Citat:
Ursprungligen postat av
wonobi2021
Jag menar att judarna styr Hollywood och att de har gjort över 400 filmer (!) om Förintelsen. Det är inte mitt fel att gemene man får sin historiebeskrivning från Hollywood.
Ditt val är att acceptera goyslop eller ta på dig nazistkoftan. Antingen stöder du barnmord i Mellanöstern eller fostermord i Europa. Goybarn ska dö helt enkelt.
Bullsh-t!!
Jag stöder definitivt inte barnamord i Mellanöstern bara för att jag vet att det är ett historiskt faktum att Förintelsen har ägt rum! Och att ha förmågan att tycka att judar är människor precis som andra innebär
INTE att man (jag) stöder Netanyahu och hans kriminella anhang (de s k bosättarpartierna) som styr Israel för tillfället, eller att man stöder Israels politik över huvud taget. Israel har dock, enligt mig i alla fall, en självklar rätt att existera. (Västbanken är dock definitivt ett palestinskt område och borde/bör vara en egen stat. Judiska bosättare har inget där att göra, men judar ska ändå
kunna bo där på
samma sätt som palestinier ska kunna bo i Israel.)
Och det är inte mitt fel heller att "gemene man" får sin historieskrivning från Hollywood. Det gäller ju för fasen att hålla isär akademisk historia och skildringar av historia i exempelvis film. För annars är ju också Jesusskildringar på film bara en massa ljug, eller hur?