2026-09-12, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Hon är ju gift redan, säger artikeln. Med en man från Storbritannien. Får jag föreslå en gissningstävlan om den mannens etniska och religiösa bakgrund. Hon verkar dessutom ha helt misslyckats på arbetsmarknaden och då förutsätter jag att skolan inte gick så bra. I sådana lägen är det inte ovanligt att identitetssvaga tjejer hittar på något radikalt för att ha en ursäkt för att man är misslyckad. "Det är bara för att alla svenskar är raaasister och islamooooofober".

Fan det missade jag:
Citat:
Camilla Glenstrup är gift sedan något år tillbaka, med en make som bor i Storbritannien
Jaja, hoppas hon trivs med sitt liv.
Citera
2026-09-12, 15:37
Medlem
MumsarMazarins avatar
Svenskar vill inte se massa slöjor överallt på stan, det är det som det i grunden handlar om men som ingen politiker vågar säga. Ett slöjförbud är fel väg att gå, vi har för många invandrare (och i detta fallet muslimer) i landet och så länge inget storskaligt deportationsprogram inleds så kommer vi att fortsätta slåss mot dessa kulturkrockar i en eller annan form.
Citera
2026-09-12, 15:38
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Fan det missade jag:

Det är nog bäst för henne om hennes man är muslim!
Citera
2026-09-12, 15:38
Medlem
Att bära muslimsk sjal i Sverige är stämpling, uppmaning, till våldtäkt på oss som inte gör det.
Att påstå sig inte förstå det är att förolämpa min, sin egen, allas vår intelligens.

Med niqab täcker man också munnen;
köparna får inte kontrollera stoets, kvinnans, mun innan hon köps.
Citera
2026-09-12, 15:39
Medlem
Dr.Alhamdulillahs avatar
Det är bättre med buka för hon syns med nikab
Citera
2026-09-12, 15:47
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Fan det missade jag:

Hm hon borde flytta till sin man så slipper hon slåss för sin niqab här 🤔
Citera
2026-09-12, 15:54
Medlem
Hijab är helt ok, om man är en vettig människa som jobbar, kan svenska och försörjer sig själv. Niqab hör inte hemma i Sverige, man vet inte vem personen är bakom ”masken” och svårt att bygga någon slags relation när man pratar med en maskerad människa.

Maskerade kan i princip inte jobba överhuvudtaget, kanske som städare då det är minimal kontakt med människor.

Hijab kan man dock inte bära som polis, militär eller brandman. Man ska bära en neutral outfit utan religös inblandning.
Citera
2026-09-12, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Slåss hon även för att bli en av tolv fruar till en fyrtio år äldre man?
Jadå, dessa kvinnor låter sig hellre säljas än riskerar att ratas.

Just den här kvinnan är gift med en man som hon uppenbarligen inte vill leva med (han bor i Storbritannien).

Eller så vill inte hans andra fruar att hon kommer dit,
eller så är hon egentligen gift med hans gamla farsa,
eller så är är hela kopplet påväg hit,
eller annat.
Journalisten borde ju ha tagit reda på det.
Senast redigerad av eva89 2026-09-12 kl. 16:05.
Citera
2026-09-12, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MumsarMazarin
Svenskar vill inte se massa slöjor överallt på stan, det är det som det i grunden handlar om men som ingen politiker vågar säga. Ett slöjförbud är fel väg att gå, vi har för många invandrare (och i detta fallet muslimer) i landet och så länge inget storskaligt deportationsprogram inleds så kommer vi att fortsätta slåss mot dessa kulturkrockar i en eller annan form.

Nästan 45 procent röstar för dessa människor i detta land, då kan man inte gå runt och säga ”Svenskar vill inte se massa slöjor”.

Rösta på SD då.
Citera
2026-09-12, 15:58
Medlem
Jag är tvingad att ha byxor på mig. Varför skulle niqab vara värre?
Citera
2026-09-12, 16:01
Medlem
Camilla är antingen lite begåvningssvag, har lindrig autism, eller både och.

Jag noterar att hon inte förstår varför man tittar varandra i ansiktet eller varför det är viktigt ur ett socialt perspektiv.

Och en partner på distans i Storbritannien som hon är gift med dessutom men inte bor med. Undrar åt vilket håll flyttlasset går när hjärntrusten ska förenas? (Tips: var är bidragen högst?).

Men vinsten kommer som alltid senare som Ruinfeldt sade...
Citera
2026-09-12, 16:14
Medlem
Tror hon blev muslim och slåss för niqaben för att hon är ful, och i synnerhet när hon ler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in