2026-09-12, 17:39
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintageman
SD och Tidö kan stoppa utveckling med Islam i Sverige och att vi blir minoritet.

Många tjejer röstar inte på detta, som du tycker är dumma i huvudet och lätt manipulerade.

Men du röstar ju inte heller Tidö. Du tycker att de är för vänster. Men så är det ju inte, de har
politik som kommer lösa problemen.

Så vem är lätt manipulerad eller dum i huvudet egentligen?

Hehe, vad har pågått de senaste 4 åren då?
Man har inte gjort någonting åt situationen. Fler muslimer än någonsin.

Vad jag röstar på är ointressant. Då jag inte längre är svensk medborgare så blir det endast Tidö i kommunen och landstinget om du nu måste veta.
Citera
2026-09-12, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakeEuropeWhite
Hehe, vad har pågått de senaste 4 åren då?
Man har inte gjort någonting åt situationen. Fler muslimer än någonsin.

Vad jag röstar på är ointressant. Då jag inte längre är svensk medborgare så blir det endast Tidö i kommunen och landstinget om du nu måste veta.

Jag nämnde till dig i en annan tråd att Migrationsministerposten kommer tillfalla SD vid en valvinst och då stryps anhöriginvandringen direkt. M vågade ju inte detta, men denna gången blir det annorlunda då alla är överens om att SD skall få ministerposter.

Jag tycker det är bra. Men du kan ju inte rösta så det spelar ju inte så stor roll i allafall. Du verkar ju inte va så kunnig heller om politik men då platsar du ju med alla andra här ganska bra och kan leka allan med de andra idiotmänniskorna som är så korkade att de tror de faktiskt är nåt.

När ni försöker tävla med varandra är det som ett film med "the three stooges". Ser framför mig det håret och sen pajer som kommer flygande lite kors o tvärs.
Senast redigerad av Vintageman 2026-09-12 kl. 17:45.
Citera
2026-09-12, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
För att högern vill minimera kvinnors ställning i samhället. De ska inte ha någon rösträtt och kedjas fast vid spisen för att kunna pumpa ut så många barn som möjligt för att föra vidare fosterlandets gener.
Du menar exakt som vänsterns muslimer vill?
Citera
2026-09-12, 17:50
Medlem
Smekarn87s avatar
Det kommer massa spännande män från utlandet, de slipper jobba och deras kvinnor ko kurerar inte på relationsmarknaden. V gör också att kvinnor kan se vart det finns gamla pengar för ingen kan bli rik på arbete i v Sverige
Citera
2026-09-12, 17:50
Medlem
Placeholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Kvinnor kan inte tänka själva och följer bara med narrativet som pumpas ut via mainstream media.
Lite så är det. Kommer ihåg när det var demonstration för något sorts feministiskt på Möllan, alla kvinnorna med sina fina banderoller stod snällt bakom palesinaaktivisterna som skrek över dom och viftade dubbelt så stora flaggar. De fick inte ens komma till tals på sin egen vänsterfeministiska demonstration, och samtidigt verkade de inte ha något problem med det.
Så att sitta snällt bakom islamisterna är väl inget problem för vänsterns feminister. Det är en unik kvinnlig feature får man nog säga, att ignorera verkligheten för at hålla sams.
Citera
2026-09-12, 17:52
Medlem
Är det bara jag som inte röstar på något parti?
Citera
2026-09-12, 18:03
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Citat:
Jag nämnde till dig i en annan tråd att Migrationsministerposten kommer tillfalla SD vid en valvinst och då stryps anhöriginvandringen direkt. M vågade ju inte detta, men denna gången blir det annorlunda då alla är överens om att SD skall få ministerposter.

Jag tycker det är bra. Men du kan ju inte rösta så det spelar ju inte så stor roll i allafall. Du verkar ju inte va så kunnig heller om politik men då platsar du ju med alla andra här ganska bra och kan leka allan med de andra idiotmänniskorna som är så korkade att de tror de faktiskt är nåt.

När ni försöker tävla med varandra är det som ett film med "the three stooges". Ser framför mig det håret och sen pajer som kommer flygande lite kors o tvärs.

Man kan inte hålla på sådär. Nästa mandatperiod då blir det annorlunda det lovar vi!
Helt jävla absurt. Typ sitter och sparar på det bästa till sist?

Jodå, har nog bättre koll än vad du tror. Svenska partier kommer inte bidra med något/rita om politiken som kommer föras i Europa i framtiden.
Citera
2026-09-12, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Och där har vi svaret på varför kvinnor inte röstar som du. Eller invandrare. Eller hbtq-personer. Blir svårt att nå majoritet då.
"Majoritet" =Echo Chamber

Att kalla en idiot för idiot förändrar ingenting om du känner dig berörd beror det på att just du,

Är en idiot.

Kanske borde man ifrågasätta varför man ser kvinnor som idioter? Eller a juste vänta svaret finns redan för att ni skiter i vilket, få se nu listan av idioternas lexikon.... Ah "incel" kanske passar in där eller?

För att incels hatar kvinnor eller hur? Kvinnor kan ALDRIG göra FEL aldrig någonsin och den som ifrågasätter är felet på....

Pantade åsna.
Citera
2026-09-12, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gp12
Är det bara jag som inte röstar på något parti?

Rösta på L och får det billigare varje månad i fyra år. Och tryggare.
Citera
2026-09-12, 18:08
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
SD och Tidö kan stoppa utveckling med Islam i Sverige och att vi blir minoritet.

Många tjejer röstar inte på detta, som du tycker är dumma i huvudet och lätt manipulerade.

Men du röstar ju inte heller Tidö. Du tycker att de är för vänster. Men så är det ju inte, de har
politik som kommer lösa problemen.

Så vem är lätt manipulerad eller dum i huvudet egentligen?
SD har inte gjort ett skit åt invandringen din dumma fan. Dom lapar juden i röven. Juden som ligger bakom all Mena invandring till Europa.
Citera
2026-09-12, 18:08
Medlem
Det är rimligare att rösta vänster. Allt skitsnack om att miljardärerna kommer fly om de tvingas bidra till samhället är ren bullshit. Högern går på all skrämselpropaganda som finns iom att de är ideologiskt undergivna, ängsliga, känslodrivna vrak.

Det är ett jävla gnäll om att invandrare och kvinnor, dvs de två grupperna som högern öppet föraktar, inte vill rösta på högern. Jävla konstigt det där.
Citera
2026-09-12, 18:11
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Kvinnor kan inte tänka själva och följer bara med narrativet som pumpas ut via mainstream media.
De vill ha bidrag.

Staten ger dem pengar. Så varför skulle de inte rösta på V.

Sen när de väl gift sig och bor i ett välbärgat område med fina jobb, då plötsligt vill de inte själva ge när de tidigare tvingat andra att ge och röstar M eller KD istället.
Senast redigerad av lagfrukt 2026-09-12 kl. 18:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in