varför vill ni behålla våldtäktsmän i Sverige i större antal än nödvändigt?
Att bygga en politik på en minoritet av personer som begår brott, är inte vad svenska folket tycker är viktigt helt enkelt.
Majoriteten av svenska befolkningen oavsett ursprung begår ju inte våldtäkter (eller andra brott). De som gör det är dock män. Och de flesta våldtäkterna sker av någon kvinnan känner, dvs kompis, make, pojkvän eller kollega. Inte överfallsvåldtäkter. De sistnämnda är dock lättare att våga anmäla, då offret står längre från gärningsmannen genom att den är totalt obekant.
Om gärningsmannen dessutom är utlandsfödd eller har utländskt påbrå visar studier att det i sig också underlättar att polisanmäla.
Det betyder således inte att överfallsvåldtäkter inte sker av "svenskar", men de anmäls inte i samma utsträckning och lika många "svenskar" döms inte heller.
Anledningen till att fler exempelvis migranter döms för liknande brott som när en "svensk" begår samma brott, kan förstås spekuleras kring. Men jag lämnar den diskussionen.
De som begår brott såsom våldtäkt får gärna utvisas för min del. Jag kan dock skilja mellan de få som våldtar och resten av invandrare som inte gör det. Precis som jag inte tycker alla män i Sverige är idioter för att några få våldtar. Oförmågan att kunna hålla två tankar i huvudet samtidigt kanske är det Sd faller på?