Citat:
Ursprungligen postat av
KrimHist
Är det inte? Ta dig en titt inne på Tiktok.Där sitter tusentals unga pojkar och män runt 13-25 år gamla och spyr ut sitt hat mot Sverige, Kristendom, svenska värderingar, svenska kvinnor och vit hud. Dessa är ofta andra generationen invandrare och det är ni som har tagit hit dessa. Svenska män är lamm jämfört med standardattityden hos den muslimska befolkningen. Ni har bäddat för en riktigt hemsk framtid, speciellt för kvinnor.
Ni har noll och ingeting att säga till om när det kommer till otrygghet och våld, det är ni som har hämtat in majoriteten av det till landet.
Döm inte mig för hur unga svenska kvinnor blir behandlade på sociala medier.
TikTok är en barnapp så den har jag inte.
Till och med kvinnor 40+ som jag får dickpics på Facebook/messenger och Instagram DM från killar i alla åldrar varje vecka eller närgångna meddelanden.
När de blir nobbade eller ignorerade så kommer kvinnohatet fram. Och det är svenska män.
Yngre kvinnor blir mer negativt påverkade av detta och det är pga män som inte kan sköta sig.
Det är inte konstigt att avståndet växer i de åldrarna.
(Behöver jag påpeka att det är från känslostyrda ovårdade idioter med SD i sina profiler? Dessa män skrämmer bort människor från SD.)