2026-09-12, 17:23
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Trollet hade du tackat nej till Carlstrand?
Gör Carlstrand en bra insats idag?
Citera
2026-09-12, 17:26
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mugabelover
Det är väl ett sundhetstecken att en tränare förstår att man måste anpassa sig efter materialet man sitter på när i stort sett hela vårens startande lag försvunnit eller sitter på läktaren med lindade kroppsdelar?
Ja? Det jag ifrågasätter är de som säger att han är allsvenskans bästa tränare.
Han har gjort det bra, det har han men med tanke på vad Aik lagt ut på detta spelarmaterial så tror jag många tränare också kan vara ett mittenlag.

Kouame 10m
Assadi 22m
Hove 8m
Carlstrand 15m

...om vi bara skall fokusera på de som spelade idag.
Citera
2026-09-12, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Ja? Det jag ifrågasätter är de som säger att han är allsvenskans bästa tränare.
Han har gjort det bra, det har han men med tanke på vad Aik lagt ut på detta spelarmaterial så tror jag många tränare också kan vara ett mittenlag.

Kouame 10m
Assadi 22m
Hove 8m
Carlstrand 15m

...om vi bara skall fokusera på de som spelade idag.

Assadi har alltså spelat drygt 90 minuter, carlstrand har spelat fem och en halv match, Kouame har spelat halva säsongen - vi har spelat 20 matcher.

Hove är konstanten, håller alltid nivå.

Förstår inte din argumentation riktigt, sätt Boudri och lind i Halmstads trupp och jag tror inte dom hade varit ett stabilt mittenlag liksom.
Citera
2026-09-12, 17:46
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Det här är precis varför vi inte svävar iväg och pratar Europa/guld/toppstrid.

Den mest schizofrena upplagan någonsin - kan ta segrar mot motstånd ”som bara ska vinna” och åka på bögpisk på hemmaplan mot öis eller vsk.

Finns vissa förmildrande omständigheter - ett visst Malmö ff dog så fort dom förlorade Ponne - vi saknar halva truppen.

Förstår att du är ironisk kring choken, bra burn.

Edit: 0-3 och 1-4 mot nykomlingarna på hemmaplan 😂
Det är först nu när ni har chansen på europa som bebisgnaget chokear, det är ju det ni alltid gör och det finns alltid några bortförklaringar, loserbebisgnaget.
Citera
2026-09-12, 17:50
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Det här är Solna för mig, chokear så fort de får chansen. Loserlag.

Och då fick ändå Stockholmslaget en bisarr straff.
Citera
2026-09-12, 17:50
Medlem
KickAss-1337s avatar
Självklart suger förlusten, dock har vi som sagt framtiden för oss. Bajen däremot...
Citera
2026-09-12, 17:59
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Assadi har alltså spelat drygt 90 minuter, carlstrand har spelat fem och en halv match, Kouame har spelat halva säsongen - vi har spelat 20 matcher.

Hove är konstanten, håller alltid nivå.

Förstår inte din argumentation riktigt, sätt Boudri och lind i Halmstads trupp och jag tror inte dom hade varit ett stabilt mittenlag liksom.
Hade du lagt 70 mille totalt på Boudri? Vilket jävla bottennapp fyfan ska supa ner mig.
Citera
2026-09-12, 18:02
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Västerås har en riktig tränare denna sejourer till skillnad från senast. Det är oacceptabelt att förlora mot ett plastlag på hemmagräs. Oavsett skadelista. Det är oacceptabelt att bara dyka upp full påkopplad i derbyn sen spela som en påse nötter mot sämre motstånd.
Citera
2026-09-12, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Det är först nu när ni har chansen på europa som bebisgnaget chokear, det är ju det ni alltid gör och det finns alltid några bortförklaringar, loserbebisgnaget.

Du måste vara ironisk med tanke på vilket lag du reppar?
Citera
2026-09-12, 18:06
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Namn: roh Visa profil
Sänt: 2026-09-12 17:41:00
Frågetecken kring hur vi är tränade. Så mycket matchar vi inte även om vi absolut har spelare som dels varit skadade och några som vi nött otroligt mycket på. Men andra halvlek mot Malmö och sedan dagens insats ställer stora frågetecken på vår ork. Vi ser ju sopslut ut i andra halvlek återigen.
Insiktsfullt inlägg på Solnas forum.
Citera
2026-09-12, 18:07
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Insiktsfullt inlägg på Solnas forum.
Skillnad mot hur det såg ut under MT då AIK ofta vann under matchens sista del genom att de orkade mer än motståndaren.
Citera
2026-09-12, 18:10
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Skillnad mot hur det såg ut under MT då AIK ofta vann under matchens sista del genom att de orkade mer än motståndaren.
Vilket har lagt grunden till den nuvarande skadesituationen.

Träningsmängden överstiger spelartruppens genetiska förmåga. Många i Solna har otroligt svårt att acceptera verkligheten i denna frågan.
Senast redigerad av cokehyena 2026-09-12 kl. 18:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in