2026-09-12, 16:14
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Valet 2026 --> Integration och invandring
/Moderator
Citera
2026-09-12, 16:37
Medlem
Nattbussen4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Doesson
Ingen heder alls till henne. Dessa furries gör det inte under tvång medans islam/muslim klädsel är mer åt tvång hållet.

Muslimer är ett evigt gissel. Bara deras efterblivna islam överallt och krav.

Jag är så trött på skiten.

Att man ens ska behöva diskutera om människor ska gå ut helt täckta och klä sig så. Människor är gjorda för att se varandra och läsa av varandras ansikten och kroppsspråk.

Släng horan i en brunn, så behöver inte någon någonsin se henne igen.
Citera
2026-09-12, 16:42
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattbussen4
Muslimer är ett evigt gissel. Bara deras efterblivna islam överallt och krav.

Jag är så trött på skiten.

Att man ens ska behöva diskutera om människor ska gå ut helt täckta och klä sig så. Människor är gjorda för att se varandra och läsa av varandras ansikten och kroppsspråk.

Släng horan i en brunn, så behöver inte någon någonsin se henne igen.
Ja jag håller med. Det är som att dom ska höjas till skyarna och skyddas till varje medel.
Citera
2026-09-12, 16:43
Medlem
Mad monks avatar
Flytta till ett arabland då hora.
Citera
2026-09-12, 16:45
Medlem
Hon är ett utmärkt exempel till varför kvinnors rösträtt var ett stort misstag. Samma sök i alla länder. Kvinnor röstar med känslor och är lättpåverkade.
Citera
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ja jag håller med. Det är som att dom ska höjas till skyarna och skyddas till varje medel.

Ja de är proffsoffer hela bunten antagligen något de lär sig av deras oheliga skrifter.
Citera
Medlem
Nattbussen4s avatar
Citat:

Så fort en muslim-hora vill hylla sin efterblivna ideologi, ger media henne alltid en plats.

Som om det skulle vara eller skulle bli normalt att täcka hela sig utifrån att inga andra får se dig.
Citera
2026-09-12, 16:50
Medlem
NYZ367s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Flytta till ett arabland då hora.

Jag skulle också dölja ansiktet om jag såg hade så vackert ansikte som "Camilla"
Citera
2026-09-12, 16:51
Medlem
Glödskals avatar
Om hon låter en tidning publicera en bild där hon visar ansiktet vet hon inte vad hon gör. Psykisk ohälsa.
Citera
2026-09-12, 16:53
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NYZ367
Jag skulle också dölja ansiktet om jag såg hade så vackert ansikte som "Camilla"

Vad har det med mitt inlägg att göra.
Citera
2026-09-12, 16:56
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RGB-belysning
Det som Camilla inte fattat är att många kvinnor är tvingade att bära niqab. Bara för att hon inte är tvingad till det betyder det inte att andra inte är det. Sen att hon jämför det med furries visar återigen hur korkad hon är.

Vissa säger att vi har religionsfrihet, men jag anser att det här handlar om religionstvång när man är tvingad att klä sig som ett spöke.

Ska vi förbjuda sex? För vissa är ju tvingade till ha sex.

Bara för att vissa är tvungna till något betyder det inte att man ska förbjuda saken utan förbjuda och fängsla dom som tvingar.
Citera
2026-09-12, 17:09
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Ja de är proffsoffer hela bunten antagligen något de lär sig av deras oheliga skrifter.
Ja.

Citat:
Ursprungligen postat av Nattbussen4
Så fort en muslim-hora vill hylla sin efterblivna ideologi, ger media henne alltid en plats.

Som om det skulle vara eller skulle bli normalt att täcka hela sig utifrån att inga andra får se dig.
Ja det är efterblivet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in