2026-09-12, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heliotrop
Vänsterpartiet ÄR muslimer
Nja, de är i grund och botten kommunister.
Som bl.a. hjälpte mullorna i Iran till makten.

Seeeeen blev kommunisterna mördade av mullorna.
Hur tror de att det kommer bli i Sverige, kommunism eller sharia?

Min fiendes fiende fungerar inte i detta fall.
Citera
2026-09-12, 14:24
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Antar hon inte blivit balkongkastad för hon vägrat dra på sig hucklet. Bra jobbat kvinna, ta tre steg tillbaka, sedan fem steg och sedan ytterligare fem steg tillbaka i tiden. Inte ens för 300 år sedan kastade vi kärringarna från balkongen om de vägrade bära huckle. För 400 år sedan kunde vi bränna dem för de var häxor.

Grattis Islam. ring om 400 år!

Detta är vad Feminismen slagits för i över 100 år i Sverige. Nu är kvinnan påväg tillbaka till spisen och bli andraklassens medborgare.

Kvinnor är HELT ologiska.
Citera
2026-09-12, 14:26
Medlem
shitholecitizens avatar
Ingen slump att de som konverterar till islam ofta är efterblivna.
Citera
2026-09-12, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwe67
https://www.expressen.se/nyheter/politik/camilla-23-slass-for-sin-niqab-ebba-busch-ar-ute-och-cyklar/

All heder åt henne. Politiker skall inte diktera folks klädsel tycker jag. Vad tycker ni?

Det gör de inte. Man klär sig hur man vill.
Problemet är nog snarare att man ska inte dölja sitt ansikte.
Köp en burka, fel storlek på skor och handskar och gå ut och skjut någon.
Hur lätt eller svårt blir det för polisen att utreda? Vad säger ev vittnen?
Citera
2026-09-12, 14:31
Medlem
Onanikrems avatar
Inte alla kvinnor! Haft mina duster med henne jag utbyter kroppsvätska med. Hon är sosse in benmärgen men förstått att islam är något förkastligt även hon. Alla kvinnor är inte dåliga och inte alla sossekvinnor är dåliga.
Citera
2026-09-12, 14:32
Medlem
Libertarismuss avatar
Kan hon inte flytta till ett muslimskt land? Tror hon skulle känna sig mer hemma där.
Citera
2026-09-12, 14:45
Medlem
Dumdrygs avatar
Slåss hon även för att bli en av tolv fruar till en fyrtio år äldre man?
Citera
2026-09-12, 14:46
Medlem
Citat:
https://www.expressen.se/nyheter/politik/camilla-23-slass-for-sin-niqab-ebba-busch-ar-ute-och-cyklar/

All heder åt henne. Politiker skall inte diktera folks klädsel tycker jag. Vad tycker ni?
Iran ringde och vill ha huvudduken Camilla bär tillbaka. Camilla kan om hon vill följa med men då får hon finna sig att bli sedd som en andraklassens individ fullt ut för resten av sitt liv.
Citera
2026-09-12, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Hon har ingen muslimsk bakgrund. Thailändsk mamma, svensk pappa. Men hon har formats i det muslimska Malmö. Det låter alltså som en väldigt rotlös individ.

Hon jämför själv sin niqab med furries och med Batman.

Det är den nivån det är på. En tjej som tycker det är roligt att lajva muslim.
Jag undrar vad riktiga muslimer tycker om henne.

Om hon fortfarande bär niqab om 10 år så kanske man kan säga att hon blivit muslim på riktigt. I dagsläget tycks det mer som en lek. Kanske för att de tuffa killarna i hennes skola är muslimer?
Är du säker på att han är svensk och inte dansk? Står att hon har släkt på andra sidan sundet. Antar att hennes farsa bor där. Finns två män med samma danska efternamn i Sverige men de är en del år yngre än vad hennes mor är. Farsan bor i alla fall inte med henne och hennes thailändska mor. Vilket jävla misstag hennes mor gjorde som flyttade till Europa.
Citera
2026-09-12, 14:48
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Jag tycker hon kan flytta till typ Irak och uppleva vad det verkligen innebär. Tror hon kommer att vilja åka hem rätt snabbt.
Citera
2026-09-12, 14:49
Medlem
oldeubois avatar
Hon får gärna fortsätta med att täcka för sitt anlete. Usch.
Citera
2026-09-12, 14:50
Medlem
Citat:

Tycker faktiskt att hon visar på tok för mycket av sina syndiga behag ändå. Burka och röstförvrängare samt en stel gångstil måste nog bli nästa steg om hon vill vistas utanför hemmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in