2026-09-13, 19:31
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleboool
Jo, men det har inte så mycket med identitet att göra. Det är väl snarare så att människor från vissa grupper har andra prioriteringar. Inte som att jag röstar på det grannen röstar, däremot ganska sannolikt att grannen råkar rösta samma eftersom vi lever liknande liv.

Ja, det är det identitet är. En som röstar på Nyans skulle förmodligen inte byta till SD bara för att den flyttar till Björlanda.
Medlem
Duvlorts avatar
Härliga statistikhobbitar man hittar hela tiden.
Medlem
MumsarMazarins avatar
Christian Peterson är på plats i Rinkeby. Live på Riks:

https://www.youtube.com/watch?v=GRnIP3bA3Nc

Många som är på väg att rösta
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Svenskar är rödögda av ilska. SD har sålt röven till rikemanspartier och svenskt näringsliv och pissat på sina väljare för att fylla plånboken
Så därför ska de rösta på de som sålt röven till talibaner som kommer låta dom att våldta hela Sverige?
Medlem
Danieloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Bäst och bäst. Svenskar använder jävligt mycket mer av jordens resurser per capita än tex kenyaner.

Precis! blir ju absurt om man inte räknar utsläpp per capita.
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Han har sagt han ska rösta på nåt av Tidöpartierna
Han kanske gick fel?
2026-09-13, 19:32
Medlem
KillenArCPs avatar
Varför tror folk vänstern kommer vinna?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackslayer
Hur förbereder man sig för en rödgrön regering då? Låsa räntor, tanka bilen kanske? Kommer dom göra det mindre förmånligt att spara på ISK också?
Jag ska byta ut min Audi rsq8 mot en Porsche cayenne s electric. Känner mig som en miljöpartist som inte bryr mig om valet. Isk tror jag inte sossarna och centerpartiet vågar röra. Räntorna kan bli lite luriga om bankskatten införs. Spännande att se hur börsen reagerar på en eventuell rödgrön vinst
Medlem
Ken Drydens avatar
30 minuter till VALU. Då vet vi i princip hur det har gått. Dock tippar VALU alltid lite åt vänster. Om rödgröna blocket bara leder med ett par procent, så är det match.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvi
Rödgröna kommer vinna en stabil seger, i orten har man tröttnat på att vara en slagpåse i debatten och vara billig arbetskraft åt högerna Foodora bud!

Nu röstar man S och V tillsammans med vanliga svenska knegare som tröttnat på att betala miljardärernas våffelstugor!

Framförallt är det enda enkla sättet att kunna införa sharia för alla.
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Synd att inte högern valkampanjade i orten med araber som ljög, som S och V gjorde, för det hade kunnat avgöra valet. Om så bara 5% kunde svänga sin röst av babbeluringarna så vore mycket vunnet. De är ju trots allt otroligt många de där.
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Val.se

Tack!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem