Citat:
Ursprungligen postat av
Cutthethroat
Har för mig jag läste att han och någon mer startat upp en fond ihop, för investerare att investera i.
Så uppenbart kan han ekonomi och företagande också.
Riktigt smart kille, det märks...
Måste tyvärr hålla med dig om detta, det stämmer. Han är inte ute efter att jaga annonspengar på sina youtube-gojim-videos.. utan han har siktet på större mål än så.. Med största sannolikhet med tanke på att han träffar NATO-toppar och smörjar röven för de i rampljuset etc så kommer hans fond växa med hundratals miljoner kr de närmsta åren.
Han har ett långt liv framför sig och det är faktiskt inte helt osannolikt att han blir miljardär genom sitt fondförvaltare, allt han behöver är att NATO-kartellen placerar en pyttepytteliten del av de västerländska skattebetalarnas pengar i hans fond varpå hans fondavgifter kommer göra att han varje år kommer kunna köpa sig 10 stora feta sekelskifsvillor i Djursholm utan problem. Han har växlat upp inom frimurarnas kartellnätverk och vill bli deras bestaste favoritgojim-bankirnisse.
Han spelar spelet klokt måste jag säga. Hans nästa sikte är som sagt fondförvaltaravgifterna som mjölkar skattebetalarnas pensionspengar och verktyget är att rimjobba frimurarnas nato/eu/nätverk. Imponerande för en blond pridebög. Jag visste det, en äkta karriärist från Djursholm.
Citat:
Ursprungligen postat av
MurderOne
jag skrev vid något tillfälle att 95% av våra problem är importerade och skulle vi svenskar göra oss av med negrerna och blattarna så är vi i princip i mål direkt. Kommentar raderad och jag blev bannad
Exakt, Max är inte svenskarnas vän utan en ulv i fårakläder. Vet inte om han skulle uppskatta om någon beställde en bestialisk gruppvåldtäkt mot hans förstfödda dotter på väg till skolan eller på väg hem från fotbollsträningen?