2026-09-12, 18:13
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mugabelover
Du måste vara ironisk med tanke på vilket lag du reppar?
Lantisbajaren försöker vara rolig. Sveriges största loserförening.
Citera
2026-09-12, 18:13
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Vilket gått lagt grunden till den nuvarande skadesituationen.

Träningsmängden överstiger spelartruppens genetiska förmåga. Många i Solna har otroligt svårt att acceptera verkligheten i denna frågan.
Skadesituationen förra året var, vad jag minns, inte lika illa som i år. "Lagt grunden till" låter väldigt långsökt. Fult att beskylla en tidigare tränare för den nuvarandes problem.
Citera
2026-09-12, 18:14
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Hade du lagt 70 mille totalt på Boudri? Vilket jävla bottennapp fyfan ska supa ner mig.
Var det inte 80m?
Hade aldrig lagt 22 miljoner på Assadi, av det jag sett iaf.
Citera
2026-09-12, 18:17
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Var det inte 80m?
Hade aldrig lagt 22 miljoner på Assadi, av det jag sett iaf.
Jag hoppas han får samma utveckligen som snubben från samma klubb som placerades i danska ligan. Såldes för någon vecka sen för 300 mille. Än så länge har Ass mycket riktigt varit Ass. Men det kommer behöver anpassa sig och lära sig lagkamraterna. Dock tycker jag han statistik sett gör alldeles för få poäng genom karriären så man har onda aningar, det har man.

Det var ingen vidare scouting bakom heller utan agenten som sålde in han till svenska klubbar och till slut fick napp.
Citera
2026-09-12, 18:19
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Skadesituationen förra året var, vad jag minns, inte lika illa som i år. "Lagt grunden till" låter väldigt långsökt. Fult att beskylla en tidigare tränare för den nuvarandes problem.
Sant.

MT var en äkta gnagettränare. De tappade sin identitet när de släppte honom.
Citera
2026-09-12, 18:23
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Sant.

MT var en äkta gnagettränare. De tappade sin identitet när de släppte honom.
Jag håller med även om jag inte delar din nedlåtande baktanke. Ett vuxet, moget, fysiskt starkt, hårt arbetande AIK som springer sönder motståndaren är ett riktigt AIK. Ett AIK värt att beundra mer än nuvarande oseriösa wannabe-talangfabrik.
Citera
2026-09-12, 18:28
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Det var ingen vidare scouting bakom heller utan agenten som sålde in han till svenska klubbar och till slut fick napp.
Märkligt strategi med tanke på Jeremy Steel och hans snack om att det råder nya tider kring sådant där nu.
Citera
2026-09-12, 18:30
Medlem
cokehyenas avatar
https://www.fotbollskanalen.se/artiklar/allsvenskan/fem-spaningar-snyggt-vsk---nonchalant-aik
Citat:
FRÅGETECKNET
Vad hände, AIK? Laget föll ihop i andra halvlek och såg inte ut att ha särskilt mycket att sätta emot när Västerås fick till sitt offensivt. 3-1-målet fastnade på min näthinna och symboliserade hur gästerna bara malde på - och AIK lät det hända. När Västerås gick till attack hade hemmalaget sex gubbar som bara joggade lite lätt hemåt. En av dem: Mads Thychosen, som blev totalt uppfintad av Jonathan Karlsson (som låg bakom målet) och därefter sket i att löpa hemåt med full kraft. Det såg trött och nonchalant ut.
Fatta vad sjukt om någon påpekat spelartruppens undermåliga fysik redan innan matchen?
Citera
2026-09-12, 18:33
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Och då fick ändå Stockholmslaget en bisarr straff.
* Solnalaget
Citera
2026-09-12, 18:34
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mugabelover
Du måste vara ironisk med tanke på vilket lag du reppar?
Nej, ni har varit i toppstrid betydligt oftare och chokeat fler gånger.
Citera
2026-09-12, 18:36
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Nej, ni har varit i toppstrid betydligt oftare och chokeat fler gånger.
Många gnagare har glömt bort perioden 1999-2021. Förmodligen var dom inte ens med på den tiden.
Citera
2026-09-12, 18:39
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Märkligt strategi med tanke på Jeremy Steel och hans snack om att det råder nya tider kring sådant där nu.
Ja det är jävla märkligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in