Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
All invandring är allvarlig... återvandring är det som behövs... jag skiter i om de kommer hit som anhörig eller asyl, så jo det kan man skylla på SD! de viker sig för lätt de är störst i samarbetet men fått igenom minst, Kasselstrand det får vi väl se den dagen han kommer in...
Det sades om SD också att de aldrig skulle komma in
Vad Åkesson säger näe så är det man kan inte ta vad den lögnaren säger! då han svängt i både EU och Nato!
SD betraktar jag numera som en del av det vänsterliberala klägget. De är uppenberligen ett feministiskt parti som gillar massinvandring och islamisering, och hatar jägare och sportskyttar. Röstat SD i alla val utom ett sedan 2010. Förra valet höll jag för näsan och röstade SD av taktikskäl, men efter totalhaveriet den föregående mandatperioden så kommer jag aldrig mer att rösta SD.
Krypandet för Israel, medborgarskap utdelade i flingpaketen, förbjudande av vissa jaktvapen, Nato utan folkomröstning, rysshat, mer pengar till genomkorrumperade Ukraina, märkliga feministiska sexuallagar som förtrycker män. Nu är det nog! Inte ens nödvärnsrätten ville de åtgärda, de har suttit på händerna större delen av tiden. Den enda vettiga inom SD är Jomshof, men det räcker inte. Övervägde Allard och ÖP, men AfS kändes mer stabila med sitt partiprogram, vars punkter jag delar till minst 85 %. Det avgjorde saken till AfS fördel.