2026-09-14, 09:37
Medlem
AKKo-Itachis avatar
Valfiaskot beror på att SD är ett vidrigt nazistisk parti som utgör ett existentiellt hot mot den svenska demokratin då de vill införa ett totalitärt fasciststyre. Så SD-mongon och flashback-luffare, ni kan låsa tråden nu.
Citera
2026-09-14, 09:39
Medlem
Jag hade velat se Jimmy personligen åka runt i förorterna och gräva fram gömda personer med utvisningsbeslut. Så har inte skett. Istället har han ägnat sig åt att hänga med motorcyklistligister eller kliat pungen hemma i soffan. Jag trodde faktiskt det skulle bli mer åka av. Mer stryptag på uppkäftiga blattar. Var det detta man menade med krafttag och restriktiv invandring? Kolla på påskupploppen och sätt detta i relation till det skitsnack man kallade trumps "look at what happened in Sweden". Hur faaaaan lyckades detta tystas ner? Vi har precis samma apmänniskor i landet som man ser på tv i Kabul. Hur i hela helvete tror man att dessa bidragsätare någonsin ska bli en del av samhället, särskilt när vi svenska män inte ens vill se deras svarthårig, bajskletiga rövhål här.
Citera
2026-09-14, 09:40
Medlem
rednaxela90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronAfTrosa
Är kanske 40000 som röstade på afs och Öp det är en överdriven kalkyl dessutom.

40k hade inte påverkat Sds slutresultat alls
Och hur många röster skiljer blocken åt? I natt var det vid ett tillfälle ca. 20 000 röster. Jag har inte koll på det senaste.
Citera
2026-09-14, 09:40
Medlem
MrWins avatar
SD var tvungna att fjäska för Israel för att slippa naziststämpeln, men man har förlorat röster på det.
Citera
2026-09-14, 09:43
Medlem
AKKo-Itachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Jag hade velat se Jimmy personligen åka runt i förorterna och gräva fram gömda personer med utvisningsbeslut. Så har inte skett. Istället har han ägnat sig åt att hänga med motorcyklistligister eller kliat pungen hemma i soffan. Jag trodde faktiskt det skulle bli mer åka av. Mer stryptag på uppkäftiga blattar. Var det detta man menade med krafttag och restriktiv invandring? Kolla på påskupploppen och sätt detta i relation till det skitsnack man kallade trumps "look at what happened in Sweden". Hur faaaaan lyckades detta tystas ner? Vi har precis samma apmänniskor i landet som man ser på tv i Kabul. Hur i hela helvete tror man att dessa bidragsätare någonsin ska bli en del av samhället, särskilt när vi svenska män inte ens vill se deras svarthårig, bajskletiga rövhål här.

Här har ni svaret på varför SD gjorde ett valfiasko, ingen vetting människa kommer rösta på ett parti vars väljare och företrädare till största del består av mongon som denna.
Citera
Medlem
Knegares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AKKo-Itachi
Valfiaskot beror på att SD är ett vidrigt nazistisk parti som utgör ett existentiellt hot mot den svenska demokratin då de vill införa ett totalitärt fasciststyre. Så SD-mongon och flashback-luffare, ni kan låsa tråden nu.

Ni vänsterextremister är verkligen en parodi på er själva.

Tror ni ens själva på era egna fantasier
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Threadkiller
En intressantare detalj än SD:s tapp är för övrigt att ifall de rödgröna vinner med knapp marginal (vilket ter sig som det troligaste just nu), fälldes avgörandet högst troligt av de invandrare som fått medborgarskap under Tidö. Hade M, L och KD gått med på SD:s medborgarskapsmoratorium, hade de med andra ord behållit regeringsmakten.

Jag kan inte tänka mig en bättre illustration av begreppet cuckservatives eller hanrejhöger.
Detta är det riktiga svaret. Över 80% av invandrarna röstar vänster. Dessutom är de flesta islamister. Tidö har självskadebeteende.

Många svenskar är också naiva och förstår inte att Sverige går mot inbördeskrig med tanke på att vi har så många islamister i landet.
Citera
2026-09-14, 09:44
Medlem
rednaxela90s avatar
Citat:
Du tillhör den naiva befolkningen som inte kan se att dagens verkliga nazister är islamisterna. Och Islamister håller just nu på att infiltrera vänsterblocket. Kolla bara alla senaste skandaler inom Vänsterpartiet med terroristorganisationskopplingar.
Citera
2026-09-14, 09:45
Medlem
AKKo-Itachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knegare

Ni vänsterextremister är verkligen en parodi på er själva.

Tror ni ens själva på era egna fantasier

Gå in och läs propositionen från den senaste straffrättsreformen, om du nu klarar av att läsa en prop.
Citera
2026-09-14, 09:45
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rednaxela90
Och hur många röster skiljer blocken åt? I natt var det vid ett tillfälle ca. 20 000 röster. Jag har inte koll på det senaste.

28k just nu.. så jo de rösterna hade vänt till en SD regering
Citera
2026-09-14, 09:46
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:

Så dom är ett vidrigt nazistparti som stöder Israel och judarna ?

Man FÅR vara hur dum i huvudet som helst men måste man skylta med det så tydligt som du gör ?
Citera
2026-09-14, 09:46
Medlem
AKKo-Itachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rednaxela90
Du tillhör den naiva befolkningen som inte kan se att dagens verkliga nazister är islamisterna. Och Islamister håller just nu på att infiltrera vänsterblocket. Kolla bara alla senaste skandaler inom Vänsterpartiet med terroristorganisationskopplingar.

Kalla en spade för en spade istället för att sysla med newspeak. Nazister = nazister, islamister = islamister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in