2026-09-12, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.Doesson
Ingen heder alls till henne. Dessa furries gör det inte under tvång medans islam/muslim klädsel är mer åt tvång hållet.
Hon kanske gör det frivilligt för att hon är väldigt ful?
Citera
2026-09-12, 19:09
Medlem
sk33s avatar
Hon bör ha rätt att klä sig som hon vill. Däremot inte sagt att hon bör kunna göra det på arbetet exempelvis.

Dock kan man konstatera att folk som i vuxen ålder lägger sig till med en religion ofta har någon form av psykiska problem, alternativt gör det under tvång vid giftermål exempelvis.
Citera
2026-09-12, 19:13
Medlem
cookieboys avatar
Hon är en idiot som vill klä ut sig i niqab.
Citera
2026-09-12, 19:13
Medlem
Nattbussen4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sk33
Hon bör ha rätt att klä sig som hon vill. Däremot inte sagt att hon bör kunna göra det på arbetet exempelvis.

Nej. Det bör hon inte.

Man bör i stället eftersträva en gatubild som inte liknar ett muslimskt land, utan att man på gatan möter och ser människor vars ansikten man ser tydligt, på ett normalt socialt vis.

Jag vill inte se dessa missfoster vandra omkring som klumpar när jag vistas utomhus.
Citera
2026-09-12, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aquaman1
SD:are och KD:are som inte kan acceptera att vi har religionsfrihet och klädesfrihet i Sverige? De får gärna flytta.

Folk som lever enligt svensk kultur i Sverige bör inte uppmanas att flytta.

Folk som bryter kraftigt mot svensk kultur i Sverige borde kanske överväga att flytta.

Jag tyckte för övrigt det stod att den här Camilla sa att hon ville bära niqab för att det var skönt att folk inte stirrade på henne. Samtidigt klagade hon på att folk stirrade på henne!

Hör du Camilla, om du ska klä dig som en fågelskrämma, så får du åtminstone stå ut med att folk stirrar på dig. Tro mig, folk tittar på furrisarna också. Fast furrisarna ser ju mycket snällare ut än kvinnor i niqab.

Edit: Camilla bor ju tydligen i Malmö. Överraskning

Jag bor ju också i Malmö, och det skulle vara kul att stöta på Camilla. Jag lovar att jag skulle stirra ut henne.
Senast redigerad av Egna-tankar 2026-09-12 kl. 19:18.
Citera
2026-09-12, 19:50
Medlem
Nattbussen4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Doesson
Ja det är efterblivet.

Svenskar har på det stora hela en enda politisk uppgift:

Att lämna efter sig ett lika bra eller ett bättre land till sina barn och barnbarn. Inte bestå dem med ett mångkulturellt och islamiskt kaos, som kommer att sluta i fördärvet och vad de kommer tvingas att kämpa om. Det är så oerhört fegt, att genom mental lättja och inbillad godhet hålla på så här, och sedan lämna alla konsekvenser och mer handfasta konflikter till sin avkomma att hantera, och med politiska beslut som inte hade behövt vara så hårda (som de kommer att bli), om dessa svin till föräldrar hade gjort sin uppgift och inte deltagit i denna politiska teater och inte lånat sina själar till eländet.

Islam för ett samhälle innebär dödsstöten ur alla mänskliga perspektiv.
Citera
2026-09-12, 19:51
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Folk som lever enligt svensk kultur i Sverige bör inte uppmanas att flytta.

Folk som bryter kraftigt mot svensk kultur i Sverige borde kanske överväga att flytta.

Jag tyckte för övrigt det stod att den här Camilla sa att hon ville bära niqab för att det var skönt att folk inte stirrade på henne. Samtidigt klagade hon på att folk stirrade på henne!

Hör du Camilla, om du ska klä dig som en fågelskrämma, så får du åtminstone stå ut med att folk stirrar på dig. Tro mig, folk tittar på furrisarna också. Fast furrisarna ser ju mycket snällare ut än kvinnor i niqab.

Edit: Camilla bor ju tydligen i Malmö. Överraskning

Jag bor ju också i Malmö, och det skulle vara kul att stöta på Camilla. Jag lovar att jag skulle stirra ut henne.
ja det är inte lätt.
Vi möts i köpcentret Triangeln i centrala Malmö, en plats där Camilla Glenstrup känner sig mindre som en cool ninja och mer som nåt slags freak. Alltså har hon inte niqab på sig, bara en vanlig hijab. För att inte bli utstirrad.
– Frihet från mäns blickar. Ingen behöver stirra på mig längre och det känns jätteskönt. Jag kände att det var det rätta.

Gift men Ogift.
Camilla Glenstrup är gift sedan något år tillbaka, med en make som bor i Storbritannien.
https://www.ratsit.se/20030228-Camilla_Glenstrup_Arlov/QF2FRsM4Dx-UuMtHWlETLKjeyFl9Jn3P2z8nbMr9j7A
Civilstånd
Camilla är inte gift.
Citera
2026-09-12, 19:59
Medlem
GanskaRoligts avatar
Skicka henne till Afghanistan så blir alla glada.
Citera
2026-09-12, 20:04
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aquaman1
SD:are och KD:are som inte kan acceptera att vi har religionsfrihet och klädesfrihet i Sverige? De får gärna flytta.

Har du någon gång, på riktigt nu! Sett en utbrytare i en muslimsk familj, ärligt nu?

Man kan se svenska familjer, extremt välklädda bil i miljonklass osv. Ut ur bilen kommer två välklädda vuxna med etik och moral. Och sen kommer 3 barn väluppfostrade och dyra märkeskläder osv. Men! Ett av barnen kan vara helt svartklädd, vitmålat ansikte, nitar och annat skit. Där har du utbrytaren.

Har du någonsin sett en sådan muslimsk familj?

Och tror du att en 3-5 åring, säger till sina muslimska föräldrar att hon vill ha huckle? Nä! För det är dom som tar på den, på henne, religionsfrihet? Klädfrihet?

Fuck You 🖕🏿🖕🏻
Citera
2026-09-12, 20:07
Medlem
Pungsvings avatar
Sverige gjorde fel från början. Bara kvinnor som vill fly förtrycket från islam skulle släpts in. Inga män därifrån.
Citera
2026-09-12, 20:09
Medlem
Sladdarens avatar
Finns ingen orsak att täcka ansiktet livet ut. Är enbart idioter som gör det i tron på att män överlag ska va på dom och bli kåta och kladda eller att vissa troende män vill att dom ska gå klädd så. Vad fan tror dom om sig själva ? Att dom är så attraktiva och att männen är så iq befriande kåtbockar till ett ansikte ?

Tror de på allvar att gud har en klädsmak om de gör det för herren ? Alltså seriöst

Inkl kulturell tradition. Vi är i Sverige och inte i mellanöstern

Där har du alla tre orsakerna och alla är minst sagt uppåt väggarna
Senast redigerad av Sladdaren 2026-09-12 kl. 20:12.
Citera
2026-09-12, 20:18
Medlem
Det är du inte alls tvingad till. Ta en kjol. Ta en kurta eller dhoti om det passar dig bättre.
Citat:
Ursprungligen postat av pelican1
Jag är tvingad att ha byxor på mig. Varför skulle niqab vara värre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in